السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

هذا موضوع متكامل لكل الاخوه فى CCNA سواء Voice,Security,Wireless and Routing &switching

يوجد كل الماتريل & فديو & برامج موضوع متكامل بمعنى الكلمه

يعنى نقدر تقول موسوعة شامله كل ما تحتاجه فى المزاكره بالــCCNA من البدايه حتى الاحتراف

الموسوعه بها :-
1- الكتب التى تحتاجه اثناء المزاكره
2- الفديوهات
3- اسئلة للنترفيو فى الCCNA
4-بعض المواضيع الهامه فى CCNA
5- الفويس تبع العملاق المبدع صاحب الشخصية الجميلة والممتعة أحـــــمـــد نــــبــيل
واحمد نبيل هو انستركتور من مصر ولكن مع احترامى لجميع الانستركتور بمصر دة عملاق بمعنى الكلمة
اولا بالنسبة للعلم جامد جدا وبالنسبة للاخلاق مايتوصفش محترم ذو شخصية مودبة ملتزم دينيا
ربنا يجعل علمة دة فى ميزان حسناتة.

ملحوظة : الفويس دة متسجل فى محاضراتة فا ممكن تلاقو صوت طلبة وكدة يعنى مش مثلا زى الاخوة الافاضل ما بيسجلو لنا وكمان اخدنا راى المهندس احمد وقال انة مش ممانع خالص والمهم الناس تستفاد .

6-الاماكن اللى ممكن تمتحن بها بمصر

انا معاكم ان ممكن يكون الحاجات دى موجودة ولكن انا مجمعها لكم فى مكان واحد وب اسئلة تانية كتير &&&
كل اللى انا عملتة انى جمعت للاخوة كل الاحتياجات فى الCCNA

ولكن لى طلب بعد ازنكم ياريت يكون العمل ده متكامل واى شخص يحب يعاون فى الرفع على هذا اللينك
مفيش عندى اى مانع بحيث نوفر المواضيع الكتير فى هذا الاتجاه ويكون موضوع متكامل لنا جميعا

كل ما عليكم فعلة هو الدخول الى الينك دة وهتشفو كل حاجة

اخوانى انا قولت انا مش جايب حاجة من عندى بس انا كل اللى عملتة جمعت الحاجات دى لكم فى مكان واحد
كل اللى طالبة منكم الدعاء ليا فقط لان هذا العمل انا عملة لوجه الله تعالى وللافادة المسلمين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة