النتائج 1 إلى 14 من 14

الموضوع: جلكم كلامى

عضو

جلكم كلامى

انا قلت كدة من الاول احنا بتوع كلام ولاخوة الا تبرعو بالدفاع عن الاخ الا عشمنا ارجو كفاية مس جوخ
    romel

إداري سابق
    عفوا؟؟؟ فاطر أيش على الصبح؟

عضو برونزي
    شالموضوع اخى الكريم ؟؟
    [IMG]https://www.alshula.net/yaser/MCP-RGB.jpg[/IMG]
    [IMG]https://www.arabhardware.net/forum/images/smilies/smile_crazy.gif[/IMG]
    لن أرد على أي تساؤلات فنية ترد عبر بريدي الشخصي أو الرسائل الخاصة g:

عضو برونزي
    اخي هذا منتدى باللغه العربيه الفصحى او المفهومه وليست باللهجه أللتي تتكلم فيها وكأنها طالعه من شخص أجنبي لديه ركركه بلسانه فارجو ان تتكلم بأسلوب لبق
    وبخصوص المواضيع القادمه سوف تطرح أن شاء الله قريبا
    [CENTER][COLOR="DarkRed"][B][SIZE="5"]إن النجاح الذي تستمتع به اليوم هو نتيجة الثمن الذي دفعته في الماضي[/SIZE][/B][/COLOR][/CENTER]

عضو
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    1- الاخ mcse انتا اية الا حشرك اساسا انا موجهتش ليك كلام
    2- انا كلامى الى الاخ الفاضل الا عشمنا بلدورة مش ليك
    3- وبعدين انتا ماللك اكتب بلغة الا تعجبنى انتا مش مدرس املة فى المدرسة
    4- وبعدين انتا لية بترد عليا لما انتى مش بتعرف تقراء كلامى
    5- خليك فى نفسك احسن
    6- ولما تلاقى موضع انا كاتب فية ياريت ملقيش رد ليك احسن
    وبعدين بدل ما تتريقو على لغتى فى الكتابة انا كنت بدرس كل تعليمى فرنساوى وكان الربى لغة ثالثة والى مايعرفش يقراء ميردش
    romel

عضو برونزي
    اخي الفاضل romel ارجو منك تحسين لغتك الحوارية تجاه الاعضاء .. فانت في منتدى محترم ولم يقم اي عضو بالساءة اليك فلماذا هذا الاندفاع في الكتابة ؟؟ ثم ان معظم الاعضاء والمشرفين -جزاهمالله خيرا عنا- غير متفرغين اساسا ويقومون بمباشرة مهامهم بجانب اشغالهم الاساسية من اعمال خاصة ودراسة وغيره .. ويجب مراعاة هذه النقطة بالذات وعدم تحميل اي منا اكثر من طاقته ...

وشكرا على الاسلوب (المرموق) في الرد .
    [URL=www.arabsoftware.net]عرب سوفتوير[/URL]

[IMG]https://mohibm.jeeran.com/images/dr_moh.jpg[/IMG]

عضو برونزي
    ارجو حذف الموضوع ..
    لا فائدة نجنينها من امثال هذه المواضيع
    [URL=www.arabsoftware.net]عرب سوفتوير[/URL]

[IMG]https://mohibm.jeeran.com/images/dr_moh.jpg[/IMG]

عضو برونزي
    المدون الأصلي لها romel
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    1- الاخ mcse انتا اية الا حشرك اساسا انا موجهتش ليك كلام
    2- انا كلامى الى الاخ الفاضل الا عشمنا بلدورة مش ليك
    3- وبعدين انتا ماللك اكتب بلغة الا تعجبنى انتا مش مدرس املة فى المدرسة
    4- وبعدين انتا لية بترد عليا لما انتى مش بتعرف تقراء كلامى
    5- خليك فى نفسك احسن
    6- ولما تلاقى موضع انا كاتب فية ياريت ملقيش رد ليك احسن
    وبعدين بدل ما تتريقو على لغتى فى الكتابة انا كنت بدرس كل تعليمى فرنساوى وكان الربى لغة ثالثة والى مايعرفش يقراء ميردش
    انا لم ادافع بل اقول الحقيقه
    ولعلمك أخي الرحاب مشغول هذه الأيام
    وثانيا لا توجه الكلام لي شخصيا لأنه باقي الأعضاء لم يفهو الكلام الذي قلته لأنك انسان ما عندك شيء من أساسه من طرح هذا الكلام المذكور
    وثانيا من اسلوب الأدب العربي الذي لم تتربى عليه أخي romel ان تحترم من تتكلم معه
    لغتنا لغه القرأن علينا الأقتداء والعمل بها وليس علينا ان نفتخر بأننا نعرف اللغه الفرنسيه فالفخر لنا بأننا ولدنا مسلمون وليس عجما

