صفحة 3 من 14 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 201

الموضوع: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

عضو فضي الصورة الرمزية LEONCHIP

رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jacope مشاهدة المشاركة

حضرتك صاحب الرسالة دي

موجود كارت سافير 6870 جديد بكل مشتملاته

يعني حضرتك بعتلي وبعت لاكتر من عضو زي ماهو واضح علي كارت بايظ وطلع عليه حوار ومش ذنب اي عضو في المنتدي يبقي نتيجة حركة زبالة زي دي يعني الكارت عليه مشكلة وفي حوار وكمان بايظ وحرارتة عالية ولو حتي سليم انت قولت في المنتدي انو جديد ومستعملش لانك لسه مغيرة من الضمان وانت بعتلي علشان تبيعه وانو جديد بكل مشتملاتة و عملت موضوع في المنتدي ان الكارت جديد واتبدل في الضمان ودلوقتي قولت هنا انو متبدلش وعملت هيصة ومنفعش انا مرعفش انتو بتسفيدو ايه من الحركات الزفت دي وكام تمن الكارت اللي هتنصبو بيه علي شخص انت متعرفش الشخص ده جاب الفلوس ازاي نفسي اعرف انتو بتقبلو علي نفسكو فلوس حرام ازاااااااااي لا حول ولا قوة الا بالله وربنا اراد انكو انتو الاتنين تفضحو نفسكو علي المنتدي فعلا احسن مثل عليكو (مشافوهمش وهما بيسرقو شافوهم وهما بيتقاسمو )

المفروض انت والعضو ده فعلا يتعمل بلوك للIP بتاعكو علشان تكونو عبرة لكل واحد بيفكر ينصب علي الناس ومبيرعيش ربنا في الحاجة اللي بيبعها
    ياريت حضرتك متخلطشى الامور انا كارتى معرضوش للبيع باى عضويه علشان تقول كشفتم بعض انا كارتى كان بسخن وده كان قالقنى لان الكرت مبقلوش 13 يوم ودرجه حراره عاليه مقارنه ان كان معايا كارت جينورد 450 فحسيت ان ده بيسخن اكتر فقلت اوديه للضمان وانا شرحت هو عمل ايه ايه لازمته التجريح وتطلبلى الايقاف والتشويه بانى بلبس الناس وبغش ؟وشافه وهما بيتقاسموا كارتى واتسرق منى وبطالب لو حد يعرف هو استغل امانتى فيه واخده والكرت بقول استعمال من يوم 3/11/2011 يعنى مكملشى اسبوعين هابيعوا ليه وانا اصلان بقول موديه الضمان والعالمين هناك شهود على كلامى وكل الى بطلبه اى حد يعرف عنوان عمرو او اى حاجه تقدر توصلنى ليه لان دول 1300 جنيه

عضو

ياريت الى غلطان سواء عمرو او الاخ التانى
    يعرف ان الدنيا فانيه مش دايمة ويتقى ربنا ويحاول يخلص الموضوع بما يرضى الله اذا فعلا انت خدت الكارت والفلوس ياريت ترجعها
    ولو انت فعلا هو رجعلك فلوسك و خد عملوتة زى الاتفاق وبعد كدة انت معجبكش الموضوع يبقى حرام التشهير دة فاتقى ربنا وخش وضح للناس الموضوع
    ياريت فعلا نتقى ربنا ونفتكر يوم السؤال ساعتها مش هتغنينا الفلوس الى عملنا عشانها المستحيل فى الدنيا
    وأعدوا لهم ما استطعتم

يا ريت تسعدوني ازاي اجيب حقي و حسبي الله و نعمه الوكيل

مشرف سابق

يا ساتاذى الفاضل انا محايد وسيط سالت فى التوكيل وسالت فى المحل لو صاحب الموضوع موافق على البيع مش كان من باب اولى ادالو الفاتوره مع الكرت فى حين عمرو انا كلمته بنفسى الصبح وبيقلى ان الكرت رجعوا للولد مقليش انه باعوا اصلان ويوسف معاه الفاتوره هايديلوا الحريه فى التصرف فى الكرت بدون فاتوره الشراء هايخليه يبيع الكرت بدون فاتوره الشراء والعاملين فى المحل شهود وفعلان الحرام مش بيدوم ولا ربنا بيارك فيه لو حتى ملاين وياريت الناس تقرا الموضوع كويس قبل الردود صاحب الموضوع مغيرشى ولا نص كلمه وكلامه كله فى شهود عيان على صلاحيته من عاملين فى كمبيونيل وتوكيل QDS بوجود البطاقه بحوذهعمرو بدون فاتوره شراء وانا شخصيا كلمته غير موافق على المواجه وقالى انسى اننا نعرف بعض مفيش كلام تانى اقوله غير حسبى الله ونعم الوكيل .

