النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: ياجماعه ما هو رايكم بهذه شاشه 42 بوصه بتقسيط

عضو ذهبي

ياجماعه ما هو رايكم بهذه شاشه 42 بوصه بتقسيط

انا قصادى في شاشه معروضه في محل بتقسيط حجمهه 42 بوصه والاعرفو عن مواصفاتهه وتقنياتهه انهه بتدعم 1080 وانهه full hd وانهه اقصى ريزوليشن فيهه هو 1920x1080 هيه مفروض شاشه lcd تلفزيون لكن بتشتغل على كمبيوتر ايضا وشاشه ديه فيهه hdmi هذه شاشهه سعرهه بتقسيط ادفع مقدم 800 جنيه والباقى هيتقسط على 24 شهر ادقع في شهر 200 جنيه على 24 شهر وهو راجل قالى ان نوع شاشه هيه unionaire وورانى ورقه عندو مكتوب فيهه المواصفات القولت عليهه ليكم ديه وقال ليه انهه تبع شركه unionaire لما سئلتو على موديلهه ايه بيقولى ان ملهاش موديل وديه تبع ومن شركه unionaire وورانى ورقه مكتوب فيهه مواصفات كذه شاشه عندو بتقسيط اعلى شاشه فيهم هيه دى ديه اعلى شاشه هو بيبيعهه وموجوده عندو هيه 42 بوصه full hd اقصى ريزوليشن 1920x1080 وانهه فيه اتنين مدخل hdmi انتو ايه هو رايكم عليهه مع العلم ان مش مكتوب عليهه هو كام response time مش مكتوب عليهه وانا بستخدم شاشه مع كمبيوتر مواصفاتو عاليه جدا مع كارت شاشه العاليه يعنى عايز شاشه تقدر تشتغل بكامل الكفاءه مع اعلى كارت شاشه من فضلكم ما هو رايكم بهذه شاشه اتوكل على الله واشتريه لكمبيوتر مع كروت شاشه العاليه جدا والحديثه ومع العاب الحديثه ولا مش هتنفع وهتعمل وهيكون فيه مشاكل لو اشتريتهه

عضو ذهبي

رد: ياجماعه ما هو رايكم بهذه شاشه 42 بوصه بتقسيط

انا اسف جدا انا سوف اغير موضوع الى قسم شاشات مخدش بالى وغلط كتبتو غلط بدون قصد اريد غلق الموضوع او حذف الموضوع وسوف اغلق الموضوع الى قسم شاشات

مشرف سابق

رد: ياجماعه ما هو رايكم بهذه شاشه 42 بوصه بتقسيط

متقلقش قوي كده
    ينقل

المفضلات