صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة
النتائج 16 إلى 30 من 55

الموضوع: بعد التجارب هل فعلا 4890 هو 4870 مكسور السرعة

عضو برونزي الصورة الرمزية ™ The Rock

رد: بعد التجارب هل فعلا 4890 هو 4870 مكسور السرعة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skillz_5445 مشاهدة المشاركة

هدي أعصابك عزيزي the rock مش محتاج هل عصبيه
    relax :D
    المهم أنت مبسوط مع ال GTX260 :D
    اسلوبه فعلا ضايقني جدا
    يعني ايه اقرا واتعلم
    علي العموم شكرا لردك
    اما سوالك عن 260 بتاعي
    طبعا مستمتع بيه جدا
    انا مش النوع الي منحاز لشركه عن التانيه
    بالعكس انا مبسوط جدا ان ati بتنافس نيفيديا
    لكن مش لدرجه الكلام ان ati كسحت نيفيديا والكلام ده
    الاتنين متفوقين علي بعض
    نيجي بقا لل 4890
    فعلا 275 تفوق عليه
    ودا مش كلامي دا كلام ناس بتحب وبتستخدم amd
    دا موضوع معمول خصيصا لل 4890
    اقراه واعمل مقارنه ليه مع 275
    ختلاقي الاخير متفوق عليه في كذا مقارنه
    وخد بالك الموضوع معمول عشان يوضح مميزات 4980
    https://www.arabhardware.net/forum/s...d.php?t=114158

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™ The Rock مشاهدة المشاركة
    أرجو القراءة .......والتعلم ??????????????????
    اسلوبك مع احترامي ليك
    سيء جدا
    ماشي يا عم الاستاذ
    سوال ليك
    هو حضرتك ليك اسهم في amd
    شايف النيك نيم بتاعك بتاع ati
    وعمال تدافع هنا وهناك
    خير الهم اجعله خير
    طب السهم بكام والنبي
    حاجه تخنق
    ما يولع نيفيديا علي ati
    لكن رد بالاسلوب ده غير مقبول
    آسف جداً ولكني لم أقصد أي إهانة صدقني

كل المشكلة انني وجدت ردوداً منطقية ترشح كروت إنفيديا على كروت ATI بسبب ال PhysX وقد ضايقني هذا كثيراً لأنه في الوقت الذي لم ينخدع فيه الغربيون بدعايات إنفيديا نجد ان الكثير مننا نحن العرب مازلنا "منخدعين"

لا ليس لي أسهم في أي مكان

والنك نيم بتاعي كان زمان 9800GTX وكنت أرشح كروت إنفيديا على كروت ATI المقابلة ولم يكن ال DirectX 10.1 في كروت ATI دافعاً كي أفعل العكس وقررت أغيره لما نزلت كروت HD48xx من ATI

وأنا لست أستاذ أو أي شيء ولم أقل انني سأعلمك وفي الواقع كنت إقتبست كلامك وكلام الأخ العزيز skillz وكان ردي مقال Anandtech وقلت ما قلته لأنني أرغب أن يؤسس الجميع آراءهم على أسس موضوعية

وفي الواقع أستطيع أن أقول أنا أيضاً أن حضرتك والأخ العزيز skillz من مرشحي كروت إنفيديا أيضاً للناس الذين يسألون حتى بدون أن تجربوا ال GTX275 في حالتنا هذه في حين انني حينما أرشح ال HD4890 أرشحه لأنني جربته بالفعل

أما بالنسبة لتفوق ال GTX275 على ال HD4890 فحضرتك إعتمدت على مراجعة موقع Techpowerup في حين أن موقع Anandtech (المعروف بنزاهته المطلقة) أوضح في مراجعته تفوق ال HD4890 على ال GTX275 :

https://www.anandtech.com/video/show...px?i=3555&p=14

ولم أقل أن ATI كسحت إنفيديا على الإطلاق بل أن الفروق بسيطة للغاية (على عكس ما يقوله محبو إنفيديا من ألفاظ مثل : يحطم / يكتسح / يسحق لإثبات تفوق كروت إنفيديا)