وختاما سوف اكون لك الند الى ان تستطيع تصحيح طريقه كلامك وأحترام الطرف الأخر
    واللله في عو ن العبد مدام العبد في عون أخيه

ارجو من المشرفين التعليق على هذا الموضوع

وشكرا
    [CENTER][COLOR="DarkRed"][B][SIZE="5"]إن النجاح الذي تستمتع به اليوم هو نتيجة الثمن الذي دفعته في الماضي[/SIZE][/B][/COLOR][/CENTER]

إداري سابق
    أنا أفضل اترك الموضوع حتى يطلع عليه الأعضاء ويرون المستوى الأدبي لكل واحد فينا.

عضو
    الى الاخ الفاضل mcse

انا لم اقم بلغلط فيك اساسا انا قلت للك انتا اية الا حشرك وهذة ليست اهانة انها وصف للموقف ثانيا انا ممكن اكتب
    كل الاكلام بلغة الفرنسية التى اجيدها ولاكن لا انا ولا انتا سوف نستفيد وبعدين من حسن الاخلاق انك لاتعيب فى احد وتتريق على لغتة وتقول انه لا يحسنها خاصة ان الاكلام غير موجة اليك وبعدين انا والحمد للة اعرف قيمة اللغة العربية جيدا ولكن لعدم استخدامها دائما من الصغر لا اجيدها فى الكتابة وخاصة على الكيبرد لانى اجيد الانجليزية والفرنسية فى الكتابة بسرعة ولذاللك اكتفى باقراءة فى العربية وانا كنت باعت هذا الخطاب الى لاخ راحب وليس للك
    ملحوظة انتا بتحول الموضوع للمشرفين للرد هو انتا فاضى اوى كدة
    بما انك عندك متسع من الوقت ياريت تطمنا على الاخ راحب ولعل المانع خييييييييييييييير
    romel

عضو
    بسم الله الرحمن الرحيم
    الحمد لله غافر الذنب وقابل التوب شديد العقاب

السلام عليكم جميعاً

أخى العزيز romel بعد التحية انا سعيد بيك وبتحمسك ومش زعلان منك ياسيدى والله ...أخويا الدكتور محمد طالب بحذف الموضوع .... وأخويا MCSE رد عليك رد أنا ارى انه لا غبار عليه فيه
    وطبعاً حذف الموضوع ... بعد اذن الجميع ... لالالالالالالا ... هذا منتدى حر ... ومعلشى حجب الأراء شىء مش كويس ... وبالنسبة للغة فى الأخر كلنا عرب .... وقبل مانكون عرب ... مسلميين ياجماعة وأمة واحدة (دين واحد - ورب واحد - ورسول واحد ... الخ ) الايكفى هذا كى نتفق .. أخى romel أنا أسف بس حظك كده ... أولاً أنا فعلاً مشغول لدرجة كبيرة ... بس الموضوع ياريت إنشغال وبس ... صديقى العزيز أنا تعبان شوية بس ( ظهرى من القعدة على الكمبيوتر تعب قوى ) والأطباء شغاليين كشوفات وأشعة لأنهم بيقولوا فى فقرات تعبانة وعلى فكرة أنا معظم كلامى فى الشغل بيكون بالمايك لأنى باتعب من الكتابة ... هذه ليست مبررات ... ياصديقى الغالى .... لاأطيل عليك بس مافيش مشاكل ياسيدى انا راح أنزل ليك كمية كبيرة تعوض كل التاخير اللى انا اتاخرته .... واشكر إخوانى هاردوير ...و Mohammed والدكتور dr.moh و mcse >> وأشكرك انت كمان علشان انت محب للعلم وادعو الله ان تنال مرادك وتصل الى حلمك وأهدافك بعون الله ... ياريت بقى تصالح أخوك mcse أخوك المسلم ياصديقى العزيز ... وأنت يا mcse أخوك romel صالحه الموضوع مش مستاهل وفى الأخر ياأعزائى راح يكون حاجة واحدة حساب من ملك الملوك حساب عادل وواضح ومافيهوشى اى خلل فخلينا نحب بعض وننصح بعض بالحسنى والمعروف وربنا بيقول (ادعوا الى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة ) صدق الله العظيم
    بارك الله فيكم جميعاًُ
    وقريباً جداً راجع ياجماعة وبقوة ... باذن الله

