النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: نـــوكــيـــا N8

عضو

نـــوكــيـــا N8

ممــكن كا اللي جاب NOKIA N8
    يزودنا بمعلومات عنه وانباعة العام ولو امكن صور

عضو

رد: نـــوكــيـــا N8

انا اشتريت الهاتف وانطباعى عنه
    رائع بكل ماتحمله الكلمه
    الهاتف فى الصور تحس انه ضخم جداً ولكن عندما تحمله بيدك تحس بالفاخمه والانسيابيه شكله ممتاز خامات تصنيعه عاليه جداً اخد منى حتى الان 4 وقعات منهم 3 قلت فيهم ان الجهاز ضاع ومع ذلك الحمد لله لم يحدث خدش فيه
    الكاميرا رائعه جداً سواء بالتصوير الليلى او بالنها يعيبه عدم وجود فلاش led لتشغيل الفلاش اثناء تصوير الفيديو
    النظام سلس وجميل وهناك الكثير الاراء التى تتجه الى القول بأن نظام سيمبيان نظام عقيم ولكنى اجد انه نظام سهل وسلس ويتناسب مع كافة المستخدمين ويستطيع ان يتعامل مع الجميع
    الالعاب رائعه الصوت جيد وليس منخفض ولا يكتم الصوت الا اذا وضعت الجهاز على سطع غير مستوى الشاشة ضد الخدش وجود خاصية كتابة الاسم عند الاتصال كما فى السامسونج ولكن بأسلوب مختلف انا املك اللون الاسود وصراحة لون فخم نصيحة منى اذا كنت تريد شراء الجهاز فسيلبى جميع احتياجات
    اى استفسار اخر انا موجود فى الخدمه.

عضو

الف مبروك الموب يا باشا وربنا يباركلك فيه
    انا فعلا بفكر فين وان شاء الله اشتريه بس عندى شوية اسألة كده

انت جبته بالضمان ولو جبته بالضمان كان مقفول يعنى العلبة بتاعته كانت متبرشمة بالاستيكر بتاعه ولا كانت مفتوحة ؟؟ انت فاهم طبعا علشان بيغيرو فى محتويات العلبة وبيشيلو حاجات منها
    والعلبة كان فيها كل الكابلات الى موجودة على النت ولا متشال منها حاجات ؟؟

وصوته كويس ولا ايه ؟؟ يعنى واضح واستريو كده وعالى
    والتاتش بتاعه سريع وحساس ولا بطيء

معلش انا وجعت دماغك باسالة كتير... بس المشكلة فى البلد هنا مفيش مكان زى معارض مثلا نقدر نشوف الموبايل ونجربه قبل البيع علشان حتى الواحد يقتنع بيه ويبقى جرب الاوبشانز الى فيه ويعرف يقارن عملى علشان كده مصدقت الاقى حد معاه الموبايل واساله

عضو

بص ياباشا انا جبت الموبايل من ايطاليا مش من مصر وكان بكامل محتوياته ومعاه جراب هديه ومكنش مفتوع كان متبرشم بس معرفش الوضع ايه فى مصر الموبيل بالنسبه للسبيكر بتاعه رائع وواضح وعاله ولكن الصوت بتكتم لما تحط الموبايل على حاجه غير مستويه زى السرير مثلاً او البطانيه بالنسبه للتاتش بتاعه فهو سريع وسهل جدا وممتاز والله لايفرق شئ عن تاتش الايفون !
    بالنسبه لاخر جزئيه الموبايل موجود فى كمبيو مي وفى الغالب ممكن تجربه عندهم واخر مره شفته هناك كان 3700 ضمان رايه

المفضلات