وبالنسبة لكارتك ال XFX GTX260 Black فهو كارت جيد جداً ولكن لو لم تكن صدقت دعايات إنفيديا لإشتريت ال HD4870 1GB TOXIC أقل ب 250-300 جنيه ولم تكت لتحصل على أداء أقل بأي حال من الأحوال

عموماً آسف جداً مرة أخرى مادمت تضايقت من أسلوبي

عضوية جديدة

[B]والله انا اقول يا اخي العزيز 4890 قوي وممتاز و يفوق اداء 260 في كثير من الالعاب ما عدا كرايسس و فار كراي

هذا فيديو مراجع
    https://www.youtube.com/watch?v=Pkzt...e=channel_page

ويفوق ال 4870 ايضا و لكن ما دام لديك 4870 لماذا التبديل انتطر حتى تصدر الوحوش الحقيقية من كلا الشركتين ففي هذا الصيف توقع نزول كروت جديدة [/B]

عضو ذهبي الصورة الرمزية overclockman

الكارد ال 275 حتجد فرق معاه وبالذات مع التعريف 185.50 او التعريف 185.67
    [CENTER][COLOR=black][SIZE=3][COLOR=indianred][FONT=Traditional Arabic][B]الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنْ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمْ الْفَاسِقُونَ[/B][/FONT][/COLOR] [/SIZE][/COLOR]
    [COLOR=yellow][FONT=Traditional Arabic][B][التوبة:67][/B][/FONT][/COLOR]

[IMG]https://www.arabhardware.net/forum/signaturepics/sigpic147581_8.gif[/IMG]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=seagreen][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1121133#post1121133"]antec twelve hundred[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=lightblue][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=130446&page=2"]الفئة العمرية لاعضاء المنتدى[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [IMG]https://img26.imageshack.us/img26/4302/17127.png[/IMG][/CENTER]

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HD5870X2 مشاهدة المشاركة
    آسف جداً ولكني لم أقصد أي إهانة صدقني

كل المشكلة انني وجدت ردوداً منطقية ترشح كروت إنفيديا على كروت ATI بسبب ال PhysX وقد ضايقني هذا كثيراً لأنه في الوقت الذي لم ينخدع فيه الغربيون بدعايات إنفيديا نجد ان الكثير مننا نحن العرب مازلنا "منخدعين"

لا ليس لي أسهم في أي مكان

والنك نيم بتاعي كان زمان 9800GTX وكنت أرشح كروت إنفيديا على كروت ATI المقابلة ولم يكن ال DirectX 10.1 في كروت ATI دافعاً كي أفعل العكس وقررت أغيره لما نزلت كروت HD48xx من ATI

وأنا لست أستاذ أو أي شيء ولم أقل انني سأعلمك وفي الواقع كنت إقتبست كلامك وكلام الأخ العزيز skillz وكان ردي مقال Anandtech وقلت ما قلته لأنني أرغب أن يؤسس الجميع آراءهم على أسس موضوعية

وفي الواقع أستطيع أن أقول أنا أيضاً أن حضرتك والأخ العزيز skillz من مرشحي كروت إنفيديا أيضاً للناس الذين يسألون حتى بدون أن تجربوا ال GTX275 في حالتنا هذه في حين انني حينما أرشح ال HD4890 أرشحه لأنني جربته بالفعل

أما بالنسبة لتفوق ال GTX275 على ال HD4890 فحضرتك إعتمدت على مراجعة موقع Techpowerup في حين أن موقع Anandtech (المعروف بنزاهته المطلقة) أوضح في مراجعته تفوق ال HD4890 على ال GTX275 :

https://www.anandtech.com/video/show...px?i=3555&p=14

ولم أقل أن ATI كسحت إنفيديا على الإطلاق بل أن الفروق بسيطة للغاية (على عكس ما يقوله محبو إنفيديا من ألفاظ مثل : يحطم / يكتسح / يسحق لإثبات تفوق كروت إنفيديا)

وبالنسبة لكارتك ال XFX GTX260 Black فهو كارت جيد جداً ولكن لو لم تكن صدقت دعايات إنفيديا لإشتريت ال HD4870 1GB TOXIC أقل ب 250-300 جنيه ولم تكت لتحصل على أداء أقل بأي حال من الأحوال

