المحادثة بين TheLeader و mena adly

7 رسائل الزوار

1. فعلا عنده برضه المكان دة بيسخن اوي عشان البروسيسور والكارت في المكان دة بس لما بيلعب العاب تقيلة بس ....وممكن في الالعاب تبقا تجيب كيبورد خارجي ولا حاجة
  2. الحقيقة مش عارف جهاز صاحبي بيسخن في نفس المكان ولا لأ وهبقا اسئلهولك وأقولك عشان لو حاجة غريبة عندك انت بس يبقا توديه للضمان او لو ينفع تبدله بجهاز تاني ولا حاجة .....
    مشكلة الجهاز الاولى والاخيرة هي حرارته العالية جدا ...انما اداؤه بصراحة جميل جدا
  3. ايوه عندي كولر بس المشكله في إنه بيسخن على الشمال من تحت , عارف لو كان مثلاً بيسخن من ناحيه الشاشه ولا حاجه كان عادي , إنما انا إيدي بتبقى على الحته ديه كتير جداً , انا شكلي هندم إني جبت النوع ده , مع إن أدائه عالي جداً جداً
  4. الموديل دة كدة كل الناس اللي معاها 5110 بتشتكي من الحرارة العالية جدا ...وخصوصا اننا في الصيف ...اللي انا اعرفه ان اقصى درجة يتحملها 100 .
    طيب انت جايبله كولر ولا ؟؟ اهو برضه يحسن من درجة الحرارة شوية
  5. ايوه بـ الظبط برضو عندي لما بلعب لعبه عاليه الحراره بتتجنن وانا خايف احسن يكون ليها تأثير على محتويات الجهاز من جوه , يعني مثلاً تحرق كارت شاشه ولا بروسيسور فـ كنت بشوف كل اللابات النوع ده الحراره فيها عليه ولا عندي انا بس...
  6. تقصد اللاب توب ؟ ...اللابتوب بتاع صديق ليا كان قاعد معايا وقالي على المشكلة فعملتله الموضوع بتاع البلوتوث وكدة
    والجهاز عنده i5 /4gb ram /500 gb HD وفعلا درجة الحرارة فيه عالية جدا و الشاحن ممكن تعمل عليه كوباية شاي كمان وانت قاعد !!
    تخيل لعبنا ماتش فيفا 12 درجة حرارة البروسيسور كانت فوق التسعين للانوية والكارت 85 درجة
    الموديل دة درجة حرارته غريبة جدا
  7. بقولك يا باشا هو الجهاز عندك اللي هو 8 جيجا رام ؟ ولا لآ ؟

اصل انا عندي اللي هو i7 و 8 جيجا رامات وبيسخن جداً في الآلعاب الثقيله فـ عايز اعرف بيسخن عندك برضو ولا لآ
عرض رسائل الزوار 1 إلى 7 من 7