النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: مشكلة مع نسخة أصلية من NFS The RUN L.E من بره ليمتيد إديشن ولما تشتغل نسخة عادية؟!

عضو فضي الصورة الرمزية nanonona

مشكلة مع نسخة أصلية من NFS The RUN L.E من بره ليمتيد إديشن ولما تشتغل نسخة عادية؟!

اشتريت نسخة أصلية من:
    NEED FOR SPEED THE RUN LIMITED EDITION:ah4:
    من:
    ORIGIN

:ah34:المشاكل بلا حدود بس المهم عندي المشكلة الأولى:
    النسخة ليمتيد إديشن ومفروض العربيات الليمتد إديشن تبقى مفتوحة لكنها مغلقة كأنها نسخة عادية ده هو فعلا بيقولي: NFS EDITION.. إيه السبب وإيه الحل؟!

الجزء الأيمن من الصورة الأورجن من بره وباين ان النسخة ليمتيد والجزء الشمال اللعبة نفسها شغالة وبيقولي العربية دي لليمتد فقط:ah34:!!

المشكلة الثانية:
    كل ما أشغل اللعبة يقول لي: failed to connect to autolog server.. كأنها نسخة مكركة مع إنها نسخة أصلية متحملة كاملة من سيرفر أورجن!!

المشكلة الثالثة:
    في ضبط الشاشة لما أعمل V-SENC: ON :ah38:وده مهمته إنه يضبط الفريم على رقم معين هو 30 والخاصية حلوة لما يكون الجهاز ضعيف واللعبة قوية لكن أنا عندي العكس اللعبة ضعيفة لأني جهازي جديد وقوي والحمد لله فلما أخلي V-SENC: OFF الفريم بيعدي الـ 100 وبتبقى اللعبة سلسة جدا..:ah40: لكن لكن آآآه.. :ah42: صوت المحرك بيبوظ خالص وبيغلوش جدا والنيترو بيبقى عامل زي صوت منفاخ.. متفهمش إيه علاقة الـ V-SENC بالصوت وطبعا أنا جربت أغير السماعات وغيرت كارت الصوت "كارت نفيديا الداخلي" والدرايفرات وفين وفين لما فهمت إن المشكلة في الزفت V-SENC والصراحة لما بفعله اللعبة بتبقى تقيلة وبتقطع كأنك بتسوق عربية قوية وسريعة على طريق كله مطبات!!!!!!!!!!!!!!!!!

أرجو المساعدة يا شباب والمشكلة الأولى هي الأهم بالنسبة لي:confused:
    وعلى فكرة أنا الأول كان عندي نسخة
    RELOADED :Dمن اللعبة وكان فيها نفس المشاكل قلت بقى نشتري نسخة أصلي ونعيشـشـشـش لكن للأسف
    التعديل الأخير تم بواسطة nanonona ; 27-04-2013 الساعة 17:01
    [SIGPIC][/SIGPIC]

عضو فضي الصورة الرمزية nanonona

رد: مشكلة مع نسخة أصلية من NFS The RUN L.E من بره ليمتيد إديشن ولما تشتغل نسخة عادية

طبيعي إن محدش عارف.. إذا كانت نسخة أصلية وفيها كل المشاكل دي!!.. أمال شركة EA خدت تقييم أسوأ شركة للمرة الثانية على الفاضي؟!

ده على صفحة THE RUN على ORIGIN كذا واحد بيشتكي من الشكوى رقم 2 بتاعتي ولا حد بيعبره كأنهم بيشجعوا الناس تحمل تورنت وتطنش الأصلي.. وعجبي!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

المفضلات