السلام عليكم ورحمة الله. ازيكم يامصريين فيه ايه ياجماعة.انا عملت الموضوع قبل كده.والنتيجة صفر.الموضوع انه انا عملت عريضة تجارية بطالب فيها بضم مصر لدول القائمة في باي بال.دي غير العريضة القديمة اللي عملها واحد السنة الي فاتت وطالب فيها بضم دول خمسة من ضمهم مصر.ماشي وبعدين ووقع علي العريضة قرب الف عربي.والعريضة دي خلت باي بال تحط دول عربية زي الاردن وقطر والامارات.....ماشي ماعدا مصروسوريا. انا بقي السنة دي عامل عريضة تجارية جديدة بطالب فيها بضم مصر لأن القديمة مالهاش لازمة دلوقتي. باي بال بصتالها واختارت الدول اللي عازيها وخلاص.دي بقي عريضة جديدة خاصة بمصر ماوقعش عليها غير حاجة وسبعين احنا محتاجين اللاف شكرا لهم جميعا.يعني كده ينفع التوقيع ده سهل خالص اكتب اسمك وايميلك زقول اي كلمة اي حاجة بالانجليزي مصر فيها 75 مليون مافيش مليون يعرفوا باي بال يوقعوا علي العريضة اشمعني العريضة القديمة.ده واحد عمل عريضة طالب فيها بدعم لاعلانات العربي في جوجل ادسنس وكل دخل ووقع وحصل رومانيا يا جماعة رومانيا اي بال رفضت تتدخل رومانيا لكن لما عملوا عريضة 2,571وقعوا.الرابط بتاع العريضة كله يوقع.https://www.petitionspot.com/signature/paypal4eg