صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 76 إلى 90 من 104

الموضوع: زهقناااااااااا

الفتى المبتسم أنا
    زائر

رد: زهقناااااااااا

bahaamoon
    اخي الفاضل الاخ sr_smsm2000 عضو قديم في المنتدى

ولاعتقد ان الكلام اللي بتقوله

sr_smsm2000 اعتقد الا كاتب المشركات خارج الموضوع هما وليس انا هماالذين تكلموا بلشكل الهمجى وبقلة اخلاق +علم اذا كانت المشاركت يجب ان تحذف فيجب ان يخجلو من انفسهم جميعاااااااااا ويحذفو هما هذا التهكم
    لاعتقد , انك اهل للكلام هذا فالعضو هذا من السنة 2006 وملفه الشخصي نظيف

سوف يعرضك هذا للمخالفة الشديدة .

حسن اخلاقك وتعلم اساليب الكتابة , ومع من تتكلم , وفي الاخر تعال ورد

انت في عرب هاردوير وليس زبالة هاردوير . (اكرم الله الجميع )

الاحظ ان التنبيه وصلك , الا وسوف تحصل على عقوبة قاسية

ولانه بفضلك سيتقاعد ثلاثة من اعمدة المنتدى , لومارك + mohammedsn + WOPOOO

لاعتقد انك مهتم بما سوف يحصل , اهتمامك فقط التجريح في الناس

ارحم نفسك وارحمنا قليلاً

هداك الله لما فيه صلاح البال

bahaamoon
    زائر

m_o_@_@-z
    بص حضرتك انت لما قولت لى فوق بلنسبة لبعض الكلام الغلط فى الحروف شكرتك على حسن قوى ملاحظتك
    ووضح انك قوى الملاحظة بدون شك فى دة لكن لما تاخد كلامى على الاستاذ المحترم sr_smsm2000 وتحاول تخلق منه مشكلة وتبرر ذلك انى قولت علية هذا الكلام بلعكس وانت تعلم ذلك اكلام دة قولته ليس على الاستاذ sr_smsm2000 بل على كلام البعض الاخر وواضح انك مش شايفة خالص غير كلامى انا وردوى انا فقط ولو دل لدل على اشياء كتيرة اذكرة فيما بعد

ناتى للجزء الاخر وهو يعرضنى لمخالفة اى مخالفة تقصد انى بطالب شيئ او يضاحات والاطراف الاخرة تشم وتجرح واقولك لك البعض ربما لم تراه وتراى فقط كلامى كلام بعض الاعضاء هنااااااا ليس هذا مخالف ليس فقط لقوانين المنتدى بل اقل شيئ الاخلاق الكريمه

اللى حاسس ان المنتدى ده فيه ناس متخلفة او ناس بتهرب او او او لو سمحت ممكن

أنا بصراحة زهقت من هذا النوع من التعليقات التي أعتبرها أنانية وسخيفة، يا أخي بدل ما إنت قاعد بتتهجم وبتكتب لي عناوين هايفة إعمل حاجة! قول حاجة مفيدة!

يا أخي والله إنت واللي من هم على شاكلتك قرفوتني عيشتي وعيشة كل المحاضرين اللي بيشرحوا هنا.

يا أخي والله عيب، ده لو عرفت معنى العيب أصلاً، إنت إنسان أناني وجشع بطريقة لا يتخيلها عقل.

بقا عاوزني أترفد من شغلي ويخرب بيتي عشان حضرتك ترضى!!!! يا دي البجاحة بقه!!!!!

انت عايزه ولما تبقي انسان متعلم تعالى واشرحنلنا ونظمنا حسبي الله ونعم الوكيل فيك وامثالك كل ما نطرد واحد يطلعلنا عشره

ان بعض من يتحدثون كارهين للخير محبين للشر و قد غاب الله من قلوبهم و اعمى الشيطان بصيرتهم
    و عموما الاناء ينضح بما فيه

لكل هؤلا لو تركنها لكم لقلبت وخليت و انتصر الباطل و هذا لا يمكن حدوثه لان الباطل كان زاهووقا

ثانيا لا تاخذ بكلام السفهاء علشان فى ناس كتير اوى بتشجعكم وبتشكركم فى كل الاحوال حتى لو مكملتوش يكفى اللى انتوا عملتوا

