النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: الى كل من لديه لعبة BATTLEFIELD 3 و محملها من اورجن و عليها كل الاضافات احتاج مساعده

عضو برونزي الصورة الرمزية هشام الخياط

الى كل من لديه لعبة BATTLEFIELD 3 و محملها من اورجن و عليها كل الاضافات احتاج مساعده

السلام عليكم
    شباب انا الوقتى اشتريت باتيل بريميام بس النسخه لما حملتها مش مظبوطه لانى حملتها نسخة ريلوديد و حطيتها على الاورجن فا واضح انوا مش مقتنع بالحركه دى و عاملى مشاكل مع الاضافات زى كلوز كورتارز مثلا و طبعا اللعبه حجمها بعد كل التحديثات تعدى ال 30 جيجا
    فا ياريت لو اى حد من الاعضاء اللعبه عنده شغاله تمام و متحدثه لاخر تحديث و عليها كل الاضافات انوا يتكرم و ينسخهالى على اسطوانات دى فى دى و نتفق يبعتهالى شحن انا من محافظة دمياط

لان اتصال الانتر نت لدى صعب انى احملها من جديد لانها كبيره اوى
    و انا الاعضاء هنا مجربانى قبل كدا فى طلبات شحن لحجات كتير و هحاسبه زى ما هو عاوز والله

فى انتظار مساعدتك ضرورى

تحياتى
    [CENTER][SIZE=2][B][COLOR=DarkOrchid]من مشجعى [/COLOR] [COLOR=Green]AMD[/COLOR][COLOR=DimGray]/[/COLOR][COLOR=Red]ATi[/COLOR]
    [/B][/SIZE][SIZE=2][B][COLOR=Green]AMD[/COLOR] [COLOR=DarkOrchid][COLOR=DimGray]/[/COLOR] [/COLOR][COLOR=Red]ATi[/COLOR] [/B][/SIZE][COLOR=DarkOrchid][SIZE=2][B]For ever[/B][/SIZE][/COLOR][COLOR=DarkOrchid][SIZE=2][/SIZE][/COLOR]
    [COLOR=DarkOrchid] [IMG]https://img717.imageshack.us/img717/8581/good2.gif[/IMG]
    [/COLOR]------------------------------------------------------------
    [/CENTER]
    [CENTER][COLOR=red][COLOR=darkorchid]يا رب[/COLOR] ، [COLOR=red]الى من تكلنا[/COLOR] [COLOR=magenta]،الى عدو يتجهمنا[/COLOR] ، [COLOR=seagreen]ام الى قريب ملكته امرنا[/COLOR] . [COLOR=blue]يا ربي رحمتك اوسع لنا[/COLOR] ، [COLOR=darkorange]فقوِّ بقواك ضعفنا واجبر كسرنا[/COLOR] .
    ---------------------------------------------------------
    [/COLOR] [/CENTER]
    [CENTER][SIZE=2][COLOR=darkorchid][B]تحياتى للجميع/هشام الخياط[/B][/COLOR][/SIZE]
    [/CENTER]

عضو برونزي

رد: الى كل من لديه لعبة BATTLEFIELD 3 و محملها من اورجن و عليها كل الاضافات احتاج مسا

حملها كلها من الاوريجن مع القليل من الصبر
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
    كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان، حبيبتان إلى الرحمن
    سبحان الله وبحمده، سبحان الله العظيم

عضو برونزي

رد: الى كل من لديه لعبة BATTLEFIELD 3 و محملها من اورجن و عليها كل الاضافات احتاج مسا

والمصحف انا كمان شاريها من يومين وبحملها من اورجين علي 50 كيلو واهي قربت تخلص الصبر يا اخي

المفضلات