صفحة 20 من 48 الأولىالأولى ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 286 إلى 300 من 715

الموضوع: حملة لمقاطعة الإنترنت اللامحدود "المحدود" في مصر

عضو برونزي الصورة الرمزية moriatte

رد: حملة لمقاطعة الإنترنت اللامحدود "المحدود" في مصر

:ah8: يارب الكابل البحرى يتقطع كل يوم ويصلحوه ويتخرب بيتهم زى ماهما منكدين علينا :ah8:
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون ان كنتم مؤمنين[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=blue]--------------------[/COLOR][/SIZE][/CENTER]
    [CENTER][B][SIZE=4][COLOR=blue]لكي لا تأسوا على مافاتكم ولا تفرحوا بما آتاكم والله لا يحب كل مختال فخور[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memoreturn مشاهدة المشاركة
    انا لسه متصل ب 155 وقالولي انه الموضوع اتطبق فعلا فدخلت فيه شمال وقولت ليه لو الموضوع ده تم انا هالغي الاشتراك وخلي الشكات بقي توريني هتكسب ازي ولا هتشتغل ازاي ولما جه يكلمني انه الموضوع ده عالمي والكلام ده قولت ليه لو كده انا موافق بس تاخد النظام اللي بره وتطبقه زي ماهو بالسرعات والسعر والسعة التحميبلة مش تاخد اللي بيناسبكم ومش مهم العميل ويبقي في منافسة بين الشركات لخدمة العميل امل ازاي شركات وهما كلهم واحد من حيث السرعات والاسعار والخدمة الزفت وقولت ليه انه لما يتم حاجة زي كده لازم يتاخد راي العميل العميل ده هو اللي بيدفع وهو اللي بتقدم ليه الخدمة مش تجبرنني علي وضع فقالي انه الموضوع ده بيترفع للسادة المسؤلين وهيبحثوا الموضوع ده لانه في ناس كتيرة مشتكية المهم قولت ليهيقدم الشكوي دي واخد ايميلي واسمي ثلاثي بس وقفلت معه

ياريت الكل يتصل ويبلغ ياجماعة ويهدد بالالغاء الاشتراك لو تم الموضوع بالطريقة دي

إن شاء الله هعمل ده.

عضو ذهبي الصورة الرمزية Marine

مش الكابل البحري بس وكل الكابلات

عضو فضي الصورة الرمزية wessam-pro

وياعينى كل واحد هنا فرحانلى بجهازه والى جايب كرت شاشة بالف ونص والى جايب بروسيسور بتلات تلاف :D وفى الاخر مش هيعرف يحمل غير افلا dvdrip والعاب demo يا اما fullrip :p

انا بقول نبيع الاجهزة الحديثة ونجيب بانتيم 3 هو ده الى يتوافق مع افكار حكومتنا الرشيدة

علي رايك حكومتنا بتحب معزة بكار

عضو برونزي

Talking رد: حملة لمقاطعة الإنترنت اللامحدود "المحدود" في مصر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wessam-pro مشاهدة المشاركة
    وياعينى كل واحد هنا فرحانلى بجهازه والى جايب كرت شاشة بالف ونص والى جايب بروسيسور بتلات تلاف :D وفى الاخر مش هيعرف يحمل غير افلا dvdrip والعاب demo يا اما fullrip :p

انا بقول نبيع الاجهزة الحديثة ونجيب بانتيم 3 هو ده الى يتوافق مع افكار حكومتنا الرشيدة
    اوك انا موافق انا عندي جهاز بانتيوم 3 ها مين اول واحد هيبدل (ملحوظة انا لا اقبل اقل من I7 ) :D
    [CENTER][COLOR=Blue][B][SIZE=4]سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم[/SIZE][/B][/COLOR]

[SIZE=3][COLOR=Purple]ادعولي بالنجاح والتوفيق.[/COLOR][/SIZE]
    [/CENTER]

عضو الصورة الرمزية V for Vendetta

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة V for Vendetta مشاهدة المشاركة
    أ مينا يا ريت حضرتك تصوغ بيان ختامي لأن كده التفكير بأه عشوائي يعني توصيات علي هيئة نقط وكله يلتزم بيها عشان يبقي الموقف موحد وكله واحد ممكن يقول رأيه ونعدل النقط اللي محتاجه تتعدل لازم تكون تحركاتنا منظمه عشان نبأه مؤثرين بعد كده نوسع دائرة توصياتنا دي في كل مكان هو ده الكفاح السلمي يا رجاله:D
    يا ريت التوصيات النهائيه عشان اللي داخل جديد في الموضوع ما يتوهش ويعرف هو هيعمل إيه
    Remember, remember the 5th of November, the gun
    powder treason and plot. I know of no reason why the gun powder treason should ever be forgot

شرح بالصور لتحديث catalyst driver لجميع كروت ATI
    شرح بالصور لعمل update ال BIOS للوحات GIGABYTE

( فلولا كان من القرون من قبلكم أولوا بقية ينهون عن الفساد في الأرض إلا قليلاً ممن أنجينا منهم واتبع الذين ظلموا ما اترفوا فيه وكانوا مجرمين https://www.alminbar.net/images/mid-icon.gif وما كان ربك ليهلك القرى بظلم و أهلها مصلحون )

عضو الصورة الرمزية peterlover

هااااااااا صح الواحد كان بيفكر يجيب جهاز كويس عشان يعمل دونلود الافلام وجيمز دلوقتي خلاص

طب مش كده ده يرجاله هيقصر بشكل غير مباشر علي مبيعات الاجهزه

كل مافكر في الموضوع ده ازهل مين الناصح والعبقري اللي في الوزاره اللي افتكس القرار ده ؟؟؟

