النتائج 1 إلى 8 من 8

الموضوع: هل يوجد برنامج لخداع الراشيو مثل راشيو ماستر, ولكن للـ (لينكس) ؟؟

عضوية جديدة

هل يوجد برنامج لخداع الراشيو مثل راشيو ماستر, ولكن للـ (لينكس) ؟؟

السلام عليكم

أنا أستخدم نظام لينكس من مدة, ولكن تواجهني مشكلة الرفع الوهمي لمواقع التورنت, فلم أجد حتى الآن برنامجا لهذا؟

هل يوجد حل؟

حاولت عن طريق الواين ولم ينفع معي لا مع الراشيو ماستر ولا مع الإم راشيو..

أرجو المساعدة ممن لديه خبرة.

عضو فضي الصورة الرمزية Unknown_Dragon

رد: هل يوجد برنامج لخداع الراشيو مثل راشيو ماستر, ولكن للـ (لينكس) ؟؟

ratiomaster.net/

ادخل على موقع راشيو ماستر هتلاقى نسخة منه للينوكس واخرى للماك
    ratiomaster.net
    هذا اللى مكتوب فى الموقع
    Linux, Solaris, Mac OS X and Unix version:
    Download program here
    Mirror download
    For the program to work correctly you need Mono 2.6.3
    عذرا اخى لن استطيع المتابعة معك لانشغالى
    بالتوفيق

عضوية جديدة

شكرا لك, وقد وجدت الحل هنا :

https://ratiomasterforlinux.blogspot...-on-linux.html

عضوية جديدة

ارجوكو يا جماعة نصيحة بلاش غش في سيرفرات رخيصة ممكن تستخدمها و هتبقي تمام الغش مش بس بيضرك ده كمان بيضر غيرك :ah8:

عضو فضي الصورة الرمزية Unknown_Dragon

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido448 مشاهدة المشاركة
    ارجوكو يا جماعة نصيحة بلاش غش في سيرفرات رخيصة ممكن تستخدمها و هتبقي تمام الغش مش بس بيضرك ده كمان بيضر غيرك :ah8:
    باشا السيرافرات ممكن تكون تمنها رخيص فعلا ..... بس رهيص بالنسبة لك انته لكن فيه ناس كتير تمن السيرفر عندها يعتبر ثروة انا مبهزرش على فكرة انا بتكلم بجد اقل سيرفر خالص تمنه 70 جنيه ... ده ده اقل حاجة وانا واحد من الناس عمرى ما اشترى سيرفر ب 70 جنيه علشان ايه يعنى بدام فيه بديل له وحتى لو مفيش بديل مش لازم احمل تورنت خالص ... نروح للمباشر وقرفه ولا انى ادفع مليم فوق اشتراك النت .... احنا ناقصين مصاريف ... حتى شوية المزاج هندفع فيهم فلوس كمان وحتى لو السيرفر بقى ب 30 جنيه برضه مش هشتريه ... مش عند بس بخل !!!!!ما انا بالسبعين جنيه دول اعلى سرعة النت بتاعتى بدل ما هى 512 كيلو أخليها 1 ميجا على الاقل استفيد بسرعة تصفح وسرعة تحميل مش احسن من رشيو ممكن مستخدموش ويا حلاوتى لما يبقى عندى رشيو 500 جيجا ولا 1 تيرا فى تراكر وسرعتى تحميلى 40 كيلو وبحمل الجيجا فى 6 ساعات وبعدين حظر الدول ده انا اراه عنصرية تجاه الدولة اكتر منه ابعاد اذى الغشاشين .... مجرد رأى .................................................. .

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahia_yousof مشاهدة المشاركة
    باشا السيرافرات ممكن تكون تمنها رخيص فعلا ..... بس رهيص بالنسبة لك انته لكن فيه ناس كتير تمن السيرفر عندها يعتبر ثروة انا مبهزرش على فكرة انا بتكلم بجد اقل سيرفر خالص تمنه 70 جنيه ... ده ده اقل حاجة وانا واحد من الناس عمرى ما اشترى سيرفر ب 70 جنيه علشان ايه يعنى بدام فيه بديل له وحتى لو مفيش بديل مش لازم احمل تورنت خالص ... نروح للمباشر وقرفه ولا انى ادفع مليم فوق اشتراك النت .... احنا ناقصين مصاريف ... حتى شوية المزاج هندفع فيهم فلوس كمان وحتى لو السيرفر بقى ب 30 جنيه برضه مش هشتريه ... مش عند بس بخل !!!!!ما انا بالسبعين جنيه دول اعلى سرعة النت بتاعتى بدل ما هى 512 كيلو أخليها 1 ميجا على الاقل استفيد بسرعة تصفح وسرعة تحميل مش احسن من رشيو ممكن مستخدموش ويا حلاوتى لما يبقى عندى رشيو 500 جيجا ولا 1 تيرا فى تراكر وسرعتى تحميلى 40 كيلو وبحمل الجيجا فى 6 ساعات وبعدين حظر الدول ده انا اراه عنصرية تجاه الدولة اكتر منه ابعاد اذى الغشاشين .... مجرد رأى .................................................. .
    يا باشا مهو السيرفر ده انتا مش بتجيبو كل شهر يعني قول كل تلت شهور يعني لو حوشت كل يوم 1 جنيه هتلم تمنه و اكتر و غير كده لما انتا شايف ان التورنت حاجة مش مستهالة انك تدفع فلوس و لا تهتم بيها يبقي ليه باقي عاليها ماالمواقع العامة حتبقي احسن و غير كدة السرعة في مصر طبيعي بيطيئة فانتا مش هتحتاج سرعت داونلود زي الي في الحجات الخاصة ...بص بصراحة برضو مش مبرر للغش حتي عشان خاطر اسم مصر مبيقاش حتي في اهيف الحجات غاشاشين و لو كملت بنفس و جهت نظرك دي كل التراكرز بعد كدة هتقفل مصر ...هي مش حتة عنصرية يا باشا لكن لما يلاقو 90 % من بلد و احدة بيغيشو يبقي يريحو دماغهم و بيندوها لان في ناس كتير مش بتدخل التراكر عشان محتجاه لشغل الابلودرز و لا عشان هو محتج حاجة منو بس حب اقتناء مش اكتر يبقي ايه لازمت انو يضر الاخرين طالما هو الموضوع مش فارق معاه بجد حاجة غريبة و ده يئكد ان عمر ما التراكرات ديه هتشيل البان لان مفيش اهتمام بأي شيء يعني الناس بتدخل تراكر اغاني و تغش و تضر الباقين و هو اصلن مش بيسمع اغاني من اساسو و هكذا في حجات كتير :ah8: ..بجد حاجة تحزن ولله الموضوع مش موضوع فلوس يا باشا هو موضوع اهتمام مش اكتر

عضوية جديدة

يعني دا الي يضجك ان سيت زي GFT راشيوليس برضو الناس كانت بتغش فيه و عمل بان لمصر ...طب يتغشو ليه مهو فري :confused:

عضو

يا جماعه انا رأى ان ايللى عاوز يشترى سيرفر وعنده امكانيه لكده ماشى ويبقى احسن
    وايللى عاوز يغش يغش بس فى المعقول يعنى تغش علشان تظبط الراشيو مش علشان هو غش وخلاص ولا علشان رتبتك تعلا فى التراكر
    وبردو حاجه تجنن الناس بتغش فى المواقع الراشيو فرى ليه طب ماهو راشيو فرى ولا هو غش وخلاص
    والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية

المفضلات