النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: رساله شكر خاصه للمهندس ياسر رمزى

عضوية جديدة

Question رساله شكر خاصه للمهندس ياسر رمزى

المهندس ياسر اشكرك كثيرااا على فيديوهاتك وشرحك الرائع وعاوز اعرفك شئ انا بقالى 10 سنين نفسي اتعلم شبكات بس كنت بدخل اتفرج بحس ان الموضوع رخم وطويل وعلى العلم ان عندى معلومات اجتهاديه لقدم استخدامى الانترنت من بدايه دخوله مصر وبعض برامج الهاكر زى الصب سفن وكده يعنى بس الفتره ده اخدت قولت لازم احاول عشان انا عاوز اشتغل فى شركه جامده حتى اى شركه من شركات الاتصالات فى مصر..المهم بدات معاك فى شهاده network + والحمد لله ذاكرتها فى 3 اسابيع وامتحنت واتوفقت بفضل الله وفضلك ومجهودك بجد اشكرك جزيلا..فى الاخر عاوز منك نصيحه تطلعيه..انا عاوز اكون محترف شبكات وسكيورتى الاتنين ومش عارف اخد بعد اكومتيا ايه لان عارف انها بدايه سهله بس عاوز اخد مش عارف ابتدى بسيسكو ولا ميكروسوفت بجد مش عارف احدد ايه ال هيكون اجمد وايه ال يساعدنى ويقوينى فى الخبره والتعلم والوظائف يعنى المرحله التانيه اخد ccna or mcse ولا اخد comptia security بالله تساعدنى وارجو من اى محترف فى موقعنا العظيم والاجمل بمحترفيه وما يقدموه من علم وفير ...جزاكم الله عنا كل خير..ياريت المحترفون يساعدونى بارائهم العظيمه عشان عاوز اكون محترف شبكات وسكيورتى...اشكركم يامنتدانا الحبيب

محمد حسنى

عضو

رد: رساله شكر خاصه للمهندس ياسر رمزى

عضو

رد: رساله شكر خاصه للمهندس ياسر رمزى

المفضلات