صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 104

الموضوع: زهقناااااااااا

bahaamoon
    زائر

زهقناااااااااا

انا نفس افهم فى اية فى المنتدى دة لية اى حد بيشرح اى شيئ مش بيكلمة اى اخر وخصوص بلنسبة لكورسات mcsa mcse
    طبعا الناس شغلة كتر خيرهم بس فعلا مفيش ترتيب للكورسات ونجيى ندخل مثلا على
    Network+ Training Videos
    نيجى نحمل او 3 كورسات والباقى مفيش مجرد اسماء يعنى اية مثلاااااااااااااا دة لية يعنى اهو بندخل نسجل وغايرة ومش نلاقى اى شيئ خالص بكل اسف هذا المنتدى
    غير منظم عن باقى المنتديات سوء فى العرض المواضيع او التحميل او الجدية فى الشرح ونكلم الناس برسائل خاص يطنشوا هو فى اية اية اصلنااااااا فى المنتدى دة ياريت حد يرد على اصلنا لو فى حد مهتم

عضو فضي الصورة الرمزية mohamed2121

رد: زهقناااااااااا

رسائل خاصه ايه النتا بتتكلم عليها دى لسه اول مشاركه ليك
    وبتقووول زهقت
    ولا تلقيك واحد عامل يوزر جديد وداخل بيه عشان منعرفش انت مين وتبان وسطينا مثالى
    باليوزر القديم
    سباحنك يارب الى زيكو عازين يشيلو ويمشو
    مش عجبك روح منتدى تانى

وتانى مره ياشاطر تتكلم بأسلوب أنضج وأكبر من كده

وبعتذر للأداره على هذا لاسلوب فالحوار

عضو

اللى يكتب موضوع بالشكل ده مايتردش عليه

bahaamoon
    زائر

انت يا محترم اتكلم كويس وباسلوب محترم انا اعرف المنتدى دة لكن مش بسجل عليه انت لو شوفت المواضيع الا محطوطة على 4shared
    من كورس 70 -270
    ناقص ومش موجود فية ولا و1 ولا2
    ماسى اتكلم كويس وافهم الاول بطل اسلوب متخلف وياريت الناس ترد كويس ويكون فى ترتيب للحوار وللمواضيع كويس

عضو الصورة الرمزية ahmedscondo

ياجماعه عشان مش نظلمه هو الاسلوب مش كويس فعلا

بس فعلا فى حاجه غريبه انا ملاحظها منتدى بقى كله اسئله عن الامتحانات

كله بيسئل امتحانات دى حاجه غريبه بجد

ياجماعه والله الحياه العمليه حاجه تانيه

انا لما اشتغلت لقيت نفسى فى عالم تانى هتلقى حاجات بتتطلب منك ولازم تعملها

ياريت الكل يفيد ويستفاد

انا من الناس الا حاجه بتقف معايا وفعلا بكتب موضوع والناس شاكر ليها بجد فعلا بترد

وساعدونى فى حاجات كتيررررررر

فى ناس بتبقى عندها طاقه فعلا للشرح جامده جداااااا

وفجاه تلقى الموضوع وقف برده نرجع نقول محدش يعرف ظروف غيره

ياريت الكل يساعد بعض ومحدش ينتظر انهم يشرحو حاول تجيب المعلومه بنفسك

ولو جبتها بنفسك صعب تنساااااااها صدقنى بجد

بالتوفيق ان شاء الله للجميع

حسبى الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

bahaamoon
    زائر

الكل بيتكلم بدون فعلا وعى حقيقى الا اذا كان صاحبه وخلاص بيجامله ahmed_3bdo
    عضو
    ادى الكلام الا بقولة ادى لينك https://www.4shared.com/dir/3003635/6...e/sharing.html
    دخلنا ونشوف زى اى منتديات اخرى لانه نفس المشكلة عشان كدة بنقول زهقنا ادخلو وشوفو نتكلم الاول على
    Network+ Training Videosدخلنا وحملنا اول 3
    والباقى بندخل نشوفة مثل
    Chapter 10 Network Troubleshooting
    Chapter 2 The OSI Model
    0 file(s) File Folder 2008-02-23
    Chapter 5 Network Operating Systems 0 file(s) File Folder 2008-02-23
    Chapter 6 Wireless Networks 0 file(s) File Folder 2008-02-23
    Chapter 7 WAN and Remote Access Technologies 0 file(s) File Folder 2008-02-23
    Chapter 8 Network Access and Security 0 file(s) File Folder 2008-02-23
    Chapter 9 Fault Tolerance and
    دة كلة فاضى والغريب انه مكتوب ان فى تحميل ليها يبقى راحت فين الكورسات دية دة اولا

ثانيا كورس 70-270
    فى كورسات فية ناقصة الاول والتانى وغيرة مش موجودين ولا متنظمين يبقى ازى انا احملهم وهما مش موجودين ياريت يكون فى نظام على المصداقية دة قصدى ودة كلامى والا عندة كلام على كلامى يتفضل يقدم باسلوب محترم وكويس مش بجهل

وكمان الكورس دة CCNP Training Videos
    دخلنا مفيش
    Linux+ Training Videos وغيرة لو شوفنا هنلاقى كتير واهم نقطة كل استاذ بيشرح اى كورس نتعلق بية شوية وبعد كدة يفلسع زى الاستاذ احمد جودة هو كتر خيرة لكن مفيش اى مبرر وغيرة بيشرح ويطول الشرح شهور وربما سنوات

عضو

معلش انت غلطان لانى معرفش حد فى المنتدى ده غير م احمد دوبان واعرفه من منتدى تانى

ثانيا لما يكون اول مشاركه ليك شكوه تبقى وحشه قوى فى حقك كان اولى تبقى شكر للناس اللى عملت اللى مش عارف تحمله

ثالثا الناس كلها عارفه ان كل الملفات اللى على النت قابله انها تتحذف فى اى وقت يعنى مش المشرفين هم اللى بيحذفوا عندا فيك

رابعا لقيت الملفات ناقصه اطلب من الناس بذوق اللى حمل الملفات ديه قبل كده يرفعهالك

خامسا عيب لما تتهم حد بالجهل والاخ محمد اللى رد عليك من اللى بيعملوا كورسات يعلموا الناس فيها مش بيحملوا ومش عاجبهم انها مش مترتبه

سادسا لو الشرح نفسه مكملش محدش يقدر يتكلم لان اللى بيشرح ده متطوع يعنى يشكر على اللى عمله
    حتى لو مش كامل

اخيرا

شق طريقك بابتسامتك خير لك من أن تشقها بسيفك

Better set your path with a smile than with a sword
    Mieux creuser ton chemin avec un souris que le creuser avec une épée

ياريت تكون فهمت رأيى
    ومن قلبى لا توجد عندى لك ضغائن ولا زعل
    شكرا ليك وللجميع
    ياريت متكتبش رد بأسمى تانى عشان مش هارد فى الموضوع ده

عضو

السلام عليكم اول شي حابب اوجه شكري العميق لجميع الانستركتور في عرب هاردوير وخصوصا على الجهد المبذول في خدمة المنتدى تاني حاجة حابب احكي للسيد بهاء انو ما في حد بيشتغل لا عندي ولا عندك هاد عبارة عن تطوع من الاخوان وجزاهم الله كل خير بتمنى منك انو تتفهم وضع الاخوان

عضو الصورة الرمزية mohamed.elshair

اخي الكريم

ممكن اطلب منك طلب ولو نفذته يكون ليك حق عندنا

اكيد حضرتك تعلاف برنامج الوورد 2007 بتاع ميكروسوفت

مفيش حد شارحه خالص ، ياريت تشرحه لينا

لو خلصت برنامج الوورد شرح كامل ليك علينا نسيب شغلنا احنا كمان ونشرح كورس الشبكات كامل .

لكن لو معرفتش تخصله وترفع باقي الحلقات كاملة يبقي ملكش عندنا حاجة

اكيد اتفاق كويس ، انتظر ردك بالقبول او بالموافقة

انا مش عايز جدال في الرد ، انا عايز ترد بكلمة موافق او غير موافق

شكرا لمشاركتك معنا في جامعة عرب هاردوير
    https://t.me/pump_upp

عضو برونزي الصورة الرمزية ameer_s

kalam salim

bahaamoon
    زائر

بص اولا انا قولت الناس اللى شرحت كتر خيره واعلم انه عمل تطوعى لكن فى ناس بتشرح وتقف ومعنا الوقوف الدائما وتمشى بدون اى اسباب منطقية او حتى يقولو انه مشغول او اى شيئ
    ثانيا لو الشروحات دية مرفوعه على اى 4shared. او غيرة معلش يعنى الكورسات دية مش ورد او اى شرح غير مهم دية شروحات مطلوبة بشكل دائما مش فيها حاجه لما واحد يتابع الليكات من المشرفين او كدة عشانا لكل يستفيد
    ثالثا انا مش ابتديت بلغط او غيرة هو الا فوق ابتدء بتهكم شديد على واتهمنى يبقى بلتاكيد هو الا غلطان مش انا واتكلم بشكل يدل على اشياء كتيرة

الاستاذ محمد الشاعر المسئلة مش جدال ولا حاجه وبردك الناس مش فهمتنى انا مقدر طبعا لكن كلامى كلة بيدور على ان الناس مش بتكمل وتمشى نهائى بدون اسباب منطقية وطبعا الناس مشغولة لكن فى شروحات وصلت لسنه ؟ امال هينتهى الشرح امته واحنا فى كل يوم فى تجديد ولا اية
    كمان انا مش ملم بية ولا اعرف اشرحه صوتى دة لية ناس بلتاكيد متخصصين وافضل من ناس كتيرة وبلتاكيد مش هقدر ولو قدرت اكيد مش هقدر اخلصة لكن فى مدة قبل عرض اى شبكات او اى فديو الكورس هيخلص فى خلال 6 شهور او 9 طبعا كل شيئ باذن الله وكل واحد ياخد النية الصحيحه

عضو فضي الصورة الرمزية mohamed2121

انا متخلف الله يسمحك دا انا وأنا إلى أرد كويس سبحان الله مره تانيه سامحك الله
    معلش يا جماعه هو ده الاسلوب أى لازم يتخذ مع الناس دى أحنا زهقنا كل شويا يطلعلمنا واحد
    يقولك الكورسات دى مخلصتش ليه ولا اكن الناس دى شغاله عنده
    الناس دى بتشقه وببتعب وبيطلع عينها فعملها ويجى كمان عشان يقدم عمل ذى ده يلاقى شخص
    زى ده يطلعلنا من شباك مقفول ومهجور يقول يا ناس ياهو انتو انا زهقت بقه ليه مبتسعدونيش
    على الرغم ان شباكه مهجور
    انت عارفين انا بتكلم وانا مضايق ليه وبرد الرد ده ليه مش لانى بشرح حاجه لا
    لانى اد ايه عرفت اد ايه الناس ألى بتشرح دى بتتعب وتحضر وتعيد والازى منه
    ويجى الاخ يقول زهقت
    انا مع راى الاخ محمد الشاعر
    بص ياسيدى قدم اى شىء وانا فى انتظارك

bahaamoon
    زائر

هى لية الناس مش فهمانى لية فكرنى انى مش حاسس او فاهم ان الناس دية كتر خيره وكل حاجه انا بتكلم فى شيئ خالص وتانى انا بقول الناس بتنزل وتشرح واحياننا ناس تسبنا فى نصف الطريق او ربعه وبشكل نهائى وبدون اى عذر واحياننا كورسات محذوفه انا قولت كلامى فوق ياريت تشوفة وانا مش مثل هؤلاء الناس الا بتتكلم عنهم

عضو برونزي الصورة الرمزية one-zero

شوف يا bahaamoon انا المفروض افترض حسن النية في كلامك لذا وجب التوضيح
    و انا بكلمك دلوقت الجهاز بيعمل render لفيديو جديد بس عارف الفيديو ده اتعمل ازاي شوف يا سيدي
    انا من الساعة 11 صباحا في العمل انتهيت منه الساعة 9 مساء و بعد كده عملت زيارة عائلية و الساعة 12 مساء
    جيت على نفسي وعملت الفيديو ده في حوالس ساعة و بعد كده لاوم استنا ساعتين و لا حاجة render و بعد كده ساعة كمان علشان التحميل وبالمناسبه هو فيديو يغطي موضوع في منهج ال ccna + security

يعني و الللهي العملية مش سهلة دي عايزة تفرغ
    يا راجل ده كمان شوية حيتعمل صفحة على الفيس بوك لمقاطعة الفيديوهات لو مشينا على عنوان مشاركتك ( زهقنننااا) و الاسماء الغريبة دي من نوع كفاية و شيفينكم

طيب يفضل سؤال مهم
    انا ليه اعمل فيديو في سيسكو و انا لسه لم اكمل فيديوهات ال 290
    اقولك انا ليه علشان من 11 الي 9 انا كنت بشتغل او بشرح فيها وظروفي عملي كده اليومين دول
    اروح البيت و اقول حين مسيرة نكمل ال 290 و لا استفيد من تدفق معلومات سيسكو و اعمل كام قيديو فيهم يفيد الناس لغاية ما افضى شوية و اكمل 290 و في النهاية ده صدقة ادعو من الله قبولها و كذلك فائدة دنيوية لاثبات الذات و لا يوجد مقابل غير ذلك

انا عارف انك مقدر زي مما بتقول بس استحلفك بالله واحد زي محمد سمير وكلنا عارفين ظروفه نقول غلطان علشان متاخر شوية و الراجل بيتجوز اشوفكم كلكم متجوزين ان شاء الله و الجدع يجد وقت لتصفح المنتدى مش عمل فيديو
    واحد زي لومارك هل تعرف كم مشغوليات هذا الرجل و اللهي لو اي حد في مشغولياته كان عمل فيها الرجل المهم و لم يقدم فيديوهات ال dynampis الرائعة و قالك ياعم توته على كبوته كل واحد يشوف مصلحته

باقي الاخوة و اللهي لا اروع منهم و اسمائهم لا تعد و لا تحصى محمد الشاعر محمد عزت احمد دوبان و كتير و كتير

شجعنا يا bahaamoon احنا بنعمل عمل مفيد حتى لو تاخر فهو مفيد في اجزائه الحالية
    الشغل على عدت مستويات و اكثر من شهادة و مجال وموضوع الفيديوهات لم يبداء منذ مدة

عايزك يوم راس السنة لو ربنا كاتب لنا عمر تعمل احصائية كام فيديو جديد نزل من يوليو و حنى ديسمبر 2008

لو في روابط مش شغالة ارسل على الخاص لصاحباه علشان يغيرها بروابط سليمة و تبقى عملت بفرجتك

لك مني كل الحب و التقدير اخي العزيز
    [CENTER][SIZE=4]{[COLOR=red]وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ[/COLOR]}[/SIZE][SIZE=4]…[/SIZE][SIZE=6][SIZE=4](الأنفال:30)
    [URL="https://www.facebook.com/pages/yasserauda/215036411882800"]للتواصل معي عبر الفيس بوك اضغط هنا
    [/URL][URL="https://www.youtube.com/watch?v=37LoZWjv1HE&feature=player_profilepage"][/URL][URL="https://www.facebook.com/pages/yasserauda/215036411882800"] صفحتي الخاصه على الفيس بوك
    [/URL][URL="https://www.facebook.com/pages/Mentored-Learning-New-Horizons-Dubai/234720379925819"]صفحة التعليم الارشادي على الفيس بوك
    [/URL][URL="https://www.youtube.com/user/yasserramzyauda"]قناتي على اليوتيوب
    [/URL][/SIZE][/SIZE][SIZE=3][URL="https://yasserauda.blogspot.com/"]مدونتي الخاصه[/URL][/SIZE][/CENTER]

صفحة 1 من 7 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات