المحادثة بين DR ! ZERO و optimus prime

10 رسائل الزوار

1. تمام انا هدخلك دلوقتي
    الجدول شكله اشيك واكتر احترافية
    ممكن يتعمل مبدايا علشان الناس تعرف احنا داخلين بايه وخلص من عندنا ايه وكدا
    كروس مسافر اسبوع العيد وخالد مش بيدخل المنتدى من فترة طويلة علشان دراسته وكدا
    ومش بنشوفه غير ف المناسبات والاعياد الرسمية
  2. ده أنا افتكرتكم مخططين من زمان و كله متظبط بقولك و الله شفت الاعلان بالصدفة بقالى شهرين مدخلتش قسم التورنت و مقصر مع الناس كلها و الله و كله زعلان منه و شكل الكل هياخد منى جنب بعد كده بس أستاهل الحقيقة !

ما علينا المهم بالنسبة للجيف فأنا معييش حاجة تستاهل الحاجات العادية المنتشرة

بص

أكونت زاموندا

دعوتين سبيد Speed.cd

2 بى تى ان

1 اتش ام دى اى ( لو عرفت تقراها ^^ )

دعوات كتيرة جدا لـ MyAnonaMouse تعليمى و EbooksVortex

و 4 بيت جيمر و كام أكونت فى مواقع عادية مش محتاجهم

-----

ممكن أقترح اقتراح ؟ أنا شايف ان نظام الجدول و الأعضاء مرهق جدا لك انت اولا أو اللى بيحدثه كل شوية فأنا شايف نخليها "بركاوى" طبعا انت حر و الناس اللى عاملين الجيف بس أنا بقول يوم الجيف كل اللى عاوز حاجة يطلب و اللى معاه يبعتله و خلاص .

سؤال اخير : هو فين خالد و كروس فاير ؟ ملقتش اسمهم فى الجدول و مش شايفهم خالص فى أى حتة !
  3. الله يبارك فيك يا محمد
    ما انت الي مش بتخش يا عم الحج
    وبعدين ايه السؤال بتاع ممكن تشارك دا
    طبعا ممكن تشارك
    ابعتلي بس ع الخاص الحاجات بتاعتك الي معاك
    وهتبقى متواجد امتى وهنزلك ف الجدول
  4. ايه ده ؟؟ مبروك الاشراف يا حمادة مش تقول طيب بقى كده الواحد ميعرفش اى حاجة فى أى حاجة و حتى موضوع الجيف لسه عارفه دلوقتى و بالصدفة كمان ، سؤال : ممكن أشارك ؟
  5. أحمد خلاص عملت الفولدر ، أنا كنت عارفه من زمان على فكرة بس انت مش عارف تعبرلى ، كنت قولى انى أعمل فولدر فى ال Bookmarks يا راجل .

بس انت مرديتش ليه ؟ الرالة اللى فى بروفايلى اللى أنا كاتبها دى مش ليك دى لحد تانى و الله عشان متكونش زعلت و لا حاجة .
  6. مفيش زعل يا أحمد عادى انت حبيبى ، المهم بقى كل كلامك جميل بس اعمل فولدر ازاى ؟ :D ما هو ده اللى بسألك عنه .
  7. انا كنت بضحك معاك يا ريس والله اوعى تزعل
    بص ببساطة كدا هتروح عند التاب الي مفتوح فيه الصفحة بتاعتك تمام ؟
    هتروح تسحبه على فوق في البتاع في البوكماركس تولبار وهتلاقيها ظهرت على طول
    وتروح ساحبهم كلهم على الفولدر
  8. أخ زيرو بتعرف تعمل tabs في الفايرفوكس ؟
    لو كدا اعمل فولدر جديد بانك هتعمل كلك يميين على الشريط بتاع التابس وطبها هتختار New folder
    وبعد كدا هتقعد تسحب فيهم لحد ما تلمهم ف الفولدر ودا الي انا عامله
    اما بقى بتاعت كينج فدي تقريبا مش في الفايرفوكس ولو كدا يبقى هو سابهم فاضيين من غير ما يلمهم ف فولدر
    وبعد كدا هتلاقيهم موجودين عندك بنفس شكلي لو ما بتعرفش تعمل تابس يبقى دا حوار تاني خالص

ايه " أخ زيرو " دى ؟ ده احنا اخوات يا احمد تقولى يا واد يا زيرو بس ، أنا بقول للأستاذ كينج أخ لأنى معرفهوش أى معرفة خاصة لكن كلنا نعرف بعض فى المنتدى و كلنا اخوات طبعا ، أما التانى فأكتر من أخويا بتكلم معاك على طول ,

المهم تقصد أعمل Tab جديدة فى الفايرفوكس من كليك يمين على الفايرفوكس من فوق بعدين Customize بعدين Add New Toolbar ؟

لو أه فأنا بعمل كده لكن مفيش تولبار بتظهر !

لو غلط الطريقة ممكن تقلى الطريقة الصح ؟

أنا شفت الطريقة اللى الشباب قالوها و كنت غافل عنها خالص بتاعت ال BookMarks Tool دى بس أنا عايزهم كلهم فى فولدر واحد فى الفايرفوكس كده أحسن من كذا واحد جنب بعض .
  9. زيرو
    ازيك
    ابقى افتح الميل علشان افهمك حوار قسم التورنت دا
  10. أيوه فعلا انا مبفتحش كتير بس لما اوقات كتير بفتح مش بشوفك خالص فاتح

و COD نزل ال skidrow أو الرازور بيتهيألى مش هتفرق أو حتى لو نسخة rip مضغوطة فى منها اللى بتبقى سينجل بس أو الاتنين و اسأل برضو هيما event88 هو بيلعبها كتير و يعرف أكتر منى .
عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10