النتائج 1 إلى 15 من 15

الموضوع: بعد التجربة :- mRatio امن مع bitGAMER

عضو برونزي الصورة الرمزية Ahmed_Zidan

Lightbulb بعد التجربة :- mRatio امن مع bitGAMER

|| بسم الله الرحمن الرحيم ||
    .:: السلام عليكم ::.

=-=-=-=-=-=

لاحظت وجود موضوع مثبت بالقسم وهوا
    هام جداااا محدش يستخدم Mratio مع BitGamer
    بالرغم ان معظم الناس بتستخدمه , فقلت اجرب :D
    اول مرة رفعت بسرعة 1 ميجا وتحميل 90 كيلو و اجمالى الرفع 20 جيجا و التحميل 1 جيجا و اللحمد لله متكشفتش
    تانى مرة رفعت بسرعة 200 و حملت بسرعة 350 و اجمالى الرفع 7 جيجا و التحميل 5 و اللحمد لله ربنا سترها
    مع العلم انى مستخدمتش مومرى ريدر و كمان اليوتورنت اللى اخترتو غير اللى عندى :rolleyes: [ من الاخر كنت عايز اجيب من الاخر يعنى زى الناس اللى معندهاش خبرة اصلا ]
    و لسة شغال اهوت و اللحمد لله مفيش مشاكل بس احب انبه الناس ان محدش يقلد او يجرب
    انا اللحمد لله كان فيه ناس الله يخليهم مأمننى فى حالة انى اتقفش
    يا ريت بس يكون اخركم ف اليوم رفع 20 جيجا وتحميل 5 جيجا دا بالنسبة للوهمى بس طبعا
    و دا طبعا عند الحاج
    ة بس و ياريت منرفعش وهمى الا لما نحتاج ياجماعة
    و بالنسة للناس اللى عايز تبقى الت يوزر المدة طويلة اصلا ارفع ف كل اسبوع 20 جيجا مثلا قسمهم على خمس مرات او ستة

=-=-=-=-=-=

عضوية جديدة

رد: بعد التجربة :- mRatio امن مع bitGAMER

اولا شكرا بس من غير ما اقطع كلامك اولا" اقسم بالله انى اتمسكت مرتين بالام راتيو 4. الى موجود هنا فى المواضيع المثبتة اول مرة اتمسكت كلمت الاستاف والاخص الراجل الى اسمة VORG الراجل كان محترم ومرضاش يقولى ان احنا قفلنا الاكونت عشان انت بتخش تمام وقلى انك فتحت الاكونت على كذة جهاز المرة التانية قلى انك بتخش وبتسخدم الام راتيو وكنت هبوس ايدة عشان يرجعولى مرضاش الملحوظة الاخيرة ياريت تقول الام راتيو انت شغال بأصدار ايه وعلى فكرة انا مبحش الام راتيو انا كل شغلى بالفيوز انا بس كنت بستخدم الام راتيو عشان اوصل لرتبة معينة وتشكر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhakim39 مشاهدة المشاركة
    اولا شكرا بس من غير ما اقطع كلامك اولا" اقسم بالله انى اتمسكت مرتين بالام راتيو 4. الى موجود هنا فى المواضيع المثبتة اول مرة اتمسكت كلمت الاستاف والاخص الراجل الى اسمة VORG الراجل كان محترم ومرضاش يقولى ان احنا قفلنا الاكونت عشان انت بتخش تمام وقلى انك فتحت الاكونت على كذة جهاز المرة التانية قلى انك بتخش وبتسخدم الام راتيو وكنت هبوس ايدة عشان يرجعولى مرضاش الملحوظة الاخيرة ياريت تقول الام راتيو انت شغال بأصدار ايه وعلى فكرة انا مبحش الام راتيو انا كل شغلى بالفيوز انا بس كنت بستخدم الام راتيو عشان اوصل لرتبة معينة وتشكر
    مهو دا اللى انا بقوله ان محدش يستخدم الا عند الحاجة بجد
    و انا مصدقك و الله و ع العموم انا شغال ب4.4 , و ياريت تستخدم اصدار من يوتورنت موجود بام راشو و اعمل مومرى ريدر
    و ارفع على 200 و دون على 350 عند الحاجة بس
    او خليك شغال بفيوز لان نسبه انك تتكشف منه تقريبا صفر
    بس انا بالنسبالى ام راشيو تمام

