النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: Worldwide CCIE Count

  1. #1
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المشاركات
    789
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    13
    the light in the end of the tunnel


    من
    يعين الناس . لابد ان تأتيه المعونه.

  2. #2
    عضو محترف
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    504
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: Worldwide CCIE Count

    احنا امتى هنتحط فى اللستة دى بقى :D

    ماشاء الله السعودية اعلى rate فى الدول العربية
    التعديل الأخير تم بواسطة Eng\M.said ; 29-08-2012 الساعة 08:11

    CISCO : CCNA R&S CCNA security CCNP Security
    CCNP R&S CCIP CCIE R&S in Progress

    MICROSOFT : MCT MCTS MCITP Enterprise Admin Exchange 2010 Virtualization administrator SharePoint administrator


  3. #3
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المشاركات
    789
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: Worldwide CCIE Count

    يا كريم يا رب ... الله المستعان
    the light in the end of the tunnel


    من
    يعين الناس . لابد ان تأتيه المعونه.

  4. #4
    عضو برونزي الصورة الرمزية mezomora123
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    المشاركات
    1,154
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    12

    رد: Worldwide CCIE Count

    حد يحطنى ف اللستة دى يا جدعان..هوا أنا قليل ولا حاجة..!!
    ههههههههه
    :D
    [LEFT][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]
    [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Cisco [/COLOR][/B]: CCNA - CCDA - CCNP - CCIP [SIZE=3]- [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3]CSE -[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3]CCIE[/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]#written[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/I][/SIZE]
    [SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Microsoft [/COLOR][/B]: MCP - MCTS - MCSA - MCSE
    [FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=Navy][B][SIZE=3]Red Hat [/SIZE][/B] [/COLOR][/SIZE][/FONT] : RHCE [SIZE=2][COLOR=Red]Training[/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][B][COLOR=Red][I]Linux [/I][/COLOR][/B][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue]Registered User # 528113
    [B][COLOR=Red]Ubuntu [/COLOR][/B]Registered User# 32879
    [COLOR=Red]
    [/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE]

    [CENTER][URL="http://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=236216"][SIZE=4][B][COLOR=#006400]شرح كورس CCNP فيديو - عربى - متجدد[/COLOR][/B][/SIZE][/URL]

    [B][URL="http://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=228130"][COLOR=#000000][SIZE=3]تجميع لمعظم الشروحات والخبرات الخاصة بكورس CCNP[/SIZE][/COLOR][/URL][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/B]

    [/CENTER]
    [/LEFT]

  5. #5
    عضو محترف
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    504
    الدولة: Saudi Arabia
    معدل تقييم المستوى
    10

    رد: Worldwide CCIE Count

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mezomora123 مشاهدة المشاركة
    حد يحطنى ف اللستة دى يا جدعان..هوا أنا قليل ولا حاجة..!!
    ههههههههه
    :D

    ياباشا ان شاء الله انت اولنا

    CISCO : CCNA R&S CCNA security CCNP Security
    CCNP R&S CCIP CCIE R&S in Progress

    MICROSOFT : MCT MCTS MCITP Enterprise Admin Exchange 2010 Virtualization administrator SharePoint administrator


  6. #6
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Jan 2005
    المشاركات
    789
    الدولة: Egypt
    معدل تقييم المستوى
    13

    رد: Worldwide CCIE Count



    المثل بيقول ايه من جاور السعيد يسعد وبفضل الله عرب هاردوير خرجت ناس ccie كتير

    وربنا كبير
    the light in the end of the tunnel


    من
    يعين الناس . لابد ان تأتيه المعونه.

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •