صفحة 1 من 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 141

الموضوع: لسة عامل انترفيو فى شركة وهكى لكم اللى حصل

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    عضو

لسة عامل انترفيو فى شركة وهكى لكم اللى حصل

انا لسة عامل انترفيو فى شركة عاوزة مهندس شبكات روحت فى الميعاد بتاعى لاقيت احد المتقدمين وهو خريج هندسة دخل قبلى وقعد حوالى 5 دقايق وخرج قولت له عملت ايه قالى اسئلة فى الصيانة والشبكات شكلة كان مضايق انا حسيت انه مش فاهم حاجة عشان كده خرج على طول ودخلت انا بدأ المهندس مدير الشبكة وهو فى حوالى ال 45 سنة يقولى طبيعة الوظيفة ثم بدأ يقرأ السفى بتاعى لاقنى مش خريج هندسة وحسيت ان نفسة اتسدت قولت انا مش خريج هندسة لكنى معاية دبلوم فى علوم الحاسب وشهادات دولية من مايكروسوفت وسيكو وبدا المهندس يسالنى وانا اجاوب والحمد لله جاوبت كويس قوى على كل حاجة وطالت الاسئلة لازيد من 40 دقيقة وبعد كده بدا يسال اسئلة سخصية عشان يعرف شخصيتى وجاوبت برده بكل ثبات ثم قلب على الانجليزى ثم قالى انا خلصت خلاص وبقالى سؤال تحب تسال حاجة قولت له لئة ثم سالنى السؤال انت عاوز كم مرتب معرفتش اجاوب خالص لانه سؤال ملوش اجابة وفى النهاية انا مستنى هل هقبل فى الوظيفة ولا لئة وياترى عشان الواحد مش خريج هندسة مش هيقبل ولا ايه ياجماعة بالرغم ان الراجل بتاع هندسة خرج بعد 5 دقايق ومش عارف حاجة وانا قعدت فى المقابلة حوالى ساعة تخيلوا ياجماعة ساعة فى انتر فيو اتمنى ربنا يوفقنى واقبل فى الشغلانة دى لانها شغلانة كويس قوى ياجماعة

عضو

رد: لسة عامل انترفيو فى شركة وهكى لكم اللى حصل

لاماتقلقش طالما واخد شهادات سيرتفايد حتعدي غصب عنه ولو مقابلكش هو الخسران... انا اعرف واحد دبلوم تجارة اخد اوراكل سيرتفايد واشتغل في قطر...... المهم تبقى جامد في المجال اللي عايز تشتغل فيه... وانشاء الله هيقبلوك بس متنساش تدي الحلاوة لعمو عصام(اللي هو انا)..... عقباااااااااااالي يااااااااااااااارب

عضو فضي الصورة الرمزية smsmn8888

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة truthfaith_4eve مشاهدة المشاركة
    لاماتقلقش طالما واخد شهادات سيرتفايد حتعدي غصب عنه ولو مقابلكش هو الخسران... انا اعرف واحد دبلوم تجارة اخد اوراكل سيرتفايد واشتغل في قطر...... المهم تبقى جامد في المجال اللي عايز تشتغل فيه... وانشاء الله هيقبلوك بس متنساش تدي الحلاوة لعمو عصام(اللي هو انا)..... عقباااااااااااالي يااااااااااااااارب
    اخي العزيز الشهادة التي انت فرحان بيها دي مش هي التي هتعينة خصب عنهم علشان الشهاداة حاجة والحياة العملية حاجة تانية خالص لبد من وجود خبرة مش في المجال بس في الحياة ايضا وكل شئ نصيب صدقني لو ليك نصيب ربنا هيوفقق فيها انشاء اللة و ربنا ادرا بما هو افضل لك

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
    اخي العزيز الشهادة التي انت فرحان بيها دي مش هي التي هتعينة خصب عنهم علشان الشهاداة حاجة والحياة العملية حاجة تانية خالص لبد من وجود خبرة مش في المجال بس في الحياة ايضا وكل شئ نصيب صدقني لو ليك نصيب ربنا هيوفقق فيها انشاء اللة و ربنا ادرا بما هو افضل لك
    انته اشمعنى سيبت الراجل صاحب الموضوع وجيت ترد عليا انا......اولا انا مش محتاج نصيحتك...ثانيا انا حجيب خبرة منين طالما انا حديث التخرج وكل الشركات طالبة خبرة.....ثالثا لو انته شغال بواسطة وجاي تتنطط عليا وتقوللي خبرة او مش خبرة....يبقى اتكلم عن نفسك وشيلني من دماغك خااااااااالص.....ماشي يابابا.....تصدق انته نرفزتني اوي وقاعد ادعي عليك كمان........سلااااااااااااااام

