صفحة 14 من 14 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
النتائج 196 إلى 201 من 201

الموضوع: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

عضوية جديدة

رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

ما شاء الله الاعضاء كلهم اتقلبوا محققين بوليس الظاهر بتلعبوا L.A. Noire كتير الايام دي
    انا من رايئ الموضوع يخلص علي كدا وهما يتصرفوا مع البوليس وبما ان خاله دخل في الموضوع يبقا مكان تدخل الناس مش صح اعتقد ان هنا قسم بيع وشراء مش قسم أريد حلاً

عضو فضي الصورة الرمزية LEONCHIP

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة newww مشاهدة المشاركة
    ما شاء الله الاعضاء كلهم اتقلبوا محققين بوليس الظاهر بتلعبوا L.A. Noire كتير الايام دي
    انا من رايئ الموضوع يخلص علي كدا وهما يتصرفوا مع البوليس وبما ان خاله دخل في الموضوع يبقا مكان تدخل الناس مش صح اعتقد ان هنا قسم بيع وشراء مش قسم أريد حلاً
    والهي حرام عليك و حت نفسك مكاني
    و ياريت محدش يحت ردود تاني الا لو كانت فيها معلومات عن عمرو و انا في انتظار الip من الأداره

عضو الصورة الرمزية haitham4ahly

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة newww مشاهدة المشاركة
    للاسف رد سلبي من حضرتك و انا متأكد انك لو مكانه مكنتش حبيت حد يتعامل معاك بالسلبية دي!!!

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haitham4ahly مشاهدة المشاركة
    للاسف رد سلبي من حضرتك و انا متأكد انك لو مكانه مكنتش حبيت حد يتعامل معاك بالسلبية دي!!!
    لا والله انا اول من يتنمي ان يرجع الحق لكل مظلوم بس الموضوع ابتدي يتطور وكاد ان يوصل لحد الخلافات بين الاعضاء + ان الموضوع كله غامض ومحدش عارف الحقيقه يعني ماذا سوف يحدث لو اتضح في نهايه الامر ان عمر كلامه صحيح ؟؟ ومش معني انه كلامه فيه عصبيه ومش بيقدر يعبر بطريقه سليمه او يوصل وجهه نظره بشكل كامل انه مش صح برده وبعدين الحرامي بعد لما بيسرق بيهرب مش بيواجه الناس يعني في موضوع تاني لعضو للاسف اتنصب عليه لكن لم يدخل العضو الاخر ليدافع عن نفسه لانه متاكد انه مذنب انا برده عندي رائ ان اي عضو من الاعضاء المتواجدين في المنتدي الموثوق فيهم يكلم خاله ويستفسر منه علي الموضوع هكذا نقطع الشك باليقين حتي ننتهي من الموضوع ولا ياثر علي جمال هذا المنتدي والقسم الرائع او فقدان الثقه في اي عضو لا سمح الله

مشرف سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam_9181 مشاهدة المشاركة
    كلامك غير منطقى خالص معناه ايه ان خالك عايز الصلح وايه معن الصلح.
    خالك يعرفك عنا يبقى خالك شايف ان عمرو مظلوم من الاخر ولو خالك
    كان شاف غير كده كان هيمسك فى عمرو و لا عمرو ده
    THE ROCK
    واحنا مش عارفين

انا ملاحظ حضرتك بتتكلم كتير وانت اصلان مش فاهم اى حاجه اما عمرو ذات نفسه قالك انا كلمت خاله والموضوع انتهى يعنى فعلان فى خال ليوسف فى الموضوع وعمال اقرا فى مشاركاتك واقول عديها مش مستحقه بس انت بتتكلم كانك فاهم ولاانت متعرفشى اى حاجه اولا خال يوسف تغاطى للمشاكل وسامعين فى البيت عنده مكالمات بينه وبين عمرو ورسايل على الخاص لو انت بتشوف وتقر كويس كنت فهمت يعنى ايه واحد عنده 16 حد يقوله هاستنك وعارف ميعاد الباص لو انت ليك اخ او ابن اخت وسمعت كده هاتعمل ايه ؟ فهما قالوا طالما هما مش هايشوفوا عمرو وهو اصلان خلاص باع الكرت وهو كل الى كان يهمهم الكرت ومش هايستفادوا حاجه لما يعملوا مشكله ده الجزء بتاع خاله . انا بتكلم عن ثقه لسبب انا مش عامل فيها المحقق كونان وبتشفى من الموقف انا كلمت شركه كمبيونيل وكلمه الوكيل وقلت الكلام ده بدل المره 10 انهم قالوا ان الكرت فعلان كان مع عمرو وهو قال ان الكرت كان معاه نقطه الخلاف وياريت كله يفهم ويستوعب ان عمرو قال بعد مداولات دامت بتاع ساعتين انه باع الكرت وادالوا الفلوس ويوسف بيقول ان كل ده تم من وراء ظهره الى يحكم بقى ويقول المشرفين بسماع كلام الاتنين انا قلت الى عندى كله بناء على دلائل واثبات عمرو غلط فيا مش فارق لان انا الحمد الله عارف نفسى كويس والكلام مش بيوجع غير صاحب الصفه اى كان كلامه اعتقد انه لازم يعتذر ليا وللجميع من اخطا فى حقهم لان الناس مقلتكشى حاجه غلط يا عمرو انت فعلان متردد بمليون كلمه بشمهندس هيثم مغلطشى فيك هو قال الى صدر منك ترددك الف مره وعدم اتزانك ده حقيقى انت كلمته 100 مره على الباور وهو استعمال اسبوع وعندك بلت ان لما تسالنى هاقلك ايه باور وحش وهو فعلان باور ممتاز ويشغل لحد كارت 560 بسيستم كواد وضربت المثل استفزازك للجميع بالفاظ نابيه وامسحوا العضويه وخلافه كل ده مش حل للمشكله انت بتزيدها انك بتخسر الجميع وتلصق الشبوهات بيك . ياريت تعتذر للجميع يا عمرو وبعد كده تكمل ردودك على يوسف لان الناس دى متبلتشى عليك سواء الى اتعامل معاك فى شراء من ترددك او الى عرضت عليه بيع الكرت من تجريح واهانه وموضوع الكرت انا شايف المشرفين هم من لهم الكلمه الاخيره سواء بغلق الموضوع و فتحه معاقبه الطرفين او طرف واحد واتمنى ان اى حد عنده معلومه يزود بيها المشرفين او يتكلم مع العضو على الخاص لان الموضوع اصبح صريح عمرو اعترف بانه اخد الكرت وباعه وادى تمنه ليوسف يوسف قال محصلشى وبعد اذن الجميع انا قلت على عمرو انه كداب يوسف كمان كداب علشان دخل فى الموضوع وكتب كرت جميل وكرت كويس ويستحق البيع وياريت كان معايا زيه فى حين انه عارف ان ده عمرو وعارف ان ده كرته لان دى كانت اول مشاركه واتحذفت لان اول رساله جاتلى من يوسف كانت ليست له اى مواضيع ولا مشاراكات وبعد مشرفنا الفاضل طاهر ظهرت الرساله حت لو انت هتاخده من كمبيونيل وهو بايظ هاتلبسه للناس فى المنتدىوانت عارف انه فيه مشكله و لا كان على الاقل اظهرت السبب وانه فى مشكله فى التبريد .انا كنت متعطف معاك وخسرت عمرو بس ردك ومبررك للرد على الموضوع غير مقنع ليا وعلشان مش هشارك فى حاجه الا لو متاكد 100% ان عمرو عمل كده فانا عن نفسى هانسحب من الموضوع وانا قلت الى عندى والله حسيب على ما اقول وانا قدمت مساعدتى للمشرفين بالى قدرت عليه من ناحيتك .. والموضوع ده باينلى عمرو قد ايه بيقدر الناس وبيحترمها وبينلهم هو قد ايه برده بيحترم الناس من الكبير للصغير اعتقد اسفك على الخاص وعلى الموبيل ملوش لازوم يا عمرو لانك غلط فيا وفى ناس بعتبرهم اخواتى كل الناس الى اتعاملت معاهم ناس افاضل واتمنى من الله ان يهدى الجميع ولو الساده المشرفين فى استفسار تحت امرهم بس دى اخر مشاركه ليا فى الموضوع .

عضو برونزي الصورة الرمزية ™ č α Я β ỗ η

تم اغلاق الموضوع لما حل بالموضوع من تدني بلغة الحوار لاسلوب لا يرقي الا الى الشوارع و الازقة !

استاذ عمرو

اظن ان موقفك اصبح ضعيفاً جداً بعد سلسلة الردود المزرية التي و ضعتها و رفضك لمبدأ المواجهة و ايضاً تهديدك للاخ يوسف !

ساضطر اسفاً اعطاء الاخ يوسف عنوان الـ IP الخاص بك ليتم تتبع عنونك من خلالة و ايضاً ساقوم بالشهادة معه ضدك ان تطلب الامر !

---------------------

اخ يوسف سيتم امدادك بال IP قريباً جداً ان شاء الله

-------------------

باقي الاعضاء ان كان احد منك يوجد لديه اي دليل ضد او في صف احد من الطرفين لا يتردد في ارسالة لي علي الخاص او علي حساب مشرفنا العزيز Eng-TaHer في رسالة خاصة

و ايضاً اي معلومة عن مسكن عمرو او رقت هاتفة او محل عمله
    -------------------
    يغلق !
    [RIGHT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Playing Now:[/SIZE][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][B]ساحة القتال الجزء الثالث
    مذهب القاتل الماجور الثاني
    [/B][/SIZE][/FONT]Watching Now :
    [B]العلوم الهامشية الجزء الثاني
    [/B]Downloading Now :
    [B] Need For Speed Run -Reloaded
    Fringe S03 [/B][/RIGHT][CENTER]--------------------------------------------------
    [B][FONT=Tahoma][SIZE=2][B]I [/B]♥ Cooler Master
    ------------------
    [/SIZE][/FONT][/B][IMG]https://i1092.photobucket.com/albums/i409/iPreVail1/hafahw.jpg[/IMG]
    [/CENTER]

صفحة 14 من 14 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14