أخوكم محمود
    على فكرة انا كنت بأقرا الموضوع ... يعنى كنت مهتم ... بس قلت أفضل شىء إنى ارد الأن علشان مستوى الحوار بدأ يهتز ياإخوانى ... وانا خليت أخويا (الدكتور محمد يكتب وانا بامليه الرد الأن )
    ولكم مرة أخرى أصدق التحيات والأمنيات
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    now i am in Egypt

عضو
    بسم الله الرحمن الرحيم
    الحمد لله غافر الذنب وقابل التوب شديد العقاب

السلام عليكم جميعاً

أخى العزيز romel بعد التحية انا سعيد بيك وبتحمسك ومش زعلان منك ياسيدى والله ...أخويا الدكتور محمد طالب بحذف الموضوع .... وأخويا MCSE رد عليك رد أنا ارى انه لا غبار عليه فيه
    وطبعاً حذف الموضوع ... بعد اذن الجميع ... لالالالالالالا ... هذا منتدى حر ... ومعلشى حجب الأراء شىء مش كويس ... وبالنسبة للغة فى الأخر كلنا عرب .... وقبل مانكون عرب ... مسلميين ياجماعة وأمة واحدة (دين واحد - ورب واحد - ورسول واحد ... الخ ) الايكفى هذا كى نتفق .. أخى romel أنا أسف بس حظك كده ... أولاً أنا فعلاً مشغول لدرجة كبيرة ... بس الموضوع ياريت إنشغال وبس ... صديقى العزيز أنا تعبان شوية بس ( ظهرى من القعدة على الكمبيوتر تعب قوى ) والأطباء شغاليين كشوفات وأشعة لأنهم بيقولوا فى فقرات تعبانة وعلى فكرة أنا معظم كلامى فى الشغل بيكون بالمايك لأنى باتعب من الكتابة ... هذه ليست مبررات ... ياصديقى الغالى .... لاأطيل عليك بس مافيش مشاكل ياسيدى انا راح أنزل ليك كمية كبيرة تعوض كل التاخير اللى انا اتاخرته .... واشكر إخوانى هاردوير ...و Mohammed والدكتور dr.moh و mcse >> وأشكرك انت كمان علشان انت محب للعلم وادعو الله ان تنال مرادك وتصل الى حلمك وأهدافك بعون الله ... ياريت بقى تصالح أخوك mcse أخوك المسلم ياصديقى العزيز ... وأنت يا mcse أخوك romel صالحه الموضوع مش مستاهل وفى الأخر ياأعزائى راح يكون حاجة واحدة حساب من ملك الملوك حساب عادل وواضح ومافيهوشى اى خلل فخلينا نحب بعض وننصح بعض بالحسنى والمعروف وربنا بيقول (ادعوا الى سبيل ربك بالحكمة والموعظة الحسنة ) صدق الله العظيم
    بارك الله فيكم جميعاًُ
    وقريباً جداً راجع ياجماعة وبقوة ... باذن الله

أخوكم محمود
    على فكرة انا كنت بأقرا الموضوع ... يعنى كنت مهتم ... بس قلت أفضل شىء إنى ارد الأن علشان مستوى الحوار بدأ يهتز ياإخوانى ... وانا خليت أخويا (الدكتور محمد يكتب وانا أمليه الرد الأن )
    ولكم مرة أخرى أصدق التحيات والأمنيات
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    now i am in Egypt

عضو
    الف الف سلامة ويا رب تكون بصحة جيدة وعلى مهللك انا هستناك حتى تشفى تماما
    وسلامى للاخ mcse , وميزعلش بس لو هوة ولا بلاش ربنا معنا كلانا
    romel

عضو
    ربنا معنا كلنا بإذن الله أخويا romel ......... والله يسلمك يارب ويعطيك ويعطى كل الأعضاء الصحة والسعادة .......... ومتشكر على استجابتك لكلامى ... ومنتظر mcse ... .يرسل لك السلام والتحية عبر المنتدى ....
    وفى النهاية ( اللهم انصر الإسلام والمسلميين )

محممود
    أخوك
    now i am in Egypt