صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4
النتائج 46 إلى 57 من 57

الموضوع: –•(-• (المراجعه الشامله للكارت Galaxy GTX560Ti في وضعية Single&SLI) •-)•–

عضو برونزي

رد: –•(-• (المراجعه الشامله للكارت Galaxy GTX560Ti في وضعية Single&SLI) •-)•–

مبروك اخي الحبيب ويوم ال 580 sli

عضو ذهبي الصورة الرمزية Coolman4now

- مراجعة جيدة جدا يا أنسان ، منظمة جدا والترتيب فيها واضح والمجهود كبير.

- ماهى نسبة أزعاج الكارتين ، بفكر أتهور. :D
    [CENTER][B][SIZE=2]You think that you're strong, but you're weak[/SIZE][/B]
    [/CENTER]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Coolman4now مشاهدة المشاركة
    - مراجعة جيدة جدا يا أنسان ، منظمة جدا والترتيب فيها واضح والمجهود كبير.

- ماهى نسبة أزعاج الكارتين ، بفكر أتهور. :D
    تسلم يا فادي,,ويكفينا شرفا ان المراجعه عجبتك :D
    بالنسبه لصوت المراوح,,
    حسب تجربتي مع كروت AMD الوضع مختلف تماما
    يعني لو المراوح بسرعة 100% تقدر تقول كده,,نفس الصوت مع مروحة الكارت 6970 بنسبة 60 او 70%
    وطبعا مروحة 6970 او اي مروحة حتى من كروت الجيل الخامس,,الصوت مش فارق كتير

وأوعى تتهور,,,فكر في اللى قلتلك عليه
    بس لو فكرت في SLi يبقى عليك وعلى 560 زي ما انا عملت

عضو برونزي الصورة الرمزية hm90memo

ايه ده !

ايه الحلاوه ديه
    دا انت جبت كل الحاجات الى انا عاوزها فى المراجعه
    جزاك الله خيرا على كل هذا المجهود الجبار
    اكره كل الشركات المغروره
    سواء كانت بالاحتكار , او فى الاسعار الخياليه

1-
    مــراجعه شامله لأوفــــــر تـليـفون بنظامANDROID فى مـصر(فديو
    توضيحى)
    Samsung Galaxy5
    2-حل مشكله عدم وجودANDROID MARKET بدون انترنت وبدون كمبيوتر (سامسونج فقط)
    3-تقرير عن الشاشه الرائعه p2370
    4-جبروت مازر بورد ( MSI 890FXA-GD70 )

-----------------------------------------------------------------------
    يعنى ايه نيو ايجج ؟ > يعنى بره يبقو بيحبوا الموقع عشان بيجبلهم كل المنتجات الجديده بأسعار ممتازه و احنا نبقا بنحب الموقع برضه بس عشان بنعرف منه الأسعار وميضحكش علينا
    :D

عضو فضي

مجهود جبار تستحق الشكر عليه و الاداء للكارت اكثر من رائع
    شكرا علي المراجعه الشيقه
    Now playing
    Assassin Creed
    III
    Far Cry 3

عضو الصورة الرمزية ribery_france_2

ربنا يبارك فيك على العرض العظيم للكارت
    هل الكارت يشغل شاشه 42 بصوره جيده وهل الفرق فى الاداء عالى بالمقارنه مع 550ti
    دمتم فى حفظ الله

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ribery_france_2 مشاهدة المشاركة
    ربنا يبارك فيك على العرض العظيم للكارت
    هل الكارت يشغل شاشه 42 بصوره جيده وهل الفرق فى الاداء عالى بالمقارنه مع 550ti
    دمتم فى حفظ الله
    هو الموضوع مش فكرة انه يشغل شاشه كبيره
    هو اكيد هايشغلها بشكل جيد,,بس يشغلها في ايه بالظبط
    وطبعا الفرق بين 560 و 550 كبير

