انا جربت التعريف شغال كويس جدا جدا جدا هايل بس طبعا التعريف الهو الاولانى الهو حجمو 100 ميجا وحش جدا لانو مش مدعم whql وده بيعمل مشاكل للعندو وزيندوز 7 لانو الدايراكتس مش بيتعامل معا انا جربتو انا نزلت التانى الهو 92 ميجا مدعم whql والدايراكتس فى dxdiag بيقول مفيش مشاكل وشغال معا كويس انا هقولكم ليه بقول التعريف هايل لان كل التعريفات الكانت موجوده من amd واصليه whql مكنشى فى ولا واحد بيعرف الكارت صح بس انا كنت مشغل بمشى بى 10.11 لغايه مانزل 10.12 وحل المشكله لان الكارت كان بيقرا فى الاول ati radeon hd 5600 وده طبعا غلط وبيعمل مشاكل مع العاب بيعمل تعليه كل فين وفين او تهنيج خفيف لكن التعريف الاخرانى ده الهو 10.12 whql نزلتو وسطبتو عرف الكارت صحيح اسمو صح ati radeon hd 5670 وده الصحيح والعاب اتعدلت طبعا عن الاول بكتير فى موضوع التعليقه وكده بس شغال بالواجهه القديمه بس مش مشكله مدام الواجهه الحديثه هى هى القديمه مفيهاش حاجه جديده غير كده الهو حجمو 110 ميجا التعريف ده بيشغل الواجهه الحديثه بس فى مشاكل لانو مش اصلى يعنى محدش ينزلو والنزلو يشيلو وينزل الهو الاصلى whql ده حجمو 92 ميجا وشغال كويس مش لازم يعنى الواجهه الجديده ياجماعه ملهاش اى لازمه وكمان خدنه حتى على الواجهه القديمه استعمالهه