النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: اشتريت هارد جديد والصوت لسة موجود

عضو الصورة الرمزية M I D O 10

اشتريت هارد جديد والصوت لسة موجود

بسم الله الرحمن الرحيم

كنت عملت موضوع امبارح عن الهارد بتاعي بيعمل صوت عالي ولما بمسكة بحس بتخبيط وطقطقة وسالت قالولي دي مشكلة ميديا وكدة بيودع اشتريت واحد جديد ويستيرن ديجيتال بلو وركبتة ونقلت علية بياناتي ولاحظت صوت برضو طالع منة بس خفيف خالص غير القديم ولما بمسك الهارد مفيش اي تخبيط زي الهارد القديم بس فية صوت برضو بيظهر كل شوية كدة مش عارف دة طبيعي ولا لا وطبيعي الصوت دة يبقي ملحوظ من الكيسة يعني بسمع صوت خفيف طالع من الكيسة ؟؟ ارجو الرد ضروري عشان بجد انا زهقت
    أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥

مشرف سابق

رد: اشتريت هارد جديد والصوت لسة موجود

اه طبيعى انا عندى هارد بلو والصوت الى حد ما بيبقى فى صوت شوف الفديو ده وقولى

عضو الصورة الرمزية M I D O 10

رد: اشتريت هارد جديد والصوت لسة موجود

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TIMO1 مشاهدة المشاركة
    اه طبيعى انا عندى هارد بلو والصوت الى حد ما بيبقى فى صوت شوف الفديو ده وقولى
    اة تقريبا زي دة بس الصوت اقل وبيكون اخف شوية وبيظهر كل فترة كدة يعمل ويسكت كدة طبيعي مفيش حاجة ان شاء الله
    أة يــا تــيــشــيــرت الـــعـــمـــر يـــا أبــيـــض ... انـــا الـــزمـــالـــك انـــتـــو مـــيـــن ؟؟ . . . . . . .
    و ارجــع روحــك عــالــيــة لـلـجـمـاهـيـر الـغـالـيـة و انـسـى كــل مــا فــاتــك و قــدم كــورة تـانـيـة ♥♥ ZAMALEK ♥♥

المفضلات