عموماً آسف جداً مرة أخرى مادمت تضايقت من أسلوبي
    ولا يهمك اخي العزيز
    وانا ايضا اسف بس والله الكلام ضايقني
    موضوع التوكسي وال260
    انا مخبيش عليك نيفيدبا في قلبي
    و موضوع السعر ده مش عقبه ليا
    اه معاك ان ati تغيرت للاقوي
    بس برضه مش مستريح ليا لله في لله
    علي العموم اتمني لك التوفيق

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gearsQ8 مشاهدة المشاركة
    [B]والله انا اقول يا اخي العزيز 4890 قوي وممتاز و يفوق اداء 260 في كثير من الالعاب ما عدا كرايسس و فار كراي

هذا فيديو مراجع
    https://www.youtube.com/watch?v=Pkzt...e=channel_page

ويفوق ال 4870 ايضا و لكن ما دام لديك 4870 لماذا التبديل انتطر حتى تصدر الوحوش الحقيقية من كلا الشركتين ففي هذا الصيف توقع نزول كروت جديدة [/b]
    أتفق معك في معظم ما قلت الا جزئية تفوق ال GTX260 على ال HD4890 في كرايسيس وفار كراي :

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMER020 مشاهدة المشاركة
    الكارد ال 275 حتجد فرق معاه وبالذات مع التعريف 185.50 او التعريف 185.67
    المقارنة للكارت ال GTX275 مع نفسه على تعريفين مختلفين ظالمة لل HD4890

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™ The Rock مشاهدة المشاركة
    ولا يهمك اخي العزيز
    وانا ايضا اسف بس والله الكلام ضايقني
    موضوع التوكسي وال260
    انا مخبيش عليك نيفيدبا في قلبي
    و موضوع السعر ده مش عقبه ليا
    اه معاك ان ati تغيرت للاقوي
    بس برضه مش مستريح ليا لله في لله
    علي العموم اتمني لك التوفيق

الحمد لله انك سامحتني

أنا لا أطيق أن يزعل مني شخص

أما بالنسبة لأن إنفيديا في قلبك فهذا حقك طبعاً وهي شركة قوية جداً ولكني أحسبها من ناحية أحرى :

أنا مثلاً ATI في قلبي ولكن في نفس الوقت عقلي مع المنتج الذي يعطيني أفضل أداء بالنسبة للسعر ولهذا فضلت ال 8800GT على ال HD3870 وخصوصاً ان ال HD3870 الذي كان في مصر عليه رامات GDDR3 وليس GDDR4
    ولكن حينما يتساوى المنتجان أشتري الأرخص فوراً ليس لقلة نقود معي (لأنني أستطيع والحمد لله أن أشتري كارت GTX295 للمعالجة الفيزيائية فقط مع كارت HD4870X2 أساسي )
    ولكن لأنني لا أحب صرف نقود أكثر على أي شيء لا يستحق كل مليم منها (وهذا ليس في كروت الشاشة فقط ولكن في أي شيء)

وبالمناسبة ATI لم تتحول للأقوى ... هي فقط قامت من ضعف في أداء كروتها الأخيرة قبل ال HD48xx ولكن قبل هذا كانت تتبادل الضربات مع إنفيديا فجيل يكون لصالح ATI وجيل لصالح إنفيديا

Red face رد: بعد التجارب هل فعلا 4890 هو 4870 مكسور السرعة

اخى مينا

انا عايز اسالك سوالين

اولا انت ليه متمسك بالموقع ده

مع ان توماس هاردوير وبور تك اب بيقولوا نتائج تانية غير الموقع اللى حضرتك متمسك بيه

ثانيا فى خيارات موجودة فى برامج الاختبار والالعاب مش موجوده غير فى نفديا(عن تجربة)

مثلا زى خيار 16x and 16xq

دول مكنوش بيظهروا عندى فى 4870

فى كرايسز و mirroredage

ولكن دلوقتى بيظهروا
    [CENTER][COLOR=black][SIZE=3][COLOR=indianred][FONT=Traditional Arabic][B]الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنْ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمْ الْفَاسِقُونَ[/B][/FONT][/COLOR] [/SIZE][/COLOR]

[FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=seagreen][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1121133#post1121133"]antec twelve hundred[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=lightblue][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=130446&page=2"]الفئة العمرية لاعضاء المنتدى[/URL][/COLOR][/SIZE][/FONT]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMER020 مشاهدة المشاركة
    اخى مينا

انا عايز اسالك سوالين

اولا انت ليه متمسك بالموقع ده

مع ان توماس هاردوير وبور تك اب بيقولوا نتائج تانية غير الموقع اللى حضرتك متمسك بيه

ثانيا فى خيارات موجودة فى برامج الاختبار والالعاب مش موجوده غير فى نفديا(عن تجربة)

مثلا زى خيار 16x and 16xq

دول مكنوش بيظهروا عندى فى 4870

فى كرايسز و mirroredage

ولكن دلوقتى بيظهروا
    لأن موقع Anandtech فوق مستوى الشبهات وهو موقع مستقل تماماً وأكثر مواقع المراجعات شهرة على مستوى العالم بمعنى انه لا أحد يخبره كيف يقوم بالإختبارات في حين أن محرر Tomshardware مثلاً وهو Chris Angelini صديق شخصي ل Derek Perez مدير العلاقات العامة والدعاية بإنفيديا

ويكفي أن محرر مراجعة Techpowerup يقول في مساويء ال HD4890 انه :

No support for CUDA / PhysX
    :eek:

أما بالنسبة لل 16XAA فهذا ال Mode بالذات لا يقدم أي جديد :

https://www.computerbase.de/artikel/...tt_left_4_dead

هذا شرح تفصيلي

ثم أن ال 16XAA موجود أيضاً في كروت ATI أخي العزيز وتستطيع اختياره من ال CCC وستجد انه يقلل الأداء كثيراً لأنه "حقيقي" وليس وهمي

أما لو أردت ال 16XAA مع كروت إنفيديا فيجب أن تختار أيضاً من ال Control Panel إختيار 16XS أو 16XQAA

عموماً الإختبارات التي وضعتها أخي العزيز مع Crysis Warhead أثبتت رأيي ويمكنك مراجعتها مع التي وضعتها أنا في مراجعتي لل HD4890 مع الوضع في الإعتبار فارق البروسيسور عندك وعندي

ملحوظة : تم تعديل المشاركة لتتضمن صوراً من Xbitlabs أيضاً

عضوية جديدة

[QUOTE=HD5870X2;886191]أتفق معك في معظم ما قلت الا جزئية تفوق ال GTX260 على ال HD4890 في كرايسيس وفار كراي :

والله اخي الفاضل مادري من وين تجيب مراجعك ولو تروح حق اكثر من موقع راح تشوف الفريمات فيها فرق بين كل موقع
    عموما فاركراي تفوق 260 بفارق بسط لكن يظل فارق لو تجرب بنفسك يكون افضل وليس الاعتماد على موقع او موقعين
    ابحث باكثر من موقع

وشكرا

عضو الصورة الرمزية د . جليبيب الانصاري

ما شاء الله....ايه الهدوء ده في النقاش......اول مره اشوف مينا باشا بيتكلم من غير عصبيه " نسبيا " وانا بصراحه اول مره اعرف انك كنت " 9800 gtx " وده فرق معايا جامد بصراحه....واوعدك اني مش هزعل منك تاني بسبب دفاعك المستميت عن حبيب القلب....بس سؤال ؟؟؟ انت كده برده مع amd ولا منظومه الدراجون مش في دماغك !!!!! وانا عن نفسي برشح طبعا 275 gtx " حته مشاكسه " والاخ شلاع عامل موضوع مثبت للمقارنه.....المهم الجيل ده خلاص خلص زمنه.....g 300 هي المأموله ....وانا والله مستغرب ان اخيرا ati و nvidia عملوا كرتين متقاربين في السعر والاداء ....ده له لعب متفوق فيها وده له لعب......اختار الشركه اللي بتحبها واللعب اللي انت بتلعبها اكتر.....واحنا كلنا بنحاول نفيد بعض من غير مقنعك ولا تقنعني..
    " الله صلي على محمد وعلى آل محمد كما صليت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم انك حميد مجيد وبارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم انك حميد مجيد "

كيف نصلي ؟! " صحح صلاتك ..... مرئي "

