النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: مشكلة في تعريف كارت ATI RADON HD 6770

عضو

مشكلة في تعريف كارت ATI RADON HD 6770

السلام عليكم ورحمت الله
    اولا يا جماعه التعريف دوخنى وبيحصل حاجه عجيبه نزلت تعريف 2014 (14-4-mobility) وعلى فكرة جهازي لا بتوب HP pavilion dv6
    وشلت التعريف القديم وجيبت برنامج Driver Sweeper وشيلت ما تبقا من التعريف وسطتب التعريف الجديد ورسترت الجهاز وبعد ما فتح الجهاز ولا اكن حاجه اتسطبت قولت اخش اشيل التعريف الجديد واسطبه من جديد دخلت شيلت التعريف وطلب يرستر .... رسترت الجهاز فتح لقيت الكارت متسطب لوحدو استغربت دخلت control panel اشيل التعريف لقيت رساله طلعت فيما معناها ان مفيش دريفرات اساسا ل AMD وهنا قصدو على الكارت ومن ساعتها على كده مش قابل اي تعريف جديد بس الجهاز شغال عادي بس في العاب الى هيه التقيلة في الجرافيك الجرافيك بتعاها وحش جدا ياريت الاقي حل يا جداع .............وشكراااااا
    التعديل الأخير تم بواسطة eslam amen ; 19-09-2014 الساعة 23:56

عضو الصورة الرمزية Svchost

رد: مشكلة في تعريف كارت ATI RADON HD 6770

طيب أخي العزيز، أول حاجة أريد منك تنزل برنامج "Display Driver Uninstaller" هو برنامج مجاني ويقوم بحذف تعاريف كرت الشاشة من جذوره.
    طبعاً أفضل أنك تدخل الوضع الامن "Safe Mode" وتقوم بإزالة كل من تعريف "الأنتل" وكذلك "الريديون" وشوف شو بصير معك ورد عليا.
    بالتوفيق

عضو

شركا اخي اكتشف ان المشكله ان لازم اعرف كرات الأنتيل الى موجود عشان الكارتين يشتغلو صح شكرا جدا على ردك عليا

عضو الصورة الرمزية Svchost

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam amen مشاهدة المشاركة
    شركا اخي اكتشف ان المشكله ان لازم اعرف كرات الأنتيل الى موجود عشان الكارتين يشتغلو صح شكرا جدا على ردك عليا
    ,,, تمام يا باشا ،،،

المفضلات