الم ترى كل هذا الكلام والتجريح من قبل الاعضاء الاخرين وانا بتكلم فى موضوع واحد وهو ان يكون فى ترتيب فقط للكورسات واى لينك ناقص او اى شيئ يكون فى رقابه فقط علية لانها شهادات مطلوبة والجميع يطلع عليها
    وايضا قولت ان من يقوم بلشرح يقول للجميع متى يبتداء الكورس ومنتى ينتهى اقل تقدير وقصى تقدير مع مراعاه ظروف شغلة وحياته العامه وهو اذا لما يكملة وحصل ظروف يكتب فيه وقلنا كتر خيرهم وجزاهم الله كل خيرا ماذا فعلت عشان الجميع يتهكم على ويقولو كدة هو دة الرجولة
    يااخى اتقى الله فى كلامك وبلاش تتكلم ازدواجية العنصرية لو كان حد خالف التعليمات هنا فا هو انتمممممممممممممممممممممممممم الغالبية هنا هو انتم اتقوى الله عيب عليكم ربما تكونوا اكثر علمااااااااااااااااااا لكن لستوا اكثر اخلاقاااااااااااااااااا بكل اسف بل هى محسوبية ولا تقولو كلمه حق اتقوى الله
    بلنسبة لهذا المنتدى لا يفرق معايه بذياده هو او غيرة لكن واضح ان العنصرية موجودة فى كل زمن وكل مكان وتنصرو الحق عن الباطل

اذا كنت لا تراه اى من المخالفين فى نظرك هؤلاء فلتاكيد انت فى المكانه الصحيحه

bahaamoon
    زائر

الذى يريد ان يعمل عمل خيرا فا لنفسة اولا قبل الاخرين والذى يجزى هو الله مهما كان العمل مادام خالص لله
    ام اذا كان احد سيتقاعد مثل ما تقول ليس بسببى لانى لما اجرح فى احد بل العكس ام اذا كان عندهم اسباب شخصية او نفسية ليس بسببى كل كلامى لم يتعدى موضوع الا قولته من الاوللللللللل خااالص الناس سبت الموضوع ومسكت فى ربنا يهديكم

bahaamoon
    زائر

الذى يريد ان يعمل عمل خيرا فا لنفسة اولا قبل الاخرين والذى يجزى هو الله مهما كان العمل مادام خالص لله
    ام اذا كان احد سيتقاعد مثل ما تقول ليس بسببى لانى لما اجرح فى احد بل العكس ام اذا كان عندهم اسباب شخصية او نفسية ليس بسببى كل كلامى لم يتعدى موضوع الا قولته من الاوللللللللل خااالص الناس الموضوع ومسكت فى ربنا يهديكم

الفتى المبتسم أنا
    زائر

أنانية وسخيفة،
    اتهمتني بالسخافة والانانية

السفهاء
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    متخلفة او تهرب
    من المتخلف ومن الهارب ؛؛؛؛×× لاتظنني هارب منك

يا أخي والله عيب، ده لو عرفت معنى العيب أصلاً، إنت إنسان أناني وجشع بطريقة لا يتخيلها عقل.
    تربيت انا في بيت اخْلاقه الخُلق , وفي بيت الله حفظت خير الكلام ,

انا اناني وجشع كمان ولايتخيلها عقل ,

لاقول سوى

ان لا اله الا الله محمد رسول الله << كلمتان عابرتان بالتوحيد
    ان بعض من يتحدثون كارهين للخير محبين للشر و قد غاب الله من قلوبهم و اعمى الشيطان بصيرتهم
    و عموما الاناء ينضح بما فيه
    الله ربي والاسلام ديني ومحمد نبي الاسلام وسيدنا فلنتعلم الكلام منه

انا عارف ان الكلام ذا اكثره ليس موجه لي لكنه لاخي وجه فهل سيرضى به ,

وغيره من الكلام الفارغ الذي يصدر من متفرغ

الغالبية هنا هو انتم اتقوى الله عيب عليكم ربما تكونوا اكثر علمااااااااااااااااااا لكن لستوا اكثر اخلاقاااااااااااااااااا بكل اسف بل هى محسوبية ولا تقولو كلمه حق اتقوى الله
    واحد يعلمني طريق الايمان ارجوكم <<< انا عندكم علمونا كما يريد