عضو برونزي الصورة الرمزية mezo92

انا بستخدم mratio 4.4 و 4.2 و 3.9 ولم امسك بسرعات عاليه جدا مع مواقع صعبه في الغش ولم يتم الامساك بي ،، هو ما اقصده ان الذي يتم الامساك بيه لن يخبرك هو انت بتغش ولا لأ :D

هيشك وهيراقب الاكونت ويمسكك :D عن طريق انه يجرب مثلا ينزل من الملف اللي انت لسه رافع فيه وميقلقيش سرعه واو يدور علي IP في ال seeders او يشوف متوسط سرعاتك في الملفات التانيه وغيره وغيره

مش عيب من برنامج ،، ممكن خطأ عملته وانت بترفع بس ،،

والفيوزي رائع و mratio رائع برضو كل واحد حسب بيستريح لي ايه

عضوية جديدة

ههه مافي مبالغة مافي خطكر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mezo92 مشاهدة المشاركة
    انا بستخدم mratio 4.4 و 4.2 و 3.9 ولم امسك بسرعات عاليه جدا مع مواقع صعبه في الغش ولم يتم الامساك بي ،، هو ما اقصده ان الذي يتم الامساك بيه لن يخبرك هو انت بتغش ولا لأ :D

هيشك وهيراقب الاكونت ويمسكك :D عن طريق انه يجرب مثلا ينزل من الملف اللي انت لسه رافع فيه وميقلقيش سرعه واو يدور علي IP في ال seeders او يشوف متوسط سرعاتك في الملفات التانيه وغيره وغيره

مش عيب من برنامج ،، ممكن خطأ عملته وانت بترفع بس ،،

والفيوزي رائع و mratio رائع برضو كل واحد حسب بيستريح لي ايه
    مهو انا بحاول اقول كدة عشان الناس بدات تخاف من ام راشو مع انه امن جدا

عضوية جديدة

شكرا ليك

عضو

صح

عضو

والله انتوا حاجة تكسف كسفنا في كل حتة وحبة حبة كدة وان شاء الله كل التراكرات هتبند العرب :cool:

المسلمين غشاشين الكفار مش غشاشين :ah26: ما حدش يبررلي ويقلي واحنا نحمل منين ومش عارف ايه دي القوانين الي عاجبه يخش والي مش عاجبه ما يحملش تورنت

هوه صحيح كل واحد حر في حياته يغش او يعمل اي حاجة بس هتستفادو ايه مثلا لما ابيهات دولكم تتبند في المواقع الشهيرة وده قرب اوي

كل واحد فرحانلي انه محترف وعمال بيغش ومش اتكشف :p عالم غريبة

اعذروني لكن انا خايف من عمايلكم تراكر من تراكرتي المفضلة يتبند مثلا على مصر وده شيء وارد :ah24:

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ThE DrAgOoON مشاهدة المشاركة

والله انتوا حاجة تكسف كسفنا في كل حتة وحبة حبة كدة وان شاء الله كل التراكرات هتبند العرب :cool:

المسلمين غشاشين الكفار مش غشاشين :ah26: ما حدش يبررلي ويقلي واحنا نحمل منين ومش عارف ايه دي القوانين الي عاجبه يخش والي مش عاجبه ما يحملش تورنت

هوه صحيح كل واحد حر في حياته يغش او يعمل اي حاجة بس هتستفادو ايه مثلا لما ابيهات دولكم تتبند في المواقع الشهيرة وده قرب اوي

اعذروني لكن انا خايف من عمايلكم تراكر من تراكرتي المفضلة يتبند مثلا على مصر وده شيء وارد :ah24:
    استخدم بروكسى :p:p:p .... مالك بس ياعم متضايق ليه كدا ؟ الراجل مقالش حاجة غير ان البرنامج شغال بعكس ما تم طرحة .
    صحيح ابقا اكتب اسم التراكر المفضل ليك علشان اغش عليه بكل الأيبهات المصريه الى اقدر عليها :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_SAMER مشاهدة المشاركة
    استخدم بروكسى :p:p:p .... مالك بس ياعم متضايق ليه كدا ؟ الراجل مقالش حاجة غير ان البرنامج شغال بعكس ما تم طرحة .
    صحيح ابقا اكتب اسم التراكر المفضل ليك علشان اغش عليه بكل الأيبهات المصريه الى اقدر عليها :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
    ما تغشوا وانا مالي صحيح يكش ......................

ما هوه شغل منافقين اساسا :cool:

طالما انت وافقت على شروط منتدى وغشيت فيه دي مش حاجة تفتخروا بيها ده اسمه خيانة للامانة وده بحكم الدين عشان ما حدش يقول بس يا عم الشيخ ومش عارف ايه ما انتوا كدة كالعادة

غشوا وعيشوا :D

who cares :ah50:

وانا متدايق عشان العرب بقوا مشهورين بالحكاية دي وده مش من اخلاق ديننا

مشرف سابق

^
    ياخي احنا مضطرين للغش مع التورنت لذلك بنغش ولو في استطاعتي مش هغش طبعا .... بس انا بحمل الحاجه في شهر او نص شهر :ah24:
    منهم للّه اللي وصلونا لكده

ما تغشوا وانا مالي صحيح يكش ......................

ما هوه شغل منافقين اساسا :cool:

طالما انت وافقت على شروط منتدى وغشيت فيه دي مش حاجة تفتخروا بيها ده اسمه خيانة للامانة وده بحكم الدين عشان ما حدش يقول بس يا عم الشيخ ومش عارف ايه ما انتوا كدة كالعادة

غشوا وعيشوا :D

who cares :ah50:

وانا متدايق عشان العرب بقوا مشهورين بالحكاية دي وده مش من اخلاق ديننا
    اولا لازم نتكلم باحترام اكتر من كدة
    ثانيا اعرفك احنا بنعمل فاك ابلود ليه وبعد كدة تنتقضنى براحتك
    السرعات ف الدول العربية و بخاصة الافريقيه منها بطيئة جدا و لا يمكن تعدل الراشيو الخاص بك بسرعة رفع 1 كيلو او 2
    ودا خلى تراكات عربية تفتح تخليك تشترى اكونت VIP و متطرش انك ترفع و الدفع مرة واحدة او على فترات [ شهرى - 6 شهور - سنوى ... ]
    و لكن برضه للاسف مفيش تراكر عربى العاب
    فا يا ريت تقولى ع الحل ؟!
    و بكرر ياريت نحترم بعض احسن

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_Zidan مشاهدة المشاركة
    اولا لازم نتكلم باحترام اكتر من كدة
    ثانيا اعرفك احنا بنعمل فاك ابلود ليه وبعد كدة تنتقضنى براحتك
    السرعات ف الدول العربية و بخاصة الافريقيه منها بطيئة جدا و لا يمكن تعدل الراشيو الخاص بك بسرعة رفع 1 كيلو او 2
    ودا خلى تراكات عربية تفتح تخليك تشترى اكونت VIP و متطرش انك ترفع و الدفع مرة واحدة او على فترات [ شهرى - 6 شهور - سنوى ... ]
    و لكن برضه للاسف مفيش تراكر عربى العاب
    فا يا ريت تقولى ع الحل ؟!
    و بكرر ياريت نحترم بعض احسن
    بدل ما تدفع عشان الفيب بالفلوس اشتري سيد بوكس او يرفر وندوز + انا لم اقلل من احترام احد هذا اولا ثانيا من لا يحترم قوانين موقع وافق عليها قبل التسجيل به لا يستحق الاحترام وانا لم اقلل من احترام احد اساسا :confused:

بدل ما تدفع عشان الفيب بالفلوس اشتري سيد بوكس او يرفر وندوز + انا لم اقلل من احترام احد هذا اولا ثانيا من لا يحترم قوانين موقع وافق عليها قبل التسجيل به لا يستحق الاحترام وانا لم اقلل من احترام احد اساسا :confused:
    اوكى انا اسف لو كنت فهمتك غلط بس انتة عارف ان السيد بوكس غالى جدا و انا يعنى هحمل ايه غير نسخ لالعاب متهكرة
    ثانيا انا بحاول انى مغشش و لو حضرتك لاحظت انا عامل موضوع عشان الناس تعرف تحمل ملفات التورنت من المواقع العادية اكنها روابط مباشرة

المفضلات