السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
انهاردة عندى أستفسار مهم جداً من خبراء الهواتف الحديثة و خصوصاً من نوع Sony Ericsson
انا اقل من اسبوع أن شاء الله هاشترى موبايل و محتار أوى ما بين جهازين أحلى من بعض و هما
Sony Ericsson Aino و Sony Ericsson Vivaz
بجد بجد فعلاً الجهازين أحلى من بعض بس انا محتار أوى ما بينهم و مش عارف امتلك أنهى واحد بقرار نهائى لأن الفيفاز بيصور HD و الأينو صوته عالى و نقى جداً و غير أنه فيه المالتميديا الكامل بس مفهوش فتحة 3.5 زى اللى فى الفيفاز عشان احط السماعة اللى تيجى على هوايا و دة اللى محيرنى جداً انى اجيب الأينو و اشترى الفيفاز عشان خاطر الفتحة ديه و غير أن صوت الأينو قوى جداً من ناحية صوته الخرجى و الصوت فى الهاند فرى الباص بتاعه عالى
لكن الفيفاز فيه الفتحة 3.5 بتاعة السماعة بس تقريباً كدة صوته وحش فى الهاند فرى و ميهمنيش أوى الصوت الخارجى لكن يهمنى مميزات و مواصفات الجهاز و أمكانياته تكون جامدة
والله انا مبقتش عارف انا عاوز ايه بس انا بجد فعلاً عاوز رأيكم فى الجهازين من ناحية المواصفات و امكانياته و ياريت اللى مجرب واحد منهم يقولى أيه رأيه فيهم عشان مجبش واحد و اجى اندم انى جبته لأن انا بجد فعلاً تعبت من تغيير الموبايلات دة و تقولولى بالصراحة أنهى الأفضل و الأحسن و اللى يستحق انى ادفع فيه فلوس و أجيبوه
و أنا منتظر الرد و ياريت فى أسرع وقت لأن وقتى ضيق عشان الدراسة و كدة
شكراً جزيلاً على الأهتمام و مروركم لى