الله يهديك ويصلح بالك

كم عمرك لو سمحت

bahaamoon
    زائر

--------------------------------------------------------------------------------

m_o_@_@-z يا اخى افهم الكلام الى الاخر الكلام دة اتقال لى انااااااااااااااااااااااا من بعض التعليقات مش بقولة ليك الكلام دة اتقال لى فا انا بوريك الكلام الا اتقال وانت بتقول احترام القوانين الكلام دة اتقال من احد الاعضاء مش دة اسلوبى انى اشتم ياريت تراجع الكلام تانى ومش تتسرع منتظر ردك

الفتى المبتسم أنا
    زائر

اخي ابيك تفهم وش قصدي من الاخر

لاتتكلم بهذا الكلام ابداً وخليهم يحكوا اللي بدهم اياه

الفتى المبتسم أنا
    زائر

*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

عضو برونزي الصورة الرمزية alraeeq

Talking رد: زهقناااااااااا

شو بنا خيو ...:D
    [LEFT]III[COLOR="White"]XXX[/COLOR]III
    [COLOR="White"]X[/COLOR]III[COLOR="White"]X[/COLOR]III
    [COLOR="#ffffff"]>>[/COLOR]III
    [COLOR="#ffffff"]X[/COLOR]III[COLOR="#ffffff"]X[/COLOR]III
    III[COLOR="#ffffff"]XXX[/COLOR]III[/LEFT] III[COLOR="White"]XXXX[/COLOR]III
    III[COLOR="White"]XX[/COLOR]III[COLOR="White"]X[/COLOR]
    III[COLOR="White"]X"X[/COLOR]
    III[COLOR="White"]XX[/COLOR]III[COLOR="#ffffff"]X[/COLOR]
    III[COLOR="#ffffff"]XXXX[/COLOR]III
    [COLOR="Blue"]نتائج سرعة هاردسكات الأعضاء[/COLOR] [COLOR="Red"]HD TUNE[/COLOR]
    [url]https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=72875[/url]
    [COLOR="Blue"]تقنيات[/COLOR] [COLOR="Red"]2009[/COLOR] [COLOR="Magenta"]الكمبيوتر[/COLOR] [COLOR="Blue"]سيتغير بشكل كامل[/COLOR]
    [url]https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=77513[/url]

bahaamoon
    زائر

احب ان اوضح او اضيف رغم ان الكلام واضح الاستاذ ويعلم الحقيقة
    m_o_@_@-z
    ان الكلام الا قولته الا حضرتك علمت علية وهو
    أنانية وسخيفة،
    السفهاء

كل الكلام الا اتقال من اعضاء وهم واكثر
    lumark_s wobooo eslamf
    هما الذين قالو ذلك ردا على كلامك لما قولت تحذير يعرضك هذا للمخالفة الشديدة وانا قولت لك لا تتعامل
    ازدواجية واذا كان فى عقاب او خلال بقوانين المنتدى هما اولا ان يطبق عليهم هذا القانون ولا تحاول ان تداخل الكلام فى بعضه وواضح انها المرة التانيه الا بتحاول فيه خلط الاورق بعضها البعض واعتقد ان المرة الاولة مع الاستاذ المحترم sr_smsm2000 حولت كدة بشكل كبير وايضا حولت المرة دية كمان معتقدش ابدا دة حسن نيه او سوء فهم من طرفك او عدم فهم كلامى او اذا كان كذلك فا اتمنا احد يرد غيرك على ويتناقش فى الموضوع
    واتمنا لو هتدر تركز بشكل اكبر واعمق وان تنظر الى التعليقات كلهاااااااااااا مرة واحده ولا تنظر فقط من الجانب الاخر

واضح انك لاترى اى كلام اخر سوء كلامى فقط ولا

اى تعليق سوى فقط اى حد يخترق القوانين وينتهك بكلام جارح وبرة الموضوع لا تاخد علية اى كلام

نهائى بل وكأن هذا الشخص علية حصانه امركيه من كلامه لاى عضو كلامك دة دل على اشياء كتيرة

اوىىىىى اولا المحسوبية على اى تصرف من باقى الاعضاء الاخرين حتى لو شتموا او جرحوا الطرف