عضو الصورة الرمزية ahmedscondo

الف شكر على المعلومات بس ياريت تقول ايه طبيعة الاسئله اللى سالك فيها عشان الكل يستفاد

بالتوفيق ان شاء الله ويكون ليك نصيب فيها
    حسبى الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

عضو فضي الصورة الرمزية alasmer68

السلام عليكم...

اللهم إن كان له فيها خير فاجعل القبول من نصيبه
    وإن كان له فيها شر فأبعدها .

بالتوفيق أخي

عضو الصورة الرمزية 2M-LOvers

مبروك مقدما وبالتوفيق ان شاء الله ووزع حاجه ساقعه على الاقسام هنا كلها

ومتنساش برضه الاسئله تقولهالنا او تقول اللى فاكره وسيبك ياعم من طلبه هندسه دول عايشين الدور وفى الاخر مبياكلوش عيش حاف حتى خليك انت فى نفسك دلوقتى المهم اللى يشتغل شغله محترمه مش انه خريج وعايش الدور

اتمنى ليك النجاح والتوفيق دايما

اخوك محمد

عضو برونزي

Exclamation رد: لسة عامل انترفيو فى شركة وهكى لكم اللى حصل

سأضع ردي بعد رد علي كل شخص كتب بعد اخذ اقتباس من كل شخص انتظروا ردي اخر الموضوع
    نبدأ
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2M-LOvers مشاهدة المشاركة

ومتنساش برضه الاسئله تقولهالنا او تقول اللى فاكره وسيبك ياعم من طلبه هندسه دول عايشين الدور وفى الاخر مبياكلوش عيش حاف حتى خليك انت فى نفسك دلوقتى المهم اللى يشتغل شغله محترمه مش انه خريج وعايش الدور

اخوك محمد
    ربنا يوفقك يا صاحب الموضوع ويخليك في هذه الوظيفه واحسن ان شاء الله
    والاخ محمد هامه الاسئله بسم الله ما شاء الله وسيبك من طلبه الهندسه عايشين بالدور
    تسمع ان حد من هندسه قل ادبه او طلع الكرنبيه حطه في وشك ؟؟؟ ولا فيه دور في فيلم احنا عايشينه وشايفنا يا ابو حميد في اقل دور بالعماره ليه جمعت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طلبه هندسه انت يا اخي احطاء خطاء كبيييييير والله ومش هقولك غير حسبنا الله ونعم الوكيل لقد اسئت الينا وانت رجل محترم لن ولم اتوقع منك هذا وعموما انت حر ولكن علي حدود ولست ان تغتابني وتسيئ الينا والله عيب عيب اوي كمان المفروض يعني شكلك رجل فوق ال21 يعني حد بالغ عاقل فاهم والله والله العظيم انا حزييييييييييييين لو انتوا مش مقتنعين بالرزق انتوا حرين لو مش عارفين ان فيه رب يرزق انتوا حرين انا مقتنع بالرزق ولا نمانع بعمل غير هندسه معنا ولا مشكله والله بالبعكس يعني واسئل عن اي حد من بتوع هندسه وهتلاقي كويس ووحش ولا بتوع الكليات التانيه والمعاهد والدبلومات ملائكه نازلين من الجنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قولي بس عشان اغير الكليه مفيش مانع
    صدقني انت بجد اسئت اسائه لا تتخيل مقدارها انا اسف لاسلوبي معك ولكن انت كلامك جارح وسيئ للغايه ولن اقول لك ان كنت تقصد جرحنا واغتيابنا فحسبنا الله ونعم الوكيل لقد وكلت الله عني
    هذا الشخص الاول

