السلام عليكم

السؤال الاول : عن برنامج m ratio انا بستعملو كسرعة عادية يعنى اخر سرعة ابلود فى مصر هى 128 بايت وانا محددلو 100 بايت واخر سرعة داولنون 24 ميجا وانا محدد اربعة ميجا بس ومحدد كلينت r torrent ومش بستعمل اى كلينت تانى على الموقع غيرو كدة فى خطر انى اتكشف ولا لا .

تانى سؤال :انا كنت شغال بكاونت بتاع واحد صحبى هو مش بيفتحو عشان مسافر انا بس ال بفتحو على جهازى لما جة دعوات على الاكاونت بعت لايميلى دعوة جيت اشترك قلى الايبى بتاعك عندو اكاونت اضطريت اغير الايبى عشان اكمل الاشتراك واشتركت وبعدين مسحت ملفات الكوكيز وفتحت الاكاونت بتاع صحبى على ايبى تانى وبعدي فتحت الاكاونت الجديد على الايبى بتاعى والاكاونت اشتغل انا مش هفتح الاكاونت القديم تانى لانى عارف ان لو فضلت افتح الاتنين هاخد اجنور على الموقع لكن على الحالة ال انا فيها دلوقتى دى ممكن اخد ؟؟؟؟؟؟ مع العلم انى اعدت يوم واحد مفتحش الاكانت القديم وفتحت الجديد بعد 24 ساعة .

وشكرا

ال هيريحنى فى تانى سؤال انى اعرف الموقع بيعمل ابديت للبيانات بتاعتى كل اد اية يعنى الموقع طبعا كل فترة بيشوف الايبى ال الكاونت مفتوح علية والسرعة بتاعتو والكلينت ال بيستعملو الفترة ال بتتجدد فيها البيانات دى بتبقى كل اد اية تقريبا