النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: مساعده في تفعيل تراكر last torrent

عضو برونزي

مساعده في تفعيل تراكر last torrent

انا سجلت فيه وقمت بتفعيله من رساله الايميل اعطي الرساله دي بدون رابط
    Ati completat formularul pentru inregistrarea unui cont pe LastTorrents si ati specificat adresa de e-mail ibrahim19842010@hotmail.com ca modalitate de contact.

Pentru a va confirma inregistrarea pe site, va rugam sa trimiteti un SMS cu textul PREMIUM x442807de1 la numarul de telefon 7525 (numar cu suprataxa 7Euro+TVA) valabil numai Vodafone si Orange.

Daca nu dumneavoastra ati completat acel formular, va rugam sa ignorati acest mail. Persoana care a completat adresa de e-mail in acel formular avea adresa IP 41.42.67.145. Totodata va rugam sa nu raspundeti printr-un reply la acest mail.

Inainte de a confirmara inregistrarea, cititi informatiile cele mai utile despre site-ul LastTorrents pe care trebuie sa le cunoasteti:

عضو

رد: مساعده في تفعيل تراكر last torrent

لتأكيد التسجيل في الموقع، الرجاء إرسال SMS برقم الهاتف x8e4deeb4e النص PREMIUM 7525 (نظير تكلفة إضافية عدد من 7Euro + VAT) ينطبق فقط فودافون وأورانج.

إذا كنت قد أكملت هذا النموذج، يرجى تجاهل هذه الرسالة. الشخص ملء البريد الإلكتروني الخاص بك في هذا النموذج على عنوان IP 41.35.170.74. يرجى أيضا لا تستجيب مع الرد على هذه الرسالة.

قبل تأكيد التسجيل، يرجى قراءة معلومات مفيدة للغاية حول LastTorrents موقع ما تحتاج إلى معرفته:

1. تحميل القيود.

عندما تكون النسبة أقل من والنظام تحظر لك بتحميل السيول الفئة الأخيرة 10. هذا التقييد يرتفع تلقائيا إذا مستخدم الطاقة أو تصبح VIP. كل ليلة بعد الساعة 2 تحقق متطلبات النظام ليتم ترقيته إلى فئة مستخدم الطاقة. في الفئات الأخرى لا تنطبق القيود.

عندما تنخفض نسبة الخاص بك 0.3 و يبقى هناك لمدة 7 أيام نظام كامل ومنع الوصول إلى أي جزء من الموقع.
    ده ترجمة الرسالة لالى بتتبعت على الايميل

عضو

انا لسه عامل اكونت وعل نفس الحكايه يا ريت يا جماعة لو حد يقدر يفيدنا فى الحوار ده يقول

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.elgamasy مشاهدة المشاركة
    انا لسه عامل اكونت وعل نفس الحكايه يا ريت يا جماعة لو حد يقدر يفيدنا فى الحوار ده يقول
    انتا نفس المشكله يا صاحبي ياريت الحل

عضو

لازم تبعت الرساله عشان تسجل بفلوس على فكره بس مش عارف النظام ده للى بيسجل بس ولا النظام ماشى على الدعوات كمان

المفضلات