النتائج 1 إلى 15 من 33

الموضوع: عاجل : بخصوص الحصار و الوضع الحالى فى قطاع غزه :( :(

العرض المتطور

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
    عضو برونزي الصورة الرمزية moriatte

رد: عاجل : بخصوص الحصار و الوضع الحالى فى قطاع غزه ... :( :(

سبحان الله ......والله ياأخى أنا كنت داخل القسم العام أساسا لأكتب عن نفس الموضوع فوجدت موضوعك جزاك الله خيرا.
    الساعات القادمة حاسمة جدا بعد أن قطع هؤلاء الخنازير الوقود عن قطاع غزة نهائيا مما أدى طبعا الى توقف محطات الكهرباء والمخابز وحتى المستشفيات....
    اللهم يارب ثبت قلوبهم....وانا كمصرى أقول حسبى الله ونعم الوكيل فى الحكومة المصرية الخائنة..وان كانت كل الأنظمة العربية أيضا متواطئة على الأقل بالسكوت.
    طبعا هؤلاء الكلاب سيعمدون الى الهجوم البرى ليلا بعد أن ساد الظلام الدامس...اللهم انصر اخواننا وثبت قلوبهم ياااااااااارب.
    هل الدور القادم على مصر أم سوريا؟
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون ان كنتم مؤمنين[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=blue]--------------------[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]لكي لا تأسوا على مافاتكم ولا تفرحوا بما آتاكم والله لا يحب كل مختال فخور[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]

عضو فضي

رد: عاجل : بخصوص الحصار و الوضع الحالى فى قطاع غزه ... :( :(

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moriatte مشاهدة المشاركة
    سبحان الله ......والله ياأخى أنا كنت داخل القسم العام أساسا لأكتب عن نفس الموضوع فوجدت موضوعك جزاك الله خيرا.
    الساعات القادمة حاسمة جدا بعد أن قطع هؤلاء الخنازير الوقود عن قطاع غزة نهائيا مما أدى طبعا الى توقف محطات الكهرباء والمخابز وحتى المستشفيات....
    اللهم يارب ثبت قلوبهم....وانا كمصرى أقول حسبى الله ونعم الوكيل فى الحكومة المصرية الخائنة..وان كانت كل الأنظمة العربية أيضا متواطئة على الأقل بالسكوت.
    طبعا هؤلاء الكلاب سيعمدون الى الهجوم البرى ليلا بعد أن ساد الظلام الدامس...اللهم انصر اخواننا وثبت قلوبهم ياااااااااارب.
    هل الدور القادم على مصر أم سوريا؟
    مش عارف والله الحكومه بتاعتنا دى هتعمل فينا ايه اكتر من كده فساد ورشوه وخيانه وجبن واستحقار للمواطن وعدم احترام للادميته وتواطؤ مع العدو وفى عز النهار واللى مش عجبه يخبط دماغه فى الحيط وترك المواطن الغلبان لاحمد عز وامثاله من مصاصى الدماء ليمصوا دمه وقوت يومه.
    نتكلم عن توليد الكهرباء عن طريق المفاعلات النوويه وأخواننا فى غزه بدون حتى لمبه واحده حتى المستشفيات والله انه لحصار الكفره الذى اقموه حول سيدنا محمد فاللهم نجهم انت وحدك القادر ونحن ضعفاء لانملك الا الدعاء لهم