عضو

على العموم كله هياخد حقه
    فى يوم حساب يظهر ان الناس نسيته
    وأعدوا لهم ما استطعتم

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TIMO1 مشاهدة المشاركة
    يا ساتاذى الفاضل انا محايد وسيط سالت فى التوكيل وسالت فى المحل لو صاحب الموضوع موافق على البيع مش كان من باب اولى ادالو الفاتوره مع الكرت فى حين عمرو انا كلمته بنفسى الصبح وبيقلى ان الكرت رجعوا للولد مقليش انه باعوا اصلان ويوسف معاه الفاتوره هايديلوا الحريه فى التصرف فى الكرت بدون فاتوره الشراء هايخليه يبيع الكرت بدون فاتوره الشراء والعاملين فى المحل شهود وفعلان الحرام مش بيدوم ولا ربنا بيارك فيه لو حتى ملاين وياريت الناس تقرا الموضوع كويس قبل الردود صاحب الموضوع مغيرشى ولا نص كلمه وكلامه كله فى شهود عيان على صلاحيته من عاملين فى كمبيونيل وتوكيل QDS بوجود البطاقه بحوذهعمرو بدون فاتوره شراء وانا شخصيا كلمته غير موافق على المواجه وقالى انسى اننا نعرف بعض مفيش كلام تانى اقوله غير حسبى الله ونعم الوكيل .
    ده اكبر دليل و جزاك الله ألف خير
    بس انا حاليا مش عايز كلام
    عايز حلول و افعال

عضو

اخي تاكد بان المال الحلال عمره ما يضيع و لو راح منك حاجة دلوقتي ظلم فاقد يكون خير ليك ان شاء الله و ادعوا ربك انه يعينك و يساعدك و ينصرك على مين ظلمك و الاكيد انك تتعلم من خطاك

عضو

اصلا المحل مكانش ينفع يرجع الكارت بدون فاتورة مهما كان المحل مشارك فى الخطأ
    وأعدوا لهم ما استطعتم

عضو

على فكرة يا جماعة ودية كلمة حق ربنا هيحاسبنى عليها amr movie اتعاملت معاه فى تبادل بور سبلاى وحصل تراضى واخد الفرق لاقيته بعدها بيوم بيكلمنى وعاوز يرجعه وعمل افلام وحوارات كاذبة وانت قررت متعملش معاه تانى فرجاء من الجميع الحرص منه عشان مش بيقول الحقيقة والكلمه اللى فى لسانه على طول انا كبير ومتجوز ومخلف وانا مصدق يوسف مع انى معرفوش

عضو ذهبي الصورة الرمزية the_lion

مش المفروض اصلا انك تاخد ايصال من المحل بتسليم الكارت للصيانة
    ولما تيجى تستلمة تسلمهم الايصال

لو فرضنا ان دة حصل
    وانت معاك الايصال
    يبقى من حقك تاخد كارت تانى لو الاول اتسرق كما قولت

بالتوفيق ياغالى
    [CENTER][SIZE=4][COLOR=#ff0000]
    [/COLOR][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=222947"][COLOR=#ff0000]☜☜☜ سيرفر مايكروتك لحماية شبكتك من ☜ النت كت والداونلودرز ومميزات اخرى كثيرة[/COLOR][/URL]
    01118910909 - 01099015544[/SIZE][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=222947"]
    [IMG]https://zg8krw.dm2301.livefilestore.com/y2p3-fE31nYJWCnWtwWuxq4OqAIKzA2eOwJRcoumbvFhmjsaujTmJgwoEwJ8h_kB68zuA2qO84EU0IMBwe_I6jsUojLWj3kd53jIKTJocbeY-0/%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%8A%D8%AB%D9%89%20%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%8A%D8%B1small%202014.jpg?psid=1[/IMG][/URL]
    [/CENTER]

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة houka مشاهدة المشاركة
    اصلا المحل مكانش ينفع يرجع الكارت بدون فاتورة مهما كان المحل مشارك فى الخطأ
    تمام و المفروض تراجع المحل كمان و تعمل شكوى على الناس اللي شغالة هناك مفروض و ده شئ عندهم ان هما طالما مافيش فاتورة الكارت مايطلعش حتى لو لوالدك مش لاخوك !

عضو

اخي انتا صاحب الموضوع انتا مشكلتك الاولى مع المحل اذا انت معك الفاتورة بأمكانك ان تشتكي على صاحب المحل وصاحب المحل لازم يحللك المشكلة بما ان الفاتورة معك وهو يتصرف مع الي سرق فلوسك

حتي الأن معايا 9 شهود علي ان عمرو بتاع حورات بس انا عايز اعرف اسموا بالكامل او عنوانه عشان المحضر يكتمل

مشرف سابق

للناس اللي بتنصب وتسرق : بتاع الناس مابينفعش والدنيا زائله كل واحد هياخد عمله فقط والكفن ليس له جيوب .

و ربنا يعينك يأخي وتسترد حقك ولا تنسي الدعاء .
    ( واتق دعوة المظلوم فإنها ليس بينها وبين الله حجاب )رواه البخاري .

عضو الصورة الرمزية YousefValentino

خليه يعملك حاجه و قولى و انا اتصرف لك معاه بالقانون و من غير القانون فقط راسلنى . , ومبدأيا انا عارف انك مظلوم لانه و بمعنى اصح لو كان معاه حق مكنش حيهددك على العامه
    و تهدده لك برساله حاول الحفاظ عليها و حمايه عضويتك لانها بدايه الحقيقه

صفحة 3 من 14 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... الأخيرةالأخيرة