صحح عقيدتك " العقيده الطحاويه ..... مرئي "

إداري سابق

اسلوبه فعلا ضايقني جداأ
    هو حضرتك ليك اسهم في amd
    شايف النيك نيم بتاعك بتاع ati
    وعمال تدافع هنا وهناك
    خير الهم اجعله خير
    طب السهم بكام والنبي
    حاجه تخنق
    ما يولع نيفيديا علي ati
    لكن رد بالاسلوب ده غير مقبو
    أخي هذا الإسلوب غير مقبول للحوار في المنتدى و ترفضه القوانين التي وافقت عليها عند تسجيك، لا يجوز أن تعطي لنفسك الحقّ بأن تتحدّث بعصبيّة لمجرّد أنّ رد أحدهم "ضايقك"..

احتلفت مع أحدهم فحاوره بالمنطق، رأيته يسيء أو يخالف القوانين فبلّغ عن مشاركة سيّئة و اترك الأمر للإدارة لتقرّر فيما إذا كانت المشاركة سيّئة أم لا.
    [CENTER][/CENTER]
    [url]https://sayat.me/ramyg[/url]

أتفق معك في معظم ما قلت الا جزئية تفوق ال GTX260 على ال HD4890 في كرايسيس وفار كراي :

الحمد لله انك سامحتني

أنا لا أطيق أن يزعل مني شخص

أما بالنسبة لأن إنفيديا في قلبك فهذا حقك طبعاً وهي شركة قوية جداً ولكني أحسبها من ناحية أحرى :

أنا مثلاً ATI في قلبي ولكن في نفس الوقت عقلي مع المنتج الذي يعطيني أفضل أداء بالنسبة للسعر ولهذا فضلت ال 8800GT على ال HD3870 وخصوصاً ان ال HD3870 الذي كان في مصر عليه رامات GDDR3 وليس GDDR4
    ولكن حينما يتساوى المنتجان أشتري الأرخص فوراً ليس لقلة نقود معي (لأنني أستطيع والحمد لله أن أشتري كارت GTX295 للمعالجة الفيزيائية فقط مع كارت HD4870X2 أساسي )
    ولكن لأنني لا أحب صرف نقود أكثر على أي شيء لا يستحق كل مليم منها (وهذا ليس في كروت الشاشة فقط ولكن في أي شيء)

وبالمناسبة ATI لم تتحول للأقوى ... هي فقط قامت من ضعف في أداء كروتها الأخيرة قبل ال HD48xx ولكن قبل هذا كانت تتبادل الضربات مع إنفيديا فجيل يكون لصالح ATI وجيل لصالح إنفيديا
    والله وجهه نطرك تحترم وانا فعلا حاططها في دماغي
    علي العموم انا مش ناوي اغير لاي كارت تاني لسببين
    الاول : الكارت الي معايا مكفيني
    ثانيا : الصيف قرب والكروت الجديده المدعمه لdx11 نازله يبقي حرام حد يحدث سواء لل 275 او 4890
    انتظر ونشوف مين الي حيكسب بس خدها مني وعد لو لقيت تفوق ل ati في الكروت الجديده اتجه اليها علي طول مع العلم ان موضوع السعر مقابل الاداء راح خلاص بعد ان قامت نيفيديا بتنزيل اسعار كروتها واصبخ الاتنين مقاربين في السعر فطبعا الاداي هو الحكم الفيصل
    بس انا قريت معلومات هنا في الموقع ان نيفيديا نازله بكل تقلها مع تقنيه جديده حتعمل فارق رهيب
    لما نشوف ati ختعمل ايه والفايز في المعركه ديه انا معاه

إداري سابق

أرجو القراءة .......والتعلم :
    عفواً لم ألاحظ قيام الأخ مينا بكتابة هذه العبارة، و لكن ما ذكرته في المشاركة السّابقة لم أتراجع عنه مع ذلك لأنّه كما ذكرت لا يجوز الرّد على الرّدّ المخالف بردّ مخالف آخر بل رفع تقرير بمشاركة سيّئة..

أخ مينا.. كما تعلم هذا يعتبر استفزاز للأخوة الأعضاء و هو ما يخالف قوانين المنتدى سواء قصدت الإزعاج أم لم تقصده، لذلك يرجى الالتزام بالقوانين..
    و أشكرك على حسن أدبك في مبادرتك للاعتذار و تعديل المشاركة على عكس ما قد يفعل البعض..
    (لا أقصد أحداً بعينه)
    [CENTER][/CENTER]
    [url]https://sayat.me/ramyg[/url]

Wink رد: بعد التجارب هل فعلا 4890 هو 4870 مكسور السرعة

لأن موقع Anandtech فوق مستوى الشبهات وهو موقع مستقل تماماً وأكثر مواقع المراجعات شهرة على مستوى العالم بمعنى انه لا أحد يخبره كيف يقوم بالإختبارات في حين أن محرر Tomshardware مثلاً وهو Chris Angelini صديق شخصي ل Derek Perez مدير العلاقات العامة والدعاية بإنفيديا

ويكفي أن محرر مراجعة Techpowerup يقول في مساويء ال HD4890 انه :

:eek:

أما بالنسبة لل 16XAA فهذا ال Mode بالذات لا يقدم أي جديد :

https://www.computerbase.de/artikel/...tt_left_4_dead

هذا شرح تفصيلي

ثم أن ال 16XAA موجود أيضاً في كروت ATI أخي العزيز وتستطيع اختياره من ال CCC وستجد انه يقلل الأداء كثيراً لأنه "حقيقي" وليس وهمي

أما لو أردت ال 16XAA مع كروت إنفيديا فيجب أن تختار أيضاً من ال Control Panel إختيار 16XS أو 16XQAA

عموماً الإختبارات التي وضعتها أخي العزيز مع Crysis Warhead أثبتت رأيي ويمكنك مراجعتها مع التي وضعتها أنا في مراجعتي لل HD4890 مع الوضع في الإعتبار فارق البروسيسور عندك وعندي

ملحوظة : تم تعديل المشاركة لتتضمن صوراً من Xbitlabs أيضاً
    ازيك يا مينا باشا

انا اعلم هذا الخيار موجود من داخل ccc

ولكن 8 وال 16 xq لايوجد فيها

شى اخر بالنسبة للتعريفات لما انزل تعريف قديم وبعد كده انزل تعريف جديد واجد الاداء تحسن

ده خطوة ناجحة من نفديا

ولكن بالنسبة لشركة ati من اول 8.12 الى 9.4 عن تجربة شخصية لم الاحظ اى فرق

ثانيا بالنسبة لمواقع الاختبار لما تنعدم الثقة فى موقعين مثل توماس و باور تك اب نثق فى مين

والله وانا عامل المشاركة وعارف ان حضرتك حتقولى البروسسر

اه رايك لو تجيب الكارد وتيجى تجربه عندى والله تنور

لان معظم الاختبارات اللى انا عملتها بدون كسر سرعة للبروسسر لم يتاثر الاسكور حق الفيجا بشكل كبير

يعنى 100 نقطة زيادة مائة اقل

ولو عندك اى برنامج اختبار يعتمد على الفيجا فقط ارسله الى

وكل ده ليس لاثبات مين اقوى لانى لما اجد الكارد قريب جدا من ال 285 وال 295 على ما اظن يجب انى احمد ربنا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy 64 مشاهدة المشاركة
    عفواً لم ألاحظ قيام الأخ مينا بكتابة هذه العبارة، و لكن ما ذكرته في المشاركة السّابقة لم أتراجع عنه مع ذلك لأنّه كما ذكرت لا يجوز الرّد على الرّدّ المخالف بردّ مخالف آخر بل رفع تقرير بمشاركة سيّئة..

أخ مينا.. كما تعلم هذا يعتبر استفزاز للأخوة الأعضاء و هو ما يخالف قوانين المنتدى سواء قصدت الإزعاج أم لم تقصده، لذلك يرجى الالتزام بالقوانين..
    و أشكرك على حسن أدبك في مبادرتك للاعتذار و تعديل المشاركة على عكس ما قد يفعل البعض..
    (لا أقصد أحداً بعينه)
    وانا اوجه اسفي لاداره الموقع
    انا رديت في عصبيه
    اسف جدا

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4 الأخيرةالأخيرة