النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: اهداء لمنتدانا الحبيب عرب هاردوير

عضو

اهداء لمنتدانا الحبيب عرب هاردوير

يا شباب انا مهندس مصري بالسعوديه شركتنا اخدو مشروع جديد هنا (شركه كبيره جدا) وطالبين 10 مهندسين فى قسم الدعم الفني فأنا قلت منتدانا الحبيب والناس الحلوه اللى فيه هما احق ناس بده المقابله هتكون فى مصر بعد 10 ايام طبعا كل حاجه على الشركه حتي تذاكر الطيران انا اللى هعمله هاخد السي في اللى هترسلوها لمديري لان هوا اللى قالى على الموضوع وهو بنفسه اللى هينزل يعمل الانترفيو هيختارو منكو اللى هيعملو الانترفيو وبعد كده هيختارو الناس اللى هتسافر انا الموضوع ده عامله لوجه الله تعالي ورد جزء من جميل المنتدي مش عايز حاجه من اي حد غير انكو تدعولى وان يوفقني ربي للحصول على اعلى الشهادات ويحقق لى مرادي والسلام عليكم ورحمه الله (انا اسف ان الموضوع ده مش مكانه )
    ده ايميلي اللى هترسلو عليه السي في Engahmedhafeez@gmail.com
    قال تعالى (وما اتيتم من العلم الا قليل) صدق الله العظيم

عضو

رد: اهداء لمنتدانا الحبيب عرب هاردوير

ممكن توضح اكتر عن البيانات المطلوبه لو سمحت .. انا بجد محتاج الشغلانه دى انا بعد 15 يوم من الان باذن الله همتحن شهادة ال CCNA فا لو حضرتتك تقول انتو طالبين شهدات ايه او مؤهلات ايه يعنى لو سمحت عايز تفاصيل... شكرا وجزاك الله كل خير واعطاك ماتسعى اليه.

عضو

هو المطلوبين فى قسم الدعم الفني technical support engineer level 2 يعني على الاقل ccna و mcse او mcitp مع خبره سنتان بيفرق الانجليزى بتاعك معاهم جدا وتكون حاصل على الشهاده مش اخدتها فى سنتر والباقى على ربنا
    التعديل الأخير تم بواسطة a.7afez ; 29-11-2013 الساعة 00:35
    قال تعالى (وما اتيتم من العلم الا قليل) صدق الله العظيم

عضو

متشكر جدا اظن انى ماليش نصيب فى الشغلانه دى لانى مش معايا غير CCNA وبدون خبره سنتين والانجليزى مستواه متوسط..
    شكرا جدا على اهتمامك بلمنتدى والخوانك المصريين. ربنا يوفقك لما يحب ويرضى.

المفضلات