الاخر دون حل القضية او الاعتذار بل العكس بل الطرف الاخرى الا هو انا الا مطالب بلعذر وايضا مطالب

بمخالفة القوانين اى قوانين يارجل الااكثر قدما هنا عليهم حصانه ويغلطو ويشتموا اى عضو جديد طلب فقط

بعض الايضاحات ومعرفة بعض الاشياء والالتزام او النظام ام انك وغيرك امرك ليس عجيب اذا تحول الحق

الى باطل والى عنصرية

bahaamoon
    زائر

[M_O_@_@_Z]اخي ابيك تفهم وش قصدي من الاخر

لاتتكلم بهذا الكلام ابداً وخليهم يحكوا اللي بدهم اياه

غريبة يعنى يتركوا الموضوع ويجرحوا ويغلط ما فى مشكلة

انت بتناقض نفسك ولا ايه مش انت من شوية فهمت غلط لما افتكرت انى قولت للاستاذ المحترمsr_smsm2000 كلامك فى حقه وقلت لى كدة

سوف يعرضك هذا للمخالفة الشديدة .

حسن اخلاقك وتعلم اساليب الكتابة , ومع من تتكلم , وفي الاخر تعال ورد

انت في عرب هاردوير وليس زبالة هاردوير . (اكرم الله الجميع )

الاحظ ان التنبيه وصلك , الا وسوف تحصل على عقوبة قاسية

امرك عجيب والله وفعلا هى محسوبية بلتاكيد

الفتى المبتسم أنا
    زائر

ومايزيد فضولي ان كل مشاركاتك في الموضوع

يعني الاقسام كتير في المنتدى , روح اتمشى فيها

عضو برونزي

bahaamoon
    قد لا تعرفني جيدا و لكن اسمع مني
    ده سلسلة من المقالات التي جاءت في الهجوم علينا من جملنا علي اكتفنا هم الشرح للناس
    و هو شئ غير موجود في اي منتدي اخر غير علي سبيل الاقتباس منا او السرقة بدون ذكر اسمائنا

و تلاقي الهجوم العجيب و الغريب منك و من هم علي شاكلتك
    حرام عليكم
    ما تخلصونا بقي
    و أنت جي تقول زهقنا

زهقت من ايه
    ماذا قدمت انت للناس حتي تطالب الناس ان يقدموا لك
    زهقنا ؟؟؟؟؟؟
    علي الاقل لو ان هذه الفيديوهات جعلتك تعرف ان هناك شئ اسمه windows و بعض الشرح عنه و هناك dynamps و شرح كامل له و هناك اسمه شبكات و حلقات كتيره عنها
    فاحنا لو مش هنكمل علي الاقل وضعناك علي بداية الطريق
    البداية اللي احنا تعبنا اوي علشان نوصل لها اصلا
    و مكناش نعرف يعني ايه الكورس ده و لا ده
    و دفعنا فلوسنا علي هذا العلم و سهرنا ليالي و جبنا كتب و بدانا نذاكر في وسط المشاغل
    و حاولنا نهون عليكم الامر الا تتعبوا كتعبنا فلو مرت بنا ظروف تجعلنا نتاخر يكون الرد زهقنا

زهقنا ؟؟؟؟؟؟؟؟

تعرف نتج عن مقالك ايه
    أكبر واحد قام بفكره الشروحات علي النت الاستاذ لومارك طلب تنحيته من اداره الموقع و ربنا يستر علي المنتدي
    و انا ايضا بسببك و لاني تعبت و زهقت بطلب تنحيتي من الاشراف يمكن تستريح
    أما كلام اخي الاكبر لومارك فانا لا اخجل منه و بقوله علي لساني

هو ده اللي عندنا
    عاجبك اهلا و سهلا و مش عايزين منك حتي كلمة شكر
    مش عاجبك مع الف سلامة روح شوفلك منتدي تاني من اللي بتقول عليهم اكثر نظاما
    أنت مش هتستريح يعني غير لما اترفد من الشغل و حياتي الخاصة تبوظ علشان لا أنت عايز تذاكر و لا تتعب لوحدك و لا تاخد كورسات و لا تصبر