عضو برونزي الصورة الرمزية MHG_1

تقرير ولا اروع ... وكرت ممتاز ...
    بس ان افضل كرت MSI GTX650 Ti Twin II
    [CENTER][SIZE=2][COLOR=DarkGreen][B]عن أبي هريرة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال :
    " إن سورة من القرآن ثلاثون آية شفعت لرجل حتى غفر له وهي سورة تبارك الذي بيده
    الملك "[/B][/COLOR][/SIZE][SIZE=4][SIZE=2][COLOR=DarkGreen].[/COLOR][/SIZE]
    [URL="https://www.overclock.net/sound-cards-computer-audio/368653-ocnhc-guide-gaming-headphones-headsets.html"][SIZE=3][COLOR=Red][B]دليل كامل لافضل هيدفونات مرتبه حسب الفئه السعريه[/B][/COLOR][/SIZE][/URL][B][COLOR=red][COLOR=Black][SIZE=1]
    [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/CENTER]
    [CENTER][RIGHT][SIZE=3][B][FONT=Tahoma][U][COLOR=DarkGreen]تجارب شخصيه :-[/COLOR][/U][/FONT][/B][/SIZE][SIZE=3][COLOR=Indigo] [B][COLOR=Black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1618680#post1618680"]Nokia N8[/URL][/COLOR][/B][/COLOR][/SIZE][B][SIZE=3][COLOR=Black] // [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=196555"]Samsung 2433LW[/URL] // [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=184599"]Logitech G35[/URL][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=184599"] Dolby pro Logic II[/URL][/COLOR][/SIZE][/B][SIZE=3][B][COLOR=Black] ...
    [/COLOR][/B][FONT=Tahoma][B][U][COLOR=DarkGreen]مواضيع تقنيه :-[/COLOR][/U][/B][/FONT][B] [COLOR=Navy][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=200947"][COLOR=Black]"The Best Gaming Case under 150$"[/COLOR][/URL] [COLOR=Black]//[/COLOR] [/COLOR][COLOR=Navy][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=199486"][COLOR=Black]"The Best Gaming Headset"[/COLOR][/URL] [COLOR=Black]// [/COLOR][/COLOR][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=200263"][U][COLOR=Black]أفضل تجميعات للربع الثالث من عام 2010[/COLOR][/U][/URL][/B][/SIZE][B][SIZE=3][COLOR=Black] // [/COLOR][/SIZE][/B][B][SIZE=3][COLOR=Black][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?p=1658592#post1658592"][U]NOKIA X7 Gaming Phone[/U][/URL] [/COLOR][/SIZE][/B][B][SIZE=3][COLOR=Black]...[/COLOR][/SIZE][/B][/RIGHT]
    [/CENTER]
    [SIZE=3][B][FONT=Arial][U][COLOR=DarkGreen]
    [FONT=Tahoma]مواضيع مميزه :-[/FONT][/COLOR][/U][/FONT] [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=186979"]قصص أسلام المشاهير !!![/URL] // [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=186905"]كنز النوافل الذي غفل عنه الكثيرون[/URL][/B][B][COLOR=Black]...[/COLOR][/B]
    [/SIZE] [RIGHT] [SIZE=3][FONT=Tahoma][B][U][COLOR=DarkGreen]مواضيع مهمه:-[/COLOR][/U][/B][/FONT] [/SIZE] [SIZE=3][B][U][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=134625"][B][U][COLOR=navy]يأتي على الناس زمن يصلون وهم لا يصلون!![/COLOR][/U][/B][/URL][/U][/B][/SIZE] [SIZE=3][B][COLOR=Black]...[/COLOR][/B][/SIZE][SIZE=3]

[/SIZE] [FONT=Tahoma][SIZE=3][B][COLOR=#ff0000]*[/COLOR][/B][U][B][COLOR=#ff0000]سيد الاسغفار:[/COLOR][/B][/U][COLOR=#000000] عن شداد بن أوس رضي الله عنه، أن النبي - صلى الله عليه وسلم- قال: سيد الاستغفار: أن يقول: [COLOR=DarkSlateGray][B](اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت، خلقتني وأنا عبدك، وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت، أعوذ بك من شر ما صنعت، أبوء لك بنعمتك عليّ، وأبوء لك بذنبي، فاغفر لي؛ فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت)[/B][/COLOR] قال: من قالها من النهار موقناً بها فمات من يومه قبل أن يمسي فهو [B][COLOR=DarkGreen]من أهل الجنة[/COLOR][/B]، ومن قالها من الليل وهو موقن بها فمات قبل أن يصبح [B][COLOR=DarkGreen]فهو من أهل الجنة[/COLOR][/B][/COLOR].[/SIZE][/FONT]
    [FONT=Tahoma][COLOR=DarkRed][SIZE=2][B]* [/B][/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Tahoma][COLOR=DarkRed][SIZE=2][B]عن عائشة رضي الله عنها قالت قال رسول الله صلى الله عليه وسلم( من ثابر عن ثنتي عشرة ركعة في اليوم والليلة دخل الجنة أربعا قبل الظهر وركعتين بعدها وركعتين بعد المغرب وركعتين بعد العشاء وركعتين قبل الفجر) [/B][/SIZE][/COLOR][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=RoyalBlue]
    [/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][B][SIZE=2][COLOR=RoyalBlue]* رضيت بالله رب وبالاسلام دينا وبمحمد (ص) نبيا من قالها ثلاثا حين يمسي وثلاث حين يصبح كان حقا على الله أن يرضيه يوم القيامه // سبحان الله وبحمده من قالها مئه مره حين يمسي وحين يصبح لم يأتي أحد يوم القيامه بأفضل مماجاءبه [U][COLOR=DarkSlateGray]وفي روايه[/COLOR][/U] حطت خطاياه ولو كانت كزبد البحر.[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
    [CENTER]
    [/CENTER]
    [/RIGHT]