اه نصيحه محدش يعمل رفرش للصفحه عشان العداد بيعد
    هم يبكي وهم يدحك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peterlover مشاهدة المشاركة
    هااااااااا صح الواحد كان بيفكر يجيب جهاز كويس عشان يعمل دونلود الافلام وجيمز دلوقتي خلاص

طب مش كده ده يرجاله هيقصر بشكل غير مباشر علي مبيعات الاجهزه

كل مافكر في الموضوع ده ازهل مين الناصح والعبقري اللي في الوزاره اللي افتكس القرار ده ؟؟؟
    انا متهيألى هيأثر جامد . لان احنا هنرجع تانى لعصر الموبيل راك وهتلاقى كل واحد بدل ماهو ماشى بعلبة سجاير وموبيل هتلاقيه شايل هارد فى جيبه او فلاشه على الاقل :D
    فيهبقى صعب ومستحيل بالنسبة لبعض الناس انهم يجيبوا الى هما عاوزينه . فهيقولك على ايه بقا احدث الجهاز
    دنا هفصل بكرة ومش عارف لما الفيفا والبرو هينزلوا هجيبهم منين

الله يحرق الى اصدر القرارات اللولبية دى

كود:
    لله يحرق الى اصدر القرارات اللولبية دى
    هي في الحقيقه اكثر من لولبيه ... وعلي فكره كلمه limited اصبحت شتيمه اليومبن دول فحاول متقلهاش لحد
    نفسي بجد انام واصحي من الكبوس ده !!!!!! دخلين علي 2010 وبيتكلموا عن الاستهلاك الرشيد
    مش عارف الواحد يعمل ايه بس في الناس دي
    انا متاكد ان الناس اللي اتفقت علي الموضوع ده زي الاخ اللي كان مترشح في الرئاسه وعايز الناس تلبس طرابيش اكيد اكيد هوا اللهو الخفي وراء هذا القرار اللولبي ولا ايه رايك يا wessam-pro

انا عندي جهاز بنتيوم 3 ونشتغل

الواحد مش هيحس بقيمة ال الثلاثي الانوية لانة مش هيقدر يعمل داونلوود دولة حرامية

عضو فضي الصورة الرمزية mohamed2121

احد الاصدقاء يعمل مباشرا فى أعمال تخص شركه Tedata واحدهم أخبره أنه لايوجد الاجهزه التى تستطيع أن تحدد حجم الجيجا كما يقولون كل ألى يقدرو يعملوه أنهم يخفضو الرسرعه وأن الوحيد الذى يستطيع تحديد الجيجا هى شركات الموبيل مثل فودافون وأتصالات

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KHALED.KHALIL مشاهدة المشاركة
    اوك انا موافق انا عندي جهاز بانتيوم 3 ها مين اول واحد هيبدل (ملحوظة انا لا اقبل اقل من I7 ) :D
    هتعمل ايه بالاى 7 بس :D خد بالك ان الالعاب الجديده هتلاقى كلو بيعتمد على غيره فى تنزيلها عشان يقول محرقش الباندويث بتاعى . ولو سيبر نزلها هيبيعها بالدولار مش هيرضى ياخد مصرى

الحل الوحيد ان يكون ليك صاحب جامد بينزل العاب وافلام ومش فارقه معاه باندويث . لو تعرفوا حد كده قولولى وانا اتصاحب عليه :D

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة peterlover مشاهدة المشاركة
    كود:
    لله يحرق الى اصدر القرارات اللولبية دى
    هي في الحقيقه اكثر من لولبيه ... وعلي فكره كلمه limited اصبحت شتيمه اليومبن دول فحاول متقلهاش لحد
    نفسي بجد انام واصحي من الكبوس ده !!!!!! دخلين علي 2010 وبيتكلموا عن الاستهلاك الرشيد
    مش عارف الواحد يعمل ايه بس في الناس دي
    انا متاكد ان الناس اللي اتفقت علي الموضوع ده زي الاخ اللي كان مترشح في الرئاسه وعايز الناس تلبس طرابيش اكيد اكيد هوا اللهو الخفي وراء هذا القرار اللولبي ولا ايه رايك يا wessam-pro
    الله يرحمه

توفى الى رحمة الله منذ فترة الأستاذ أحمد الصباحي رئيس حزب الأمة عن عمر يناهز ال 94 عاماً !

هانت يا ولاد ..... قدامنا 13 سنة بس

توصياتي الأخيرة :

1-الإتصال المستمر ب 155 وشتمهم والشكوى والإصرار عليها

2-ارسال ايميلات للشكوى والشتيمة (المحترمة!) لموقع هيئة تحديد الإتصالات

3-الإتصال بالشركة المشترك معها والتهديد بقطع الخدمة أو عدم دفع الإشتراك

4-الطناش تماماً في موضوع دفع الإشتراك لمن لا يريد الكنسلة بحيث نحرق قلبهم على الفلوس لأن كل جنيه بيتأخر عليهم بيدفعوا قدامه مصاريف ومرتبات كتيرة جداً

5-الدعاء أناء الليل وأطراف النهار ان ربنا ياخدهم كلهم لكشة واحدة ونصحى منلاقيش حد ابن ستين "تييت" يتحكم فينا

6-استمرار الدعاء عليهم بعد ما ربنا ياخدهم بشويهم في نار جهنم وكل واحد تسبب في نقص جيجا واحدة يتعذب قصادها سنة كاملة

صفحة 20 من 48 الأولىالأولى ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... الأخيرةالأخيرة