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7amasa7 مشاهدة المشاركة
    ربنا يوفقك ان شاء الله بس ياريت تقولنا اسم الشركه دى علشان لو ينفع نقدم معاك لو عايزيين ناس وكيفية مراسلتهم وايه الاسئله اللى سألوهالك
    مشكوور مقدما وبالتوفيق
    وده حد من الناس اللي اعرفها علي المنتدي وكويس بس والله سيب الراجل في حاله يا حماصه ده هيشتم بتوع هندسه تقوله اسم الشركه سيبه الرزق بتاع ربنا الناس مش مقتنعه بأن الخالق يقسم الرزق وليست الشهاده لقد وصلنا الي فتن كبيره جدا
    وهي عدم الاقتناع بأن الله يوزع الارزااااااااااااااااااااااااااااااااااق rule:
    الله الرازق يا اخوه يا احبائي
    والاخ حماصه عندك شركه جوب ماستر وموقعها اهه قدم وهي شركه توظيف ربنا يوفقك اخي اين كنت هندسه ولا غيره مش شايف اي فرق يعني من هندسه لغيره غير الفهم في بعض الاساسيات وقد يتفدي البعض هذا بالاجتهاد ومذاكره بعض الكتب الخاصه لتجهيز الاساس الجيد
    موقع www.thejobmaster.com
    ----------------------------------
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
    كلام صحيح ولا شهاده الهندسه هي اللي هتعينه اللي هينيعنه دماغه و الحياه العمليه ان عمل قبل ذلك ولم يكن لسه خريج جديد
    والامتحانات سواء كليه سواء سيرتيفيد مهو فيه باس فور شور وتست كينج و تست اين سيد
    ولا ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    وكل ده واحنا نستخدم اجهزه ولسنا مصنعين فلا تتخنقوا علي استخدامات يا مستخدمين شبكات ولستوا مصممين الاجهزه صلوا علي النبي بقي احنا بنتعلم التكنولوجيا بس لسه بدري علي منصنع بدل منتخانق نصنع نوزع الاحمال
    ----------------------------------
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammedsn مشاهدة المشاركة
    ربنا يوفقك أخي الكريم
    مش شرط خالص يا أخي حكاية خريج هندسة ديت غير بعض الناس اللي لسة مش ماشية مع الدنيا
    المهم اخي الكريم بدال المدير بتاعك قعد معاك مدة يبقي واضخ انه بدا يعجب بيك

و يعني بيبان أخي الكريم
    ثم انا كنت في شركة اللي ماسك ال it كان خريج كلية تجارة يعني خريج كلية صحيح بس مش ليه دعوة بالمجال خالص

