المحادثة بين Riyad_3d و event88

10 رسائل الزوار

1. smcgugin has reversed transaction 20681; 230.00 GB from riyad back to event.

This is usually done when a ratio cheater has transferred illegally gained credit into your account.

ولا يهمك حهول لك بفر
  2. الإداري كاتبلك ايه ؟
  3. حسابك شغال على البيت جايمر ؟
    دخلت قبل شوية ملاقيك باند وملاقي واحد من الاداريين بيرسل ليا رسالة ويقول كلام مش فاهم على العموم بلاقي معايا ابلود خيالي 16 الف تيرا !! وحسابي شغال تمام !
  4. كل سنة وانت طيب رياض

# مش فاهم كلامك
  5. كل عام وانت بخير .. هو حصل ايه معاك على البيت جايمر ؟ انا ملاقي عندي 16بيتا ابلود ؟ بيتا الف تيرا !!
  6. كنت تستحق الدعوة فعلا استمتع
  7. مبروووووووووووووووووووووك يا رياض تم إرسال الدعوة علي الميل ولو موصلتش ليك أنا بعتلك رابط التسجيل مباشرة

ألأف ألأف ألف مبروك
  8. انا طبعا غيرت الاي بي لما سجلت في الليش لكنني نسيت الماك وده الي خوفني ... على كل حال شكرا على تطميني ...

بالنسبة لـ hdm انا مش فاهم ليه الراييشو ماستر يعمل كذا معايا يعني المفروض يكون عادي مايتحول للصفر

شكرا لك تعبتك معايا
  9. ما فيها شئ يعني لو سجلك السرعة بتاعت الرفع صفر بل دا أحسن كمان

ليه سجلت بدون ما تغير الأيبي أنت كدا في خطر أخي حتي وان غيرت الماك ادرس الله يكون في عونك الآن ما عليك إلا بالدخول بأكاونت واحد والتاني ادخل عليه من البروكسي بأي أيبي , وأوعي تسألني تقولي الحكاية دي آمنة أم لا تأكد أنها آمنة تغيير الأيبي في الليش ليس خطيرا
  10. لا قصدي الابلود سبيد في الرايشو ماستر نفسه بمجرد اعلامه التراكر تعود للصفر لوحدها

* انا غيرت الاي بي وماستعملت بروكسي ...
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10