السلام عليكم
ان شاء الله في خلال الاسبوع الجاي هنزل اشتري اربع شاشات:D
بسم الله
الاولي : شاشه للكمبيوتر بتاعي بس محتار جدا فيها اجيبها 23 بوصه ولا 27 بوصه ( انا من هواة الافلام ونظري علي قدي -7 :ah46:واخويا مجنون العاب ) وانا نفسي في 27 بوصه بصراحه ( اخوكم مبيشوفش ) :ah16:
كارت الشاشه بتاعي radeon hd 6570 2 gb ddr3 ياريت تساعدوني اجيبها سامسونج (مفضل) ولا ايه ؟؟؟ :confused:
مش 3d بس اكيد hd او full hd وحوار الريسبونس و الجوستينج ده انا مليش فيه :ah42: ياريت تقولولي ايه اللي يناسبني في الشاشه دي ؟؟

الثانيه : برضه شاشه لكمبيوتر صاحبي كارت الشاشه بتاعه ati 1gb hd مش عارف الموديل هو مش بيعمل حاجه غير انه بيلعب pes بس:ah2: ) ياريت تكون 23 بوصه ومش غاليه

الثالثه : تلفزيون 34 بوصه hd مش عارف احسن موديل هيكون ايه sony ,samsung , toshiba.... يا ريت تقولولي علي الافضل

الرابعه : برضه تلفزيون بس اكبر 42 او 46 بوصه full hd مش عارف ايه الاحسن
وبرضه الموديل معرفش انتم اعلم مني بذلك :ah7:
تقريبا انا قرات هنا ان الافضل للتلفزيون هو palsma وللكمبيوتر lcd معرفش led بقي ولا مليدش المهم بقي الصوره تنطق :ah49:
اه نسيت يا ريت ولا واحده في الشاشات 3d نشوف ال hd الاول :ah4: معلش العائله كلها نظرها ضعيف :ah26:
معلش اخر طلب ( رسيفير hd محترم وكمان واحد hd بس اللي هو بيفك الشفرات بتاعة الجزيره (انا عندي qmax 999 القديم)

ياريت تقولولي علي الاسعار والضمان وافضل اماكن الشراء

انا تايه بصراحه :ah41: بس متاكد ان الناس هنا هتساعدني ان شاء الله للافضل جعله الله في ميزان حسناتكم
واسف علي الاطاله :p اخوكم كريم