يا اخي تعبنا من ردودكم هذه اللي تتعب الواحد و ترفع الضغط

ها عايز تكمل علشان مين تاني يسيب القسم ممكن تستريح

عايز تعرف اثر كلامك السئ
    اقرا هذه المقال و ما يمكن ان يسببه واحد زيك في وقف خير عظيم يعم المسلمين من فترة طويلة
    https://www.arabhardware.net/forum/s...ad.php?t=88745

مش عارف اقولك ايه
    اتقي الله فينا
    Mohamed Samir
    Double CCIEs#27042 (R/S&SP)
    رابط القناة الخاص بي
    https://www.youtube.com/channel/UCn9zWk33OYX65NFdTmra6-g/playlists

عضو برونزي

اريد رد واحد فقط من اي شخص له صلاحية اغلاق موضوع مخالف لماذا لا نغلق هذا الموضوع
    يا احبائي الكرام حرام علينا ان نترك مساحة اكثر من ذلك لوضع كلام اقل ما يقال عليه انه يجرح ويمس اشخاص سواء من مشرفين المنتدى ام من الاعضاء
    لنا حق على عرب هاردوير وهو ان لا نرى مثل هذه المهاترات وكفانا ما قيل وما رأيناه

لا تنسوا أخانا لومارك بأن يبارك له في وقته و ييسر له أمره في إمتحان ال ccie

bahaamoon
    زائر

M_O_@_@_Z] والله روحت واتمشيت وشوفت بعد المواضيع الممتازة ورديت عليهاااااااا

لكن محدش بردك قال رائية فى الموضوع الا حطة وبردك ما زل عدم فهم من الجميع للاسف

بلنسبة للاخ محمد فى الجزء الاول كلامك صحيح فعلا اقتباس او سرقه بتحصل
    ام الا مش اقبلة منك ولا من غيرك ان تقول على هم شاكلتى انت تعرف اية عنى اتكلم با حترم شوية وبادب واتفاهم قبل ما تهاجم افهم الموضوع الا قولته وبعد كدة رد واتكلم مش عشان شخص اخرى يترك او يسيب المنتدى كل انسان بيعمل عمل فا لنفسة قبل الاخرين والا بيجزى ربنا مش حد تانى كل الا طلبته تحديد موعد فقط لكى نعرف متى ينتهى ومتى يبداء اقص حد مع مرعاه ظروفة وقلنا كتر خيرهم انت مش بتشوف كلامى ولا ايه ولا زىيك زى غيرك بتتكلم بدون وعى ما تتكلموا بما يرضى الله وكفاية بئة مش عايذن تقولو او تحددو من حق اى انسان لدة او يمشيها بلبركة او يوضح ليناااااااااا مش ناس تكمل وطنشى وقلنا كتر خيرهم

تانى جزء من كلامك بتقول الفديوهات علمتى يعنى اية وندوز والنبى دة كلام انت تعرف اية عنى او اعلم اية عشان تقول كدة ولا انت بتقول كلام مش مدرك ليه انا اعلم كورس mcse mcsa +n+ +a+
    لكن دراسة وليست شهادة اختها لكن مش يمنع اطلع على المذيد لو فى لانه طبيعى فى شروحات مختلفة وخبرات من بعض الناس وطبعا شيئ كويس لكن بردك النقطة الاساسية لم تحل ولا هتحل بمثل هذا الاسلوب
    وانا لو عندى حسن التقديم والله العظيم لم اتاخر وسافعل بلمثل مع تحديد كل كورس او شرح الاشياء المهمه فقط فى بعض الكورسات نظر لطولها مثل ipsec .or nat or vpn وغيرها مفصل لكنى لم افلح فى ذلك لانها لها ناسه بحق
    الشق الاخر بلنسبة للمنتدى دة او غيرة لا يفرق معى باى شيئ مادام لا يوجد تفاهم او اخلاق او اسلوب فى الحوار حتى لو العضو تجاوز دة المفروض من المشرفين ان يتحلو بلصبر والاتذان وليس العكس والتهكم يعنى مش هتيجى عليك انت كمان
    شيئ اخر من يعمل خيرا لنفسة قبل الاخرين وانا لم امس اى احد بسوء بل العكس ولم احدد شخص باسمة او عينه فى اول كلامى ربنا يهديكم

صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات