بسم الله الرحمن الرحيم

يوجد قطعتين للبيع فقط و البيع ONLY ، يعنى مش عايز كلمه بدل و الحوارات ديه !

القطعه الأول :

شاشه سامسونج 24 بوصه Full-HD بمخارج DVI و VGA و HDMI و بالطبع يوجد بها speakers

الان لنلتزم بالنموذج علشان منتخالفش :D

1- اسم موديل السلعه :samsung 2494HS Full-HD 1080p with Speakers and HDMI output

2- المتعلقات القادمه مع السلعه : الشاشه + كابل DVI + كابل VGA + القاعده + stand و لكنى لا اجد إسطوانه التعريف

3- فى الضمان ام خارج الضمان : ضمان metra computer ثلاثه سنوات ، شراء 18-9-2009 ، إحسبوا انتم متبقى كام !

4- صوره حقيقيه للسلعه إن امكن : طبعاً

5- و إذا كان العرض بيع فلابد من ذكر سعر البيع و السعر النهائى يتم التفاوض فيه على الخاص :

سعر الشراء : 1180ج

سعر البيع : 1000ج

6- مكان البيع (البلد والمدينة) : مصر - القاهره - عند محطه مترو حلميه الزيتون أو ممكن التقابل فى مصر الجديده

ملحوظه هامه : انا لم اكن انوى بيع الشاشه و لا الكارت و لكن وجدت فرصه لشاشه اخرى و بالطبع كارت شاشه اخر فإضطررت ان اغتنمها
الشاشه كان مقدر لها ان تعمل ثلاثة سنوات زياده عن عملها الاساسى و لكن شائت الأقدار ان تتخلى عن عرشها اقرب مما قُدر لها بسبب إحلالها بشاشه 3D 27 بوصه

الشاشه ديه من افضل الشاشات اللى إشتريتها فى حياتى و انا نادم جداً على بيعها و ارجو ممن يشتريها ان يحافظ عليها فهى شاشه نادره جداً و لا يوجد مثلها فى نفس فئتها الا القليل جداً

المواصفات :

https://www.displayblog.com/2008/11/...p-lcd-monitor/
----------------------------------------------------------------------------------

القطعه الثانيه :

كارت شاشه ATI Sapphire HD5850 1G DDR5 Toxic

1- اسم موديل السلعه ATI SAPPHIRE HD5850 1G DDR5 TOXIC ( OC & VAPOR-X)

2- المتعلقات القادمه مع السلعه : الكارت + 2 كابل 6بن + إسطوانه التعريف + إسطوانه لبرنامج الSIMHD +محول من DVI الى VGA + شعار شركه سافيرا

3- فى الضمان ام خارج الضمان : شراء يوم 30-5-2010 و الضمان سنتين ، فاعتقد متبقى 9 اشهر

4- صوره حقيقيه للسلعه إن امكن : طبعاً أكيد :D

5- و إذا كان العرض بيع فلابد من ذكر سعر البيع و السعر النهائى يتم التفاوض فيه على الخاص

سعر الشراء : 1950ج
سعر البيع : 1200ج

6- مكان البيع (البلد والمدينة) : مصر - القاهره - عند محطه مترو حلميه الزيتون أو ممكن التقابل فى مصر الجديده

المواصفات :

https://www.sapphiretech.com/present...n=&lid=1&leg=0
---------------------------------------------------------------------------

ملحوظه هامه : انا لم اكن انوى بيع الشاشه و لا الكارت و لكن وجدت فرصه لشاشه اخرى و بالطبع كارت شاشه اخر فإضطررت ان اغتنمها
الشاشه كان مقدر لها ان تعمل ثلاثة سنوات زياده عن عملها الاساسى و لكن شائت الأقدار ان تتخلى عن عرشها اقرب مما قُدر لها بسبب إحلالها بشاشه 3D 27 بوصه

الشاشه ديه من افضل الشاشات اللى إشتريتها فى حياتى و انا نادم جداً على بيعها و ارجو ممن يشتريها ان يحافظ عليها فهى شاشه نادره جداً و لا يوجد مثلها فى نفس فئتها الا القليل جداً

الكارت ايضاً ممتاز جداً و هو طبعاً مكسور السرعه بتبريد إحترافى و سبب البي كما ذكرت شرائى لشاشه 3D و طبعاً إشتريت كارت انفيديا
:cool:
----------------------------------------

التواصل عبر الخاص فقط و للجادين فقط

انتهى العرض