عضو الصورة الرمزية ribery_france_2

عزيزى انسان انا اقصد الجيمز
    هل هتشتغل اعلى اعدادات مع مع الكارت وهل فى مصر انواع جديده زى evga او pny
    دمت فى حفظ الله

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ribery_france_2 مشاهدة المشاركة
    عزيزى انسان انا اقصد الجيمز
    هل هتشتغل اعلى اعدادات مع مع الكارت وهل فى مصر انواع جديده زى evga او pny
    دمت فى حفظ الله
    مع شاشه بالحجم ده
    لازم الاول تعرف لأي مدى تدعم هذه الشاشه درجات من دقة العرض
    لان هناك بعض الشاشات تتعدى 30 بوصه ولكن لا تدعم سوي الدقات اللتى تدعمها شاشات بحجم 24 بوصه
    للاسف كارت 560 لم يطرح الا من قبل شركات قليله في مصر وليس من بينها EVGA او PNY

عضو

شكرا علي المراجعة المتعوب فيها
    واسمح لي ببعض الاسئلة عن الكارت
    متى تم شراء الكرت ؟
    هل واجهتك مشاكل مع الكرت منذ شراءه ؟لأني بافكر بشراءه لكن متردد جدا لاني قريت في
    NEWEGG
    كتير مش بيشكروا ف الكرت دا بالذات (GALAXY)
    والحمد للة أنك كنت مسنخدم سابق6950 لاني محتار بينه و560
    فهل هناك فرق في جودة الصورة للألعاب بينهما (لاني بشوف فيديوهات للأثنين علي UTUBE وأشعر أن البيئة والجرافيك في 560أقرب للحقيقة من 6950 فهل هذا صحيح ولا متهيألي؟
    مع العلم أني أول مرة أشتري كرت خارجي يعني لا مع الاخضر ولا الاحمر
    أسف أسف أسف للإطالة
    ومنتظر ردك

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam_star54 مشاهدة المشاركة
    شكرا علي المراجعة المتعوب فيها
    واسمح لي ببعض الاسئلة عن الكارت
    متى تم شراء الكرت ؟
    هل واجهتك مشاكل مع الكرت منذ شراءه ؟لأني بافكر بشراءه لكن متردد جدا لاني قريت في
    NEWEGG
    كتير مش بيشكروا ف الكرت دا بالذات (GALAXY)
    والحمد للة أنك كنت مسنخدم سابق6950 لاني محتار بينه و560
    فهل هناك فرق في جودة الصورة للألعاب بينهما (لاني بشوف فيديوهات للأثنين علي UTUBE وأشعر أن البيئة والجرافيك في 560أقرب للحقيقة من 6950 فهل هذا صحيح ولا متهيألي؟
    مع العلم أني أول مرة أشتري كرت خارجي يعني لا مع الاخضر ولا الاحمر
    أسف أسف أسف للإطالة
    ومنتظر ردك

والله انا مش متذكر تاريخ الشراء بس كان يوم طرح الكارت رسميا في السوق
    موضوع المشاكل اللى ممكن تحصل مع اي كارت بيتوقف على عوامل كتير اخي العزيز
    يعني انت مثلا ممكن جدا متقدرش توفر بيئه جيده كتهويه للكارت,,بالتالي ممكن يسخن جدا معاك
    وممكن يكون الباور عندك غير كافي لمتطلبات الجهاز ككل بعد تركيب الكارت
    انا طبعا بقول امثله مش شرط كل ده يحصل
    انا بس حبيت اوضح ان موضوع ان يبقى في مشكله تحصل مع الكارت مش شرط تكون من الكارت نفسه
    بالاضافه إلي اني امتلك كارتين بوضعيه SLI
    فالمشاكل اللى ممكن اواجهها بشكل عام مش شرط انها تواجه شخص تاني بمتلك بطاقه واحده من الكارت
    بس بشكل عام الكارت ادائه ممتاز جدا
    لكن انصحك لو كنت تمتلك الكارت 6950 يبقى مفيش داعي للتغير للـ560
    وبالتوفيق

صفحة 4 من 4 الأولىالأولى 1 2 3 4