النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: الى الاخ لومارك

عضو الصورة الرمزية mando_79

الى الاخ لومارك

الاخ لومارك هوا انت ممكن تشيل موضوع تم انشائة من قبل الاعضاء من غير سابق انزار لمجرد انك مش عايزه والا هناك قواعد وقوانين؟(z)

عضو فضي الصورة الرمزية lumark_s

رد: الى الاخ لومارك

أيوة يا ريس

كلنا بنحب النظام والترتيب، كل مقال يتحط في مكانه المناسب.

حضرتك كتبت مقال عنوانه: الاستاذ ahmed namita وحشتنا

كلام جميل ومشاعر طيبة منك يا ريس إنك تتفقد أحوال الرعية، بس إيه علاقة المقال ده بقسم سيسكو ؟؟؟

أتوقع بالعقل يا ريس إنه مكان مثل هذه المواضيع في قسم مجتمع عرب هاردوير، ولا أنا غلطان

بعدين يا ريس إحنا حنتدخل في شغل بعضنا ولا إيه يا عم مندو :Big: فيه إيه يا عم !! ، بعدين لو أنا مش بقدر أنقل موضوع من قسم لقسم، مين اللي حينقل ؟؟ الحج سعسع !؟

هو الصيام ضرب يا عم مندو ولا إيه :Big:

ما لسا بدري يا رياسة على الحاجات ديت في رمضان :D

على كل الأستاذ أحمد ناميتا مش حبيبك لوحدك يا عم، هو حبيب الشعب وحبيبنا كلنا يا ريس، بس مقال زي كده مكانه في قسم مجتمع عرب هاردوير مش هنا في القسم.

لو مرة تانية عندك إي إستفسارات أو شكاوي إدارية يا ريت يا باشا تراسلني على الخاص بصفتي مدير القسم، وانا أجاوبك وبكل شراحة صدر، لأنه هدفنا هو الرقي بالقسم، وتنظيمه وترتيبه.

ربنا يعينك يا ريس، الصيام شديد في اليوم الأول يا عم مندو أنا عارف يا رياسة، ربنا يعينك ويعنا، الدنيا حر في القاهرة، وهنا كمان في زامبيا الحرارة عالية جداً Wink:
    CCIE Voice # 26926
    CCIE R&S # loading
    اللهم لك الحمد والشكر حتى ترضى ... ولك الحمد والشكر إن رضيت

حبيب قلبى لومارك عارف لو انت مش زامبى كنت عرفت ارد عليك :mad:على فكرة جو السعودية اجمل مليون مرة من جو موزمبيق الى انت فيها دى والازامبيا مش عارف
    ارجع وانت تلاقى لهجتك اتغيرت كتير
    وبعدين مين انا علشان ادخل فى تخصصك يا زعيم(BB)
    الموضوع كلة انى ما تفاعلتش فى المنتتدى العظيم دة الا فى القسم دة بس واكيد انت عارف لية
    واتمنى ان اكون عضو مميز فى كل الاقسام اذا سنحت لى الفرصة لانى بالفعل عضو فى منتديات اخرى كثيرة جدا ولكن موضوع الcisco جديد فعلا عليا ولم اجد اميز من هذا المنتدى وادعوا الله ان اكون قادرا على الافادة فية كما استفدت بعد ان اتعلمrule:
    الى انت عاملتة صح بس الاسلوب ما اكدبشى عليك انا ادايقت Con:

عضو برونزي الصورة الرمزية Scorpion007

الاسلوب ما اكدبشى عليك انا ادايقت
    هههههههه اية يا ماندو انت مش شايف الراجل بيوزع ابتساماات جامدة ازاى على فكرة لو هوة مش بيحبك لم يرد عليك بهذا الاسلوب .. وانا عارف فعلا انت لية حطيتة فى سيسكو لكن ماعلييشى النظام بردة كويس يا اخى وبجد انت عضو لك علامات هنا فى المنتدى بطلباتك المخوفة للامتحاانت وبتعليقاتك الظريفة واحترام القوانين ووحب المساعدة ان كانت فى يدك ونتمنى تفوقك فى جميع الاقسام وبطل تخبط راسك كل ماتزعل فى الحيط شوف الولد الصغير رابط دماغة ازاى :D
    وكل سنة وانت طيب
    [CENTER][COLOR="Red"][SIZE="5"]Too Fast Too Furious[/SIZE][/COLOR][/CENTER]

[CENTER][IMG]https://img118.imageshack.us/img118/2033/needforspeedprostreet01yq9.jpg[/IMG][/CENTER]

عضو الصورة الرمزية 3BADI750

ماندو بيسلي نفسه لغاية الامتحان بتاعه
    عبـدالله الــعــبـــــادي
    --------------------

THE BEST THING ABOUT PAIN
    IT TELLS YOU THAT YOU STILL ALIVE

والله يا سكوربيون انا مصدوم بعد ما حفظت الكلمتين روحت احجز قالولى فى نيوهورايزون ان اول ميعاد ممكن تمتحن فية يوم الثلاثاء القادم وقالوا هما ما عندهمش حجز قبل التلات مش بايدهم قولى بقى اسلى نفسى فى اية فية تسلية احسن من انى اعاند الى بحبةههههههههههههههههههههه
    بهزر يا عم لومى احسن اللقاك بعد شوية فى كوالالمبور انا ما بحبش العناد
    وكمان ما تسدقشى الى انا قولتة انا مش حافظ علشان الاخوة الاعضاء ما يسدقوا ويعرفوا ان الموضوع سهل ويحفظوا هما كمان
    الدليل على كدة انى اخدت كورس جيد جدا بمبلغ محترم واتمرنت على اجهزة سيسكو حقيقية وكنت متابع جيد جدا لكل الى فى المنتدى وما فوتش شئ ما تعلمتوش من المنتدى مع انى ما كانشى ليا اسئلة كتير بس دة لانى كنت فى مرحلة المزاكرة والمتابعة لما اخلص الامتحان ان شاء الله لن ابخل عن احد باى معلومة بس دلوقتى انا اى كلمة هاقولها لاى حد وان كنت فاهمها ها اعتبر نفسى بافتى وده مش طابعى
    على فكرة سوربيون ما فيش طريقة امتحن بيها بدرى عن كدة علشان ما انساش ههههههههههههههههههه