المحادثة بين optimus prime و neo explorer

10 رسائل الزوار

1. لأ دي بصراحة ما عنديش فكرة عنها لاني انا ما عدلتش الجهاز بتاعي
    ممكن حضرتك تسأل الشخص الي هيعدلك الجهاز
  2. التلحيم يكون باضافة قطع جديدة للدرايفر او تلحيم اسلاك ومن ثم نزعها عند نهاية التعديل
  3. اه طبعا بيشغلها
    لا ما اظنش انه ممكن يرجع
    بس ممكن لو نزل تعديل جديد تنزله
  4. هل بشغل assassin's creed brotherhood

اذا عدلته ومن ثم اردت تغيير التعديل هل يمكن ذلك
  5. اه يحتاج لتلحيم
    بالنسبة للتوافقية مش متأكد بس سمعت منفترة انه نزل لكل الدريفرات
  6. بالنسبة الى الايت تاتش بلس هل يحتاج الى تلحيم و هل يتوافق مع جميع الدرايفر
  7. أخر تعديل نزل للاكس بوكس هو الLT+ او الايت تاتش بلس
    وانا شخصيا مجربه من شهر 11 وبلعب بيه اوفلاين عادي جدا ومفيش اي لعبة ما اشتغلتش
    لكن انا ماجربتش العب بيه اونلاين
  8. بخصوص اخر اصدار (للتعديل و قراءة الكوبي) مجرب و خالي من العيوب والذي يسمح لي بتشغيل الالعاب الحديثة 2011 و انا باشكرك على اجابتك اخي
    optimus prime
  9. شوفوا اخي العزيز مدام انت هتجيب الجهاز جديد او اصداره حديثة بعد سبتمبر 2008 يبقى ان شاء الله مش الريد رينج ماتخافش منها
    بالنسبة لبلد الصنع هتفرق في حاجة واحدة بس الريجون ودي حضرتك ممكن تسأل عليها لي هيبعلك الجهاز
    بس بيتهيالي مدام حضرتك هتجيبه من امريكا يبقى هتبقى الريجون بتاعته PAL ومش هيشغل غير العاب الPAL
    عموما اخي انا انصحك انك تقرى الموضوعين دول وتشوفهم وهما هيساعدوك اكتر في انك تحدد رأيك وبيتهيالي هيجابوا على كل اسئلتك
    http://www.arabhardware.net/forum/sh...d.php?t=186288
    http://www.arabhardware.net/forum/sh...d.php?t=188368
  10. انا مقبل على شراءjasper xbox 360 elite أمريكي -ان شاء الله- لكن انا معلومات قليلة بخصوص هذا الجهاز وعندي بعض الاسئلة ارجوا منكم الاجابة عليها.
    اريد شراء جهاز اصلي وبعد ذلك اقوم بعمل تعديل ليشغل العاب copies فكيف ذلك وما هو الاصدار المجرب و الخالي من العيوب والذي يسمح لي بتشغيل الالعاب الحديثة 2011 مثل كال اوف ديوتي و غيرها .
    ولو قمت بتعديل الجهاز ثم نزلت آخر تحديث من مايكرسوفت هل سيسبب لي مشاكل في تشغيل الالعاب الحديثة .
    وثالث حاجة بلد الصنع بحيث لاحظت ان جميع الاجهزة مصنعة بالصين فهل هذايعني ان الجهاز اصلي ام هناك بلد اخر يصنع بجودة افضل.
    اخيرا هل استطيع تثبيت الالعاب على الهارد دسك من سدي منسوخ او اصلي و اللعب دون الحاجة الى سدي اللعبة.
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10