و بالترفيق أخي الكريم و لا تقلق نفسك
    دائما متميز في ردك يا بشمهندس محمد سمير ودائما ردك سديد والله كلام زين زين زين
    موزوووووووون
    وكما قلت الرزق يقسمه الخالق والمكتوب مكتوب
    ولكن الفرق في بعض الاساسيات وليست مهم اذا عرف احدكم تهئيه لدراسه ما هو مهم فيها لمجاله , ودونها يمكن ولكن يفضل فقط ان يكون لك اساسيات جيده حتي تفهموا جيدا دون حفظ حرف واحد لا اكثر ولا اقل
    ----------------------------
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة echosan مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخواني الاعزاء والافاضل اريد ان اوصل لكم شيء وهو شي حقيقي من شخص يعمل مدير في شركه ويعمل انترفيو مع المتقدمين وناس اتقدمت لوظائف وقبلوهم وناس ما قبلوهم
    طبعا انا لسا طالب في هندسه الكمبيوتر ولسى ما كملت المهم
    يا اخوان يا اعزاء يا افاضل بعيدا عن المجاملات خلونا في الواقع
    يا اخوان
    اولا الشهاده الجامعية ضرورية ----واحد --الا اذا كان عندك شهادات كثيرة او ccie مثلا او فاهم تماما في مجالك
    لكن الشهاده الجامعية ضروريه طبعا من النادر تكون مش ضروريه لكن هي مش لدرجه ان البعض يصفها بعدم الفائده
    هيا عديمه الفائده صح لانك ما تستفيد معلومات كثيره زي الشهادات الدوليه لكن ضروريه في التوضيف
    ثانيا بالنسبه للانجليزي فقد طرحنا موضوع بشأنه بعنوان toefl or mcse فبعيدا عن المجاملات يا اخوان الانجليزي كما قال واحد من الاخوان ضروريه جدا وكما قال الاخ الذي يعمل انترفيو مع المتقدمين الانجليزي ثقافة
    هيا ايضا من النادر ان تكون مش ضروريه لكن هي مش لدرجه ان احد منا يصفها بعدم الفائده
    طبعا هذا لا يعني انك ماراح تشتغل الا بهذه الشيئين لا طبعا لكن يعطيك برايوريتي عاليه
    اما بالنسبه لسؤال الراتب فكما قال المسؤول في الشركه عن التوظيف لواحد صاحبي
    الاجابه تكون كالتالي :
    انت شخص فاهم في التوظيف وطبعا هذه شهاداتي وهذا مستواي وانتم من يحدد مستواي كم الراتب الي استاهله
    ثالثا لازم تروح بشياكه يعني كرفته ولبس حلو ومحترم
    والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انت صح يا باشا بس متنساش الارزاق بيد الله
    وطبعا انا معاك في الرائ واراي ان الاخوه لازم يأخذوا في الاعتبار دراستنا لم تكن هبأئا ولكن مهمه ولكن لا مانه ان يكونوا بنفس المجال فنفسيتنا جيده ولا نقول اي شئ والله ربنا يرزق الجميع ومع العلم ان بعض الشركات الكبري لا ترضي بغير طلاب هندسه لانها تحتاج مهندس تقولي ليه اقولك لبعض الاسباب ان تعليم الهندسه يعلم كيف التفكير الهندسي كيف التنظيم في الوقت بشكل مهندس والا فلماذا درسنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    وعموما ربنا يوفقك الجميع واكرر للمليون ولاخر العمر الرزق بيد الله
    لا بمهندس ولا بتاجر ولا بغير
    المكتوب مكتوب
    تذكروا الله
    صلوا
    فيه حجات كتير احنا نسيناها عشان كدا وصل بينا الدرجه لاننا مش فاهمين ان ربنا هو اللي بيقسم الرزق فالله الرزاق ولا ايه يا بشر
    صلوا علي النبي
    ---------------
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abadsharona82 مشاهدة المشاركة
    لما تتخرج وتاخد بكالوريوس هندسة اتصالات هتلاقى نفسك مش قادر تبقى مدير لشبكة فى سيبر
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه (z) مرح الاخ
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :D لذيذ قوي
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه :Big: نكته اللي قلته ده
    والله كما قال الاخ وبوو انت ما تقدر تاخد الICDL
    اكيد انت فيه شئ بيك يخلي نفسك تغل مننا كدا
    يا اخي اتق الله اتق الخالق
    يا اخ انت انت ايه كليتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قولنا بس عشان عاوزين نعرف بيك
    يا نجم
    احسن انت يعني مستفذ اوي اوي اوي (z)
    وبتسخر من قوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ده انت ان شاء الله حسابك عند ربنا كبير
    ان شاء الله كدا أنا سأكون أول من يقتس من حساناتك يوم القيامه للغيبه والنميمه في ظهرنا pls:
    ولا سماح لامثالك ذات النفسيه السوداء اللي بيغلطوا في ناس لم يعملوا شئ
    وانت والله ربنا يهديك احسن انت شكلك مش فاهم حاجه خالص
    عارف ليه مش عشان مش بتفهم لاء عشان انت شايف اننا احسن منك وخلاص ومش شايف انك احسن مننا في حجات تانيه وانك ممكن تكون افضل بكتير حتي في مجالنا وبالمثل نحن
    خليك انسان وركز وافهم ماذا تقول
    للعلم يعني السيبر كتير وبتوع الهندسه برد بأسمهم سيبينك تديرها لوحدك يا كبير
    يعني سيبنهالك خضرا مخضره والله بجد انت مضحك قوي قوي يعني
    ربنا يهديك
    ---------------
    اقتباس من هرتي اموشن
    كما ذكر الاخ في كلامه أكد على سوء الوضع في مصر, ففي مجال العمل مثلا ً تجد ان كان لديك وساطه ستعمل بكل بساطه, وان لم يكن لديك وساطه ستظل تائه و تتعب للبحث عن وظيفه وقد تجد بصعوبه بالغه, طبعا ً هذا الوضع في استيا ء يوم بعد يوم والنتيجه ناس في اماكن لا تستحقها "عفوا اخي الكاتب لست انت المعنى هنا " و ايضا ً اهمال وتكاسل وانحدار في مستوى العمل , وكذلك ازدياد في البطاله.

