السلام عليكم ورحمه اله وبركاته
استاذى ومعلمى العزيز م/ محمد سمير
استاذى ومعلمى العزيزم/لو مارك
لو سمحتو وبعد اذن حضراتكو قبل اى حاجه انا بطلب تثبيت الموضوع دا علشان نقدر نعطى لكم حقكم استاذين العزيزين انا عارف ا حضرتكو مش مستنين شكر من حد وانكو التعب دا كل لوجه الله تعالى بس اسف بطلب تثبيته علشان اعضاء المنتدى تديكو حقكو على التعب ده
يا جماعه انا عايز اقول حاجه بامانه عن تجربه شخصيه فى مجال itانا لم ارا حد بيقدم معلومه الا بمقابل وطبعا انتو عارفين دا كويس لكن هنا مع الاستاذين الكبار دول وبقيه اساتذه المنتدى لقيت اسلوب تانى عارفين يعنى ايه حد يقعد ويتعب نفسه بعد شغله علشان يسجل حلقه طويله ومتعبه زى الاساتذه بيصورها مجرد انه عايزنا اانا نذاكر وبيدعى ان الامه تكون فى احسن حال
بجد انتو قدوة ونعم القدوة ليا كلنا ولكل شباب المسلمين على كل حلقات اذا كانت لحبيبى ويشهد ربنه حبيتو ق ايه واخى فى الله م/محمد سمير او اذا كانت الشروحات المختلفه للاخ الذى ادعو من كل قلبى له بالصحه والعافيه م/لو مارك
بجد يا جماعه انا عامل الموضوع ده بس علشان يبقى تقدير ولو بسيط علشان بجد نحسس الناس دى ان فى حد حس بمجهودها اللى عملوة خالص لوجهه الله دا
يا جماعه ليا رجاء اخير لو الاداره مش ثبتت الموضوع كفايه اننا ندخل كل يوم ونشكرهم فيه باستمرار ليظل الموضوع فى لاول دايما والناس تشوفه
كل التقدير ولاحترام ل
م/محمد سمير
م/لو مارك
جزاكم الله خيرا عما تفعلونه من اجلنا ومن اجل امه الاسلام والمسلمين