صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 20 من 20

الموضوع: سؤال للخبراء من الاخر عشان الواحد زهق . اشترى ساندى بريدج ولا استنى البلدوزر ؟

عضو فضى الصورة الرمزية كان ودي

رد: سؤال للخبراء من الاخر عشان الواحد زهق . اشترى ساندى بريدج ولا استنى البلدوزر ؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة grove4life مشاهدة المشاركة
    اخى انا اسف انا لا اقصد الاستهزاء بيك ابدا .
    من انا حتى استهزء بيك .
    انا فقط اعلق على تعليقك.

وانا لن اشارك فى هذا الموضوع مرة ثانية للبعد عن اى مشاكل قد تنجم عن مشاركتى.
    اسف مرة ثانية.
    مزح + مزح = حساسية = الذهاب لشراء مرهم حكة :D
    الراجل لازعل ولاشي اتحدث باالنيابة عنة
    ومحد منعك انك تبتعد
    وهو راح يرد عليك لاني واثق اننا اخوة
    بعدين خيركم من بدء باالصلح
    هناك في الاعلي رسالة خاصة اضن انك فهمت قصدي:rolleyes:

عضو برونزي

رد: سؤال للخبراء من الاخر عشان الواحد زهق . اشترى ساندى بريدج ولا استنى البلدوزر ؟

لا كده كتير!، يلا يا جماعة بوسو شنبات بعض :D

amrmovie
    ارحمنا شويّة من أسئلتك واستفساراتك !!، النتيجة عملتنا مشاكل بسبب آخر سؤال مكرّر المضمون، على فكرة أنت كثير الإلحاح، قليل الصبر وجميع استفساراتك تصب في خانة واحدة (من أفضل من من، أشتري ولا لأ) يعني علشان تستفسر عن حاجة سواءً عن معالج أو بطاقة رسوميّة مدمجة أو لوحة بتعمل أكثر من موضوعين أو ثلاث !!!، وهذا يعني تكرار وبسببه تستحق المخالفة، لكن سأعتبر ردّي هذا بمثابة التنبيه الأخير لك .

عضو برونزي

بصراحة معك حق ... يا أخي صرعونا بالبلدوزر و عأساس ينزل شهر 4 هذا العام و إذا به ينط لشهر 9 .... 5 شهور تأخير كتير !!!
    [CENTER][URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=257938"][COLOR=#000000][SIZE=3][B]مراجعة شخصية لـ ASUS Netbook Eee PC 1005PXD[/B][/SIZE][/COLOR][/URL]
    [URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=222620"][COLOR=#000000][SIZE=3][B]
    Unboxing + Review شخصي لشاشة Samsung SyncMaster BX1931
    [/B][/SIZE][/COLOR][/URL][URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=257938"]
    [/URL][B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=242335"][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/URL][/B][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/CENTER]

مخالف للقوانين

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Mysterious مشاهدة المشاركة
    لا كده كتير!، يلا يا جماعة بوسو شنبات بعض :D

amrmovie
    ارحمنا شويّة من أسئلتك واستفساراتك !!، النتيجة عملتنا مشاكل بسبب آخر سؤال مكرّر المضمون، على فكرة أنت كثير الإلحاح، قليل الصبر وجميع استفساراتك تصب في خانة واحدة (من أفضل من من، أشتري ولا لأ) يعني علشان تستفسر عن حاجة سواءً عن معالج أو بطاقة رسوميّة مدمجة أو لوحة بتعمل أكثر من موضوعين أو ثلاث !!!، وهذا يعني تكرار وبسببه تستحق المخالفة، لكن سأعتبر ردّي هذا بمثابة التنبيه الأخير لك .
    اولا مش انا اللى خليت الاخوه الاعضاء تقولوا كل الكلام ده يعنى انا مش السبب فى اللى بيحصل ده

ثانيا انا بعمل كذا موضوع لما مش بلاقى مساعده كافيه و عدم اهتمام من المشرفيين

ثالثا شكرا على اسلوب حضرتك ( المهذب جدا ) و اوعد حضرتك انى مش حاعمل مواضيع الفتره القادمه عشان اريح حضرتك

شكرا جزيلا لشعب سوريا المناضل و اعانه الله على الظالمين الضغاه

عضو برونزي

اولا مش انا اللى خليت الاخوه الاعضاء تقولوا كل الكلام ده يعنى انا مش السبب فى اللى بيحصل ده
    صحيح بارك الله فيك، لا تزر وازرةٌ وزر أخرى.

ثانيا انا بعمل كذا موضوع لما مش بلاقى مساعده كافيه و عدم اهتمام من المشرفيين
    استفسارك هذا بلغ الـ18 ردّاً خلال يومٍ واحدٍ ولا تجد المساعدة الكافية!، أمّا حديثك عن المشرفين فأرجو أن تضع في حسبانك أنّ الأخوة هنا مجرّد متطوعين لا أكثر وهم غير ملزمين بالرد على كلّ استفسار وخاصةً إن كان مكرّراً، يصبُّ في ذات المضمون وصادرٌ من نفس العضو.

ثالثا شكرا على اسلوب حضرتك ( المهذب جدا ) و اوعد حضرتك انى مش حاعمل مواضيع الفتره القادمه عشان اريح حضرتك
    لا اسأل واستفسر فهذا حقّك لكن ابتعد عن التكرار والإلحاح، يعني بصراحة أنا لا أفهم أنت ماذا تريد بالضبط مرّةً تقول أنّك تريد منصّة من انتل وتستفسر على هذا الأساس ومرّة أخرى تريدها من AMD وأيضاً تستفسر على هذا الأساس، يعني لازم ترسي على بر يا راجل مش معقول كده كل شويّة برأي!، أيضاً لو تلاحظ من خلال مواضيعك الاستفساريّة أنّ أكثر من مرّة قد نصحك الأخوة أن تتريّث قليلاً لحين صدور البلدوز وأنت لا زلت مصرّاً وملحّاً على طرح أسئلةٍ مكرّرة المضمون وكأنّ الذي يجيبك يدور في حلقةٍ مفرغةٍ وتجبره من خلال أسئلتك هذه على اعتناق قناعةٍ أن لا فائدةً تُرجى من الرد عليك مجدّداً!، أتدري ما هي مشكلتك أخي ..
    مشكلتك أنّك تريد كل حاجة على الجاهز كده وبسرعة كمان ولا تكلّف نفسك عناء الصبر (نفسك تتعجّلك للشراء دون انتظار البلدوز) أو البحث (المنتدى متخمٌ بالمواضيع التي تجيب على أسئلتك).

شكرا جزيلا لشعب سوريا المناضل و اعانه الله على الظالمين الضغاه
    لم أفهم لما تحشر الشعب السوري هنا!، في أوّل جملةٍ لك قلت أنا لا دخل لي بما حدث والآن أنت تُدخل شعباً بأكمله بيني وبينك، على العموم بارك الله فيك على دعائك الطيّب، أسأل الله الاستجابة .

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2