النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: الحصول علي المواد الدراسيه

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    عضو

الحصول علي المواد الدراسيه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

معلش يا جماعه كنت عايز اي حد عندة المود العلميه لدراسه mcitp و ccna من فديوهات اجنبيه وعربيه كامله وكتب بي دي اف ياريت يقولي وانا ممكن اجيله في اي مكان نتقابل واخدهم منه علي الهرد بتاعي.وانا اسف لان دا كله بسبب ان النت عندي ضعيف جدا
    وانا من الجيزة

عضو برونزي الصورة الرمزية mezomora123

رد: الحصول علي المواد الدراسيه

أنا من المنصورة أخى..
    [LEFT][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]
    [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Cisco [/COLOR][/B]: CCNA - CCDA - CCNP - CCIP [SIZE=3]- [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3]CSE -[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3]CCIE[/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]#written[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/I][/SIZE]
    [SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Microsoft [/COLOR][/B]: MCP - MCTS - MCSA - MCSE
    [FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=Navy][B][SIZE=3]Red Hat [/SIZE][/B] [/COLOR][/SIZE][/FONT] : RHCE [SIZE=2][COLOR=Red]Training[/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][B][COLOR=Red][I]Linux [/I][/COLOR][/B][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue]Registered User # 528113
    [B][COLOR=Red]Ubuntu [/COLOR][/B]Registered User# 32879
    [COLOR=Red]
    [/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE]

[CENTER][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=236216"][SIZE=4][B][COLOR=#006400]شرح كورس CCNP فيديو - عربى - متجدد[/COLOR][/B][/SIZE][/URL]

[B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=228130"][COLOR=#000000][SIZE=3]تجميع لمعظم الشروحات والخبرات الخاصة بكورس CCNP[/SIZE][/COLOR][/URL][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/B]

[/CENTER]
    [/LEFT]

المفضلات