لا احب ان اخوض في مثل هذه المواضيع لانه لا فائده من الجدال .

وتمنياتي لك عزيزي الكاتب بالتوفيق والتقدم
    والله كلام صح بس الرزق بتاع ربنا ولا مانع غير هندسه يعمل في المجال بس يكون قد المسؤليه وفاهم بس ربنا يوفقه ويوفق الجميع
    ----------------------
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud saad
    خناقه كبيره بين المهندسين والناس التانيين واحتمال وقوع خسائر ههههههههههههههههههه
    على العموم انا الحمد لله على ارض محايده يعنى بدرس حبه كومبيوتر وحبه حاجه تانى
    والناس ابتوع هندسه ناس محترميين ويستاهلو كل خير والناس التانيين ناس مكافحيين وبرضو يستاهلو الخير وانا بقي من الاتنين يبقي اخد الخيريين كلهم

طول عمرك نجم يا محمود اهه راجل لا هندسه ولا تجاره ونفسيته تمام وفيه ملاين غيره بس مش عارف ليه اللي شايفهم بالموضوع ده كام واحد منهم كدا فيه عندهم سوء فهم للمهندسين
    ---------------------
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abadsharona82
    يعني اخد واحد خريج تجارة شاطر في الاتصالات و لا واحد خريج اتصالات شاطر في الاتصالات
    ربنا يوفقك وسيبك من اي حد يحاول يحبطك
    كل الناس بتوع هندسة اللى عرفتهم مغرورين وحاسين انهم هما وبس اللى بيفهموا فى مجال الit وعلى العكس نتماما معظمخهم بيتخرج ميعرفوش اى حاجة لان التعليم فاشل من اساسة ولموا يتخرجوا بيكونوا يا مولاى كما خلقتنى اتمنى انهاء نبرة الغرور هذه لانى اعرف ناس كتير فى مجال ال it على كفاءة عالية جدا وبلاش غروز يا بتوع هندسة ولازم تعرفوا ان المعيار فى النهاية هو الكفاءة

فين الغرور بس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اكيد انت مش مستوعب اغسل وشك وفوق وتعالي اقراء اللي بترد فيه فين يا عم ؟؟؟؟؟؟؟
    يعني انا اجيب واحد مش هندسه وعندي واحد هندسه والاتنين متساويين ؟؟؟؟؟؟؟
    ليه بقي ؟؟؟
    قولي السبب بالله عليك
    لكن لو بتاع التجاره او الكليه الاخري افضل ده سبب مقنع لكن الاتنين نفس المتسوي بتهيقلي يعني ربنا عرفوا بالعقل والبراهين
    ----------------------------------------

