صفحة 4 من 14 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 46 إلى 60 من 201

الموضوع: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

عضو الصورة الرمزية sameh awad

رد: أئتمنت ناس و في الأخر أتسرقت

سلام عليكم ورحمه الله اعضاء المنتدى الكرام
    اولا انا برجو من الاداره عدم اغلاق الموضوع وعدم ايقاف العضوين لحين ظهور الحقيقه
    وكمان عشان اغلاق الموضوع ليس حلا للمشكله اللى بنتعرض لها وهى النصب بكل اشكاله
    عدم اغلاق الموضوع مجرد راى وللاداره وافر الاحترام والتقدير فى قرارها
    اما بالنسبه للمشكله نفسها انا شايف ان موقف الاستاذ عمرو سلبى الى حد ما وصاحب الموضوع واضح فى عرضه للمشكله
    الراجل اتنصب عليه وبيلجاء لزوى الخبره فى استرداد حقه وليس من المفترض اغلاق الموضوع وتبقى هى دى المساعده
    رساله واضحه وصريحه للاستاذ عمرو
    اذا كان الكارت فعلا معاك او بعته بدون علم الاخ صاحب الموضوع زى ما بيقول
    فاعلم اولا انه

قال عز وجل(يَعْلَم خَائِنَة الْأَعْيُن وَمَا تُخْفِي الصُّدُورُ ) صدق الله العظيم
    ثانيا اى مشكله مهما كانت متتحلش بغلط
    والله اعلى واعلم بما تكتمون

مشرف سابق

يا جماعه مشكله المحل ان كمبيونيل مسلموش ايصال استلام للكرت الفاتوره الى مع يوسف دى فاتوره الشراء الاصليه يعنى مفيش مطالبه بين يوسف والمحل لانها فاتوره شراء مش ايصال استلام للكرت بدخوله الضمان+المحل واحد كان معاه من ساعتين ومسلمه الكرتلانه بتاع اخوه الصغر هو كلام غلط بس ده الى حصل وكان بيتكلم وقلت المحل لا ينكر وانا الى مكلمه بعيد عن صاحب الكرت او الى استلمه لمعرفتى الشخصيه بعمرو حسن(العامل بفرع المهندسين)ولا نقصدله سوء النيه يعنى بقول ده اخويا الكبير وبيتكلملى + ان عمرو مش بينكر هو كمل الموضوع على اخره انه باعهواده فلوسه ليوسف مع العلم انه كل شويه يعمل قصه شكل وبيهدد يوسف على الخاص انه ممكن يعمله حاجه وهو رايح المدرسه لو مبطلشى كلام.

عضو فضي الصورة الرمزية LEONCHIP

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YousefValentino مشاهدة المشاركة
    خليه يعملك حاجه و قولى و انا اتصرف لك معاه بالقانون و من غير القانون فقط راسلنى . , ومبدأيا انا عارف انك مظلوم لانه و بمعنى اصح لو كان معاه حق مكنش حيهددك على العامه
    و تهدده لك برساله حاول الحفاظ عليها و حمايه عضويتك لانها بدايه الحقيقه
    لو هو راجل فعلا يعمل التهديد الي هو قاله و يواجهني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameh awad مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم ورحمه الله اعضاء المنتدى الكرام
    اولا انا برجو من الاداره عدم اغلاق الموضوع وعدم ايقاف العضوين لحين ظهور الحقيقه
    وكمان عشان اغلاق الموضوع ليس حلا للمشكله اللى بنتعرض لها وهى النصب بكل اشكاله
    عدم اغلاق الموضوع مجرد راى وللاداره وافر الاحترام والتقدير فى قرارها
    اما بالنسبه للمشكله نفسها انا شايف ان موقف الاستاذ عمرو سلبى الى حد ما وصاحب الموضوع واضح فى عرضه للمشكله
    الراجل اتنصب عليه وبيلجاء لزوى الخبره فى استرداد حقه وليس من المفترض اغلاق الموضوع وتبقى هى دى المساعده
    رساله واضحه وصريحه للاستاذ عمرو
    اذا كان الكارت فعلا معاك او بعته بدون علم الاخ صاحب الموضوع زى ما بيقول
    فاعلم اولا انه

قال عز وجل(يَعْلَم خَائِنَة الْأَعْيُن وَمَا تُخْفِي الصُّدُورُ ) صدق الله العظيم
    ثانيا اى مشكله مهما كانت متتحلش بغلط
    والله اعلى واعلم بما تكتمون
    جزاك الله الف خير

عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد

يا جماعه احنا مش لازم نتسرع ومتنسوش ان احنا بنتكلم من ورا شاشات اجهزتنا منعرفش الحقيقه فين عمرو عضو قديم معانا وياما ناس اتعاملت معاه وانا شخصيا ( ده مش دفاع عنه والله ) بس الحق والاصول بتقول في الحاله ديه لازم نخرج من ورا شاشات الكمبيوتر ويدخل مجموعه من الاعضاء ويحصل مقابله ومواجهه مابين الاتنين علشان نوصل لحل ويتعرف الحق من الباطل وديه دعوه لعمرو والاخ ان يحصل مقابله لحل المشكله ويتوجهوا لكمبيونيل ونشوف مين بالضبط اللي صادق ومين مدعي ...

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن احمد مشاهدة المشاركة
    يا جماعه احنا مش لازم نتسرع ومتنسوش ان احنا بنتكