المحادثة بين Upgrade Ur Life و bob king

10 رسائل الزوار

1. زى ما مكتوب ga-ma74gm-s2 rev.2.0
  2. طب بقلك يامعلم اسم التعريف بتاع الشيبست بتاع المازر اى
  3. معلش يامعلم هو اسمة اى فى الموقع برنامج الشيبست عشان انا نزلت البرنامج اللى اسمة AMD Chipset Driver (include chipset\sata raid\vga driver وشكلة زى تعريف الفيجا كدة
  4. والنبى بسرعة يامعلم عشان انا ممكن انزل ويندوز دلوقت قبل ما انام
  5. طب لية فوائد فى الالعاب وهل لازم انزل ويندوز جديد واسطبة اول حاجة ولا عادى اسطبة على طول دلوقت
  6. طب معلش اى فائدت AMD Chipset Driver (include chipset\sata raid\vga driver)
    وAMD SATA RAID Driver (Preinstall driver, press F6 during Windows* setup to read from floppy)
  7. باشا انا كسرت سرعة البروسيسور بتاعى قبل كدة الى 3500 ولحظتش اى فرق فى الالعاب وياريت لو لحظت تقلى فرقت فى اى

واى فائدة الموقع بتاع البوردة دة واى فايدة البرنامج اللى هحملة منة اللى هو AMD Chipset Driver (include chipset\sata raid\vga driver)

وبرنامج AMD SATA RAID Driver (Preinstall driver, press F6 during Windows* setup to read from floppy)

ياريت تقلى فوائدهم
  8. ايوة يامعلم بس ياريت تجوبنى والنبى على السؤالى الاول ومعلش انا بجد تعابك معاية جامد جدااااااااااااااااااااااا

والله ياباشا بيقللى الفريمات جامد فى لعبة فيفا 2011 ولمى بكسر سرعة البروسيسور مفيش اى تطور ممكن يكون بعمل اعادادات غلط هل انت بتفهم فى كسر سرعة البروسيسور بتاعى لو بتعرف ياريت تقلى الاختيارات الصحيحة واى فائدة الموقع بتاع البوردة دة واى فايدة البرنامج اللى هحملة منة اللى هو AMD Chipset Driver (include chipset\sata raid\vga driver)
  9. والله ياباشا بيقللى الفريمات جامد فى لعبة فيفا 2011 ولمى بكسر سرعة البروسيسور مفيش اى تطور ممكن يكون بعمل اعادادات غلط هل انت بتفهم فى كسر سرعة البروسيسور بتاعى لو بتعرف ياريت تقلى الاختيارات الصحيحة واى فائدة الموقع بتاع البوردة دة واى فايدة البرنامج اللى هحملة منة اللى هو AMD Chipset Driver (include chipset\sata raid\vga driver)
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10