دلوقت يا جماعه انا نزلت النود 32 العادى من غير ما انزل النود فيكس 2و2 ونزلت برنامج الاكتيف سيكيورتى مونيتور فلقيت ان النتيجه تقريبا 30 او 40 مش فاكر وبعدين نزلت النود فيكس 2و2 فلقيت نتيجه الاكتيف سيكيورتى 69 ده لو انا عامل اف للفيروول لكن لما اشغل الفيروول بتبقى 90
المهم سيبك من الفايروول
انا عايز افهم نقطه ايه هيه هل البرنامج( اكتيف سيكيورتى ) ده يعتمد عليه فعلا وهل ان انا لما انزل النود لوحده ويدينى اقل من ومعاه النود فيكس
طيب ما انا نزلت النود الجديد اللى هو ايست ادانى 39 طيب معنى كده ان فيه حاجه للايست زى النود فيكس كده للنود العادى وطيب والكاسبر ما انا نزلته ادانى 39 برده سيبك من الارقام ادانى ان الفيروس بروتكشن ضعيف زى الايست زى النود العادى من غير نود فيكس حتى البت دفيندر ادانى ان البروتكشن ضعيف للفيروس
اللى انا لاحظته ان البرنامج لما بينزل فتره تجريبيه ده بالنسبه للنود العادى او الايست او الكاسبر او البت دفيندر بيبقى البروتكشن للفيروس ضعيف لكن لما نزلت النود فيكس 2.2 على النود العادى بقت البروتكشن للفيروس كبير وهل يعقل ان النود العادى يبقى فيه اسباى وانتى فيروس عالى ويبقى الايست مفهوش اسباى ويبقى البروتكشن للفيروس ضعيف زيه زى الكاسبر والبتدفيندر
هل يوجد حاجه زى النود فيكس للبرامج الاخيره
على فكره برنامج الاكتيف سيكيورتى ده انا جايبه من المنتدى هناhttps://premiumservices.aol.com/asm_...L_2.0.0.18.exe
وياريت لو حد عنده نصيحه يوقلها او حل ومشكله الكراكات دى نعمل فيها ايها بالنبسبه للوندوز فيستا يعنى مثلا الكاسبر 7
مش لاقيله كراك مع الوندوز فيستا كلهم للكاسبر 6 وهكذا يا ريت يا جماعه حد يعرفنى ايه النقطه الفنيه فى الموضوع