النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا

  1. #1
    عضو
    تاريخ التسجيل
    Dec 2006
    المشاركات
    4
    معدل تقييم المستوى
    0

    والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا



    انا عايز تعريف كاميره اسمه DELUX WORLD
    موديل:DLV-B10
    والنبي ضروري عشان محتاج الكاميره جدا
    ومحدش حتي عايز يسلفني كامره
    وانا مشكور ليكم من غير اي حاجه حتي لو مجوبتوش التعريف

  2. #2
    عضو الصورة الرمزية أبو الوريف
    تاريخ التسجيل
    Oct 2003
    المشاركات
    521
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا

    عزيزي TUOTAA خاف الله وانتبه لما تقوله ...!!!!!


    أنت تحلف بغير الله وفي الحديث ( من حلف بغير الله فقد أشرك ) . أنا أعلم انها من غير قصد وكثير ماتقال عندكم ولكن لا يجوز الحلف بغير الله .

    بارك الله فيك وهداك واصلحك .
    :)سبحان الله وبحمده .... سبحان الله العظيم:)

  3. #3
    مشرف سابق الصورة الرمزية للإحتراف صانع..
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    المشاركات
    1,395
    معدل تقييم المستوى
    17

    رد: والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو الوريف مشاهدة المشاركة
    عزيزي TUOTAA خاف الله وانتبه لما تقوله ...!!!!!


    أنت تحلف بغير الله وفي الحديث ( من حلف بغير الله فقد أشرك ) . أنا أعلم انها من غير قصد وكثير ماتقال عندكم ولكن لا يجوز الحلف بغير الله .

    بارك الله فيك وهداك واصلحك .
    سبحان الله ..

    عزمت لأدخل هذا الموضوع .. ليس لمساعدة الأخ .. ولكنها لنفس النقطة التي ذكرتها أخوي ..

    يقول المثل ..:
    إن كنت لاتدري فتلك مصيبة
    وإن كنت تدري فالمصية أعظم ..
    .
    .

    [CENTER][URL="http://goo.gl/5tqj"]للمرة المليون.. لا تثق بأقراصك الصلبة! :: [/URL]
    [/CENTER]

    -----------------------------------
    يامن يرجع إليه الأمر كله...

  4. #4
    عضو فضي الصورة الرمزية jasim
    تاريخ التسجيل
    Oct 2004
    المشاركات
    4,241
    الدولة: Qatar
    معدل تقييم المستوى
    18

    رد: والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا

    ليس لمساعده العضو
    ممكن قصدك لاتستطيع مساعدته لانه لايوجد تعاريف فى النت للكاميرات الى ماندر

  5. #5
    عضو الصورة الرمزية علي حيدر
    تاريخ التسجيل
    Oct 2004
    المشاركات
    728
    معدل تقييم المستوى
    0

    رد: والنبي حد يساعدني ده اول طلب ليا



    هل انت متأكد من رقم الموديل ؟
    على العموم جرب هذا http://www.deluxworld.com/download_nei.asp?Uid=7
    واذا لم ينفع ابحث هنا http://www.deluxworld.com/Drive-download.asp
    بعد التأكد من رقم الموديل
    بالتوفيق
    وَإِنَّكَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِيمٍ

المواضيع المتشابهه

  1. والنبي يا جماعة حد يساعدني ضروري بسرعةةةةةةةة
    بواسطة meko2013 في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 29-01-2013, 17:25
  2. الي حاب يساعدني يساعدني ؟
    بواسطة مشعل ابوبكر في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 16-05-2006, 07:44
  3. من يساعدني
    بواسطة الشاطئ في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08-06-2005, 02:54
  4. والنبي الرد بسرعه
    بواسطة megahits في المنتدى الأرشيف
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 15-04-2005, 12:26

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •