النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: مشكله صعبه فعلا ياريت نلاقيلها حل

عضو

مشكله صعبه فعلا ياريت نلاقيلها حل

كمبيوتر مكتبي بهارد ديسك سيجيت 320 ورام 4 جيجا ddr3 من شركة ايسر اوريجينال في مشكله غريبه مع تنزيل ويندوز سفن النسخه لأما مبتنزلش وبتطلع dead screen برسالة 0x00000028 لأما بتكمل وتعمل مشاكل في كل حاجه الفيديوهات بتهنج والنسخه تعمل ريستارت والألعاب بتقول ان مفيش ذاكره كافيه وشويه ان كارت الجرافيك لا يدعم وغيره يعني في مشكله في الهاردوير طيب انا غيرت الرامتين برامات تانيه نفس المشكلة عملت فورمات واعادة تقسيم للهارد ديسك نفس المشكله باد سيكتور تيست بالعديد من البرامج مفيش باد سيكتور انا حاسس ان الجهاز مش قادر يوصل للسوفت وير لأن جزء من الهارد وير بايظ المفاجأه الأكبر بقى ويندوز اكس بي شغال زي الفل بلا اي مشاكل نهائي ومحدش يقولي انه عيب نسخه لأن دي مافتتش عليه انا الحاجه الوحيده الي بقيالي هل في هاردات بتحتاج update لأستعمال السفن وهل من غير الأبديت ده يحصل الخلل الرهيب ده هل windows driver scan & acronis bad sector test غير كافيين لأخطاء الهارد مش فاهم ياريت تشاركوني المشكله لو سمحتم

عضو برونزي

رد: مشكله صعبه فعلا ياريت نلاقيلها حل

يا سيدي الفاضل مشكله حضرتك في السي دي روم اللي بتنسخ منه قدام حضرتك حل من الاتنين يا تغيره وتغير وصلاته بالمره او تحرق النسخه علي فلاشه لو جهاز حضرتك فيه خاصيه الاقلاع من علي فلاشه من البوت
    وتحياتي ليك

عضو

رد: مشكله صعبه فعلا ياريت نلاقيلها حل

يا أخي الفاضل شكرا على الرد بس انا غيرت الدي في دي اكتر من مره وبعدين الويندوز نزل فعلا اعتقد ان ده بعيد عن الحل وشكرا مره ثانية

المفضلات