الرد الاخير اخواني الاعزاء الرجاء قول لا اله الا الله والدعاء ان يهدينا الله جميعا
    وان نفكر جيدا ونفهم ونعلم ماذا نقول بلا همجيه ولا عقلنيه ولا فكر
    ارجو ان نفهم جيدا ماذا نقول ولا نجمع ولا نسخر ببعض
    وان الارزاق بيد الله وان الله هو الرزاق ولا شك في ان الغير مهندسين ممتازين واحسن بكثير ممن ردوا بسؤ وهاجموا اخوانهم ونسينا اننا عرب ونسينا اننا مسلمين
    والله فكرتوني بشئ قاله لي احد اصدقائي
    اسد علينا وعلي الحدود نعامة
    يعني احنا بنعمل رجاله اوي علي بعض وسايبين الناس اللي بره تسب في رسولنا وتخطأ بالعرب اجمعين وتقول اننا ارهاب واحنا عمالين نختلف بهبل بشئ ليس بيد لنا وانه بيد الله الرزاق الوهاب
    استغفروا الله حتي يرزقكم
    وربنا يوفقكم جميعا
    تحياتي وارجو من اللي زعلته ميزعلشي عشان بنصحه لوجه الله
    واتمني ان تكونوا علي درايا بما نحن بيه وتتجهوا الي الله
    وتتركوا الخرافات التي تهلوس عقولكم مثل هذا هندسه اذن فهو دائما عايش بالدور
    وهو هندسه اذن هو شخص مش هيدير شبكه سيبر وهذا القليل الذي يقل مقام الواحد ان يرد عليه pls:
    والله هذه ليست عيش بالدور ولا اي شئ اخر ولكن ده فهم لان الي قال كدا مش مستوعب ايه اللي قاله
    وعموما انتوا بتعملوا ليه عنصريه
    كل منتقدم خطوه ترجعونا
    تذكروا انتوا هنا بموقع اسمه ايه
    عرب هرد وير
    اول سمه عرب اي اخوه اي الاغلبيه مسلمين :frnd"
    اين المبادئ يا اخوه
    اين الايمان بالله
    والله انتوا عاوزين قصيده تسمي اين
    واسئلكم عم حجات كتير
    بس ربنا يهديكم ويوفقكم
    واكرر اسفي ان تقلت علي حد بس ياريت يكون بفائده و استيعاب ماذا كان الاثر علينا
    وارجو من الساده المشرفين ان كان شئ غلط بردي مسحه فربما اكون اسئت لغضبي الشديد
    تحياتي كل الاخوه ووفقكم الله جميعا
    اخوكم هندسه العاشر
    -------------------------------------------
    [B][SIZE=4]فين الاسئله يا شباب في اقسام Cisco
    عاوزين اسئله في الVoice و الData
    عاوزين نقدر نفدكم [/SIZE][/B]

عضو الصورة الرمزية khaled_gti

Post رد: لسة عامل انترفيو فى شركة وهكى لكم اللى حصل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2M-LOvers مشاهدة المشاركة

اخوك محمد

شكرا علي ذوقك وعلي كلامك بس افتكر ان اللي دخلوا هندسة برضه كانوا جايبين 95% مجموع انت بقا جبت ايه وخريج ايه
    MCSA Messaging . MCSE Security
    ICDL . MCDST . MCTS
    JNCIA-FWV . CCVP . CCNA . CWNA
    Future Development JNCIS
    :confused:??!! Where Is My Life Taking Me to

عضو الصورة الرمزية mstarzero

ياريت الاسئله الى اتسالتلك حتى نستفاد
    وممكن اسال سؤال
    لو الانجليزى ضعيف بيفرق كتير ولا نسبة الانجليزى ايه فى المقابله
    الى يحب مساعدتى فى امتحان 70-270 و 70-290 و70-291يكلمنى على
    mstarzero@yahoo.com
    تم رفع كورسات الاستاذ احمد سرحان على سرفر خاص داعم للاستكمال :ah40:
    اول كرس 1- Installing, Configuring, and Administering Windows XP Professional خالص
    جارى رفع كورس 2- Managing and Maintaining a Server 2003 Environment :ah17:

351-70 <<<< pass
    270-70<<<<:ah35:
    290-70<<<<:ah35:
    291-70<<<<:ah35:

عضو الصورة الرمزية hamdy916

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mstarzero مشاهدة المشاركة
    ياريت الاسئله الى اتسالتلك حتى نستفاد
    وممكن اسال سؤال
    ياريت ضرورى
    https://t.me/pump_upp

عضو الصورة الرمزية mstarzero

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mstarzero مشاهدة المشاركة
    وممكن اسال سؤال

ياريت حد يرد عليا؟؟؟؟؟؟(BB)(BB)(BB)
    (B)(B)(B):confused::confused:
    الى يحب مساعدتى فى امتحان 70-270 و 70-290 و70-291يكلمنى على
    mstarzero@yahoo.com
    تم رفع كورسات الاستاذ احمد سرحان على سرفر خاص داعم للاستكمال :ah40:
    اول كرس 1- Installing, Configuring, and Administering Windows XP Professional خالص
    جارى رفع كورس 2- Managing and Maintaining a Server 2003 Environment :ah17:

351-70 <<<< pass
    270-70<<<<:ah35:
    290-70<<<<:ah35:
    291-70<<<<:ah35:

عضو ذهبي الصورة الرمزية hisham_munshar

مشكور و بالتوفيق و انشاء الله يتم قبولك

عضو

شكرا و منتظرين منك الأسأله

عضو