النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: طلب انا عارف انه صعب بس محتاجو اوي :(

عضو فضي

Exclamation طلب انا عارف انه صعب بس محتاجو اوي :(

السلام عليكم شباب ,,

انا داخل حوار التورنت ده جديد انا هاتكلم مصري لاني مش بحب اتكلم لغه غيرها :D

انا جديد في عالم التورنت يدوب من بتاع شهرين او تلاته فقط ومسجل علي موقع ,,

https://www.xtremewrestlingtorrents.net/

للمصارعه فقط !! لاني من عشقها ’’ والحمد لله عضويتي مميزه هناك باور يوزر

ومسجل في مواقع عربي زي ’’ عربتس او عرب تورنت .. بس مش بنزل عربي كتير

وكان نفسي بجد اسجل علي تورنت ليتش لاني سمعت عنه الكثير والكثير وسمعت انه يعتبر احسن موقع تورنت

عالمي وان سئلت واحد صحبي عليه يعرف في مجال التورنت ولكن كان يريد ان يبيع لي الدعوه بـ 25 جنيه ولكن

للاسف مش معايا فلوس والله اليومين دول عشان اشتري الدعوه .. انا قولت لو احد فيكم معاه دعوه مش عايزها

ياريت ميبخلش عليا بيه .. انا عارف ان الحوار ده صعب ومفيش ناس بقت تخدم في الزمن ده .. بس انا قولت

اعمل الموضوع لاني شوفت كذا عضو في كذا موضوع من طريقه الكلام حسيت انهم جدعين ’’ وشكرا

ابو حميد :ah8:

عضو بلاتيني الصورة الرمزية DR ! ZERO

رد: طلب انا عارف انه صعب بس محتاجو اوي :(

مش للدرجة دى يعنى :rolleyes: الليش مش التراكر الوحيد فى العالم كده ، فى تراكرز كتير فى مستواه و أعلى منه و الأقل بحاجة بسيطة ,

الأفضل انك تبدأ خطوة خطوة من تراكر قليل لغاية ما توصل لليش يعنى حاول تشوف المواقع اللى فاتحة التسجيل أول بأول و أكيد مش هتقل كتير عن الليش و فى يوم من الأيام هيبقى معاك الليش ان شاء الله .

بص على الموضوع ده و هتلاقى فيه تراكرز كتير فاتحة التسجيل و هتلاقى فيها حاجات كتير موجودة فى الليش برضو يا أبو حميد .

مـواقع فاتحة الــتـسـجـيـل (( مـتـجـــــدد )) .. ‏

بالتوفيق ان شاء الله ..
    فضل هذا المنتدى علىَّ -بعد الله- كبير , و أحب أن أقدم الشكر .

فليسامحنى الله أولا ثم كل من قد أكون ارتكبت مثل هذه الأفعال فى حقه , و أعلم أنى طلمتُ كثيرا من الناس بكلامى هذا , فليس أحد هكذا غيرى أنا , و ليس أحد بمثل هذه الصفات غير النبيلة غيرى , فليسامحنى الله إن كنت ارتكبت أياً منها يوماً ..

عذرا إذ أنه لضيق الوقت لا يسعنى تعديل الكلمات أو تنسيقها أو تشكيلها .

عضو برونزي الصورة الرمزية optimus prime

عزيزي
    How do i get invites

Only vip uses get invites when we choose to distribute them

واقرا ايضا هذا

Assigned by mods at their discretion to users they feel contribute something special to the site.
    (Anyone begging for VIP status will be automatically disqualified.) Donating 25 euros and more gets you VIP status for 3 months

وهذا ايضا

Invites are for giving to people you know and trust.Trading Torrentleech invites will get you and any one you invite banned. If you invite a cheat you will get a warning for the first one if it ever happens again you will be banned too. Trading means posting TL invites on any forum giving away for free or asking for something in return in either case TL class's this as trading and your account will be banned The sale of invites to this site is strictly forbidden and results in both the inviter and invitee losing their accounts. If you come across an auction from someone claiming to have permission to sell invitations to this site, it's a lie. Do not believe positive feedback ratings; if you buy an invite, we will know about it and you will lose your account.

اتمنى ان تتمكن من استعياب سبب صعوبة "اهداء " دعوات على هذا التراكر بالتحديد
    وتقبل تحياتي

عضو فضي

يعني للاسف مينفعش .. انا فعلا كنت محتاج الدعوه ضروري او العضويه .. لان مفيش اي موقع جامد فاتح التسجيل

عضو بلاتيني الصورة الرمزية DR ! ZERO

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youlost مشاهدة المشاركة
    يعني للاسف مينفعش .. انا فعلا كنت محتاج الدعوه ضروري او العضويه .. لان مفيش اي موقع جامد فاتح التسجيل

حضرتك ابدأ خطة خطوة لغاية ما تلاقى الليش ان شاء الله يعنى ادخل موضوع المواقع الفاتحة للتسجيل فى المنتدى هتلاقى تراكرز كتير فاتحة التسجيل و أكيد هتلاقى فيها اللى انت عايزه .
    فضل هذا المنتدى علىَّ -بعد الله- كبير , و أحب أن أقدم الشكر .

فليسامحنى الله أولا ثم كل من قد أكون ارتكبت مثل هذه الأفعال فى حقه , و أعلم أنى طلمتُ كثيرا من الناس بكلامى هذا , فليس أحد هكذا غيرى أنا , و ليس أحد بمثل هذه الصفات غير النبيلة غيرى , فليسامحنى الله إن كنت ارتكبت أياً منها يوماً ..

عذرا إذ أنه لضيق الوقت لا يسعنى تعديل الكلمات أو تنسيقها أو تشكيلها .