يا جماعة انا كان عندى مشكلة ان السماعات الخلفية للساوند سيستم مش شغالة رغم انى لما بعمل test بتشتغل جربت برامج كتير الايتيونز و الميديا بلاير و وين امب و برده نفس الكلام المهم لقيت ناس بتقول ان العيب فى الاغانى لانها متسجلة ستريو عشان mp3 فنزلت اغانى FLAC عشان اجرب برده مشتغلتش بعد كل المحاولات لقيت برنامج شبه الوين امب عمله بعض ال devolpers فى كل الامتدادات و ال codecs نزلته و جربتها السماعات كلها تعمل سواء 5.1 او 7.1 بس اهم حاجة تكون محدد التوزيع من برنامج الساوند كرد و البرنامج هيكمل الباقى لما تشغل الاغانى و البرنامج يعنى 75% شبه الوين امب و فرى و كامل و هو اسمه AIMP3 و الساوند سيستم السامسونج عندى شغال على كل الاغانى سواء mp3 او FLAC على السماعات 7.1 كلها ...انا قلت احاول اساعد الناس بدل ما فى ناس بتقول نزل الدريفر الجديد و ساعات متشتغلش او تشيل الويندوز او تعمل ابديت للبيوس و برده المشكلة بتفضل موجودة و انا اسف لو ازعجتكو بالكلام الكتير بس انا كنت بشرح الوضع الى كنت فيه بالكامل ...و قلت اساعد الناس الى ساعدتنى كتير فى الموقع هنا (و اهم حاجة تكون محدد ال surround من برنامج الكرت و الويندوز) و شكرا

Download Program Form This Link :-
http://www.aimp2.us/