النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: اتصالات والفصل المتكرر

عضوية جديدة

اتصالات والفصل المتكرر

السلام عليكم

انا مشترك في اتصالات سمارت انترنت 1 ميجا غير محدود بقالي 6 اشهر شغال تمام ومفصلش ولا مرة الحمد لله لكن للاسف بقالهم اسبوعين محسسني انهم بينتقمو مني بيفصل كل 5 دقايق:D وطبعا اتخنقت:mad: اكلمهم كل يوم او يومين يقولولي هتتحل وبقالهم اسبوعين ومفيش فايدة طبعا فكرت اني الغي الاشتراك واشترك مع تي اي داتا بس سمعت برده ان فيها نفس المشكلة طب وبعدين ايه الحل ساعدوني يا جماعة بليز

استفسار بالنسبة لفلاشة فودافون باقة ال100 او ال50 ينفع العب عليها اونلاين فيس والعاب التورنت زي metin2 ؟

عضو برونزي الصورة الرمزية anistoona

رد: اتصالات والفصل المتكرر

إللي أعرفه من تجارب أصحابي مع الفلاشة ..
    مهما كانت الظروف ، إنترنت الـ DSL أفضل من إنترنت الـ USB في حالة عدم التنقل ..

This is my computer. There are many like it, but this one is mine. My computer is my best friend. It is my life. I must master it. I must master my life. Without me, my computer is useless. Without my computer, I am useless. I must use my computer true. I must use my computer faster than my enemy who is trying to kill me. I must outcomputer him before he outcomputers me.

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fxii مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

انا مشترك في اتصالات سمارت انترنت 1 ميجا غير محدود بقالي 6 اشهر شغال تمام ومفصلش ولا مرة الحمد لله لكن للاسف بقالهم اسبوعين محسسني انهم بينتقمو مني بيفصل كل 5 دقايق:D وطبعا اتخنقت:mad: اكلمهم كل يوم او يومين يقولولي هتتحل وبقالهم اسبوعين ومفيش فايدة طبعا فكرت اني الغي الاشتراك واشترك مع تي اي داتا بس سمعت برده ان فيها نفس المشكلة طب وبعدين ايه الحل ساعدوني يا جماعة بليز

استفسار بالنسبة لفلاشة فودافون باقة ال100 او ال50 ينفع العب عليها اونلاين فيس والعاب التورنت زي metin2 ؟
    اه طبعا تي داتا عندي نفس المشكله

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anistoona مشاهدة المشاركة
    إللي أعرفه من تجارب أصحابي مع الفلاشة ..
    مهما كانت الظروف ، إنترنت الـ DSL أفضل من إنترنت الـ USB في حالة عدم التنقل ..
    اكيد طبعا

عضوية جديدة

انا قولت عايز حل مش احباط اكتر:D

بالنسبة للفلاشة فانا بستفسر عن باقة ال100 اللي بتديك 7 جيجا مساحة من فودافون هل هتبقى تصفح بس ولا جزء منها داون لود وبالنسبة للالعاب الاونلاين هتاخد داونلود كتير؟

لان عندي adsl بحمل وبلعب اونلاين ويوتيوب وكل حاجة ومش بوصل ل20 جيجا في الشهر

عضو برونزي

اخى الكريم المشكة دى كانت عندى و كنت بفكر اغير تى اى داتا برده بس لقيت الحل الحمد لله و هو
    ان السلك الرئيسى اللى طالع من البوكس ركبه فى اسبلتر phone ركبها فى التليفون و modem ركبها فى الروتر بدون فيس فى الشقة ولا اى حاجة و هتلاقى النت معاك تمام مع مراعاه عدم اللحامات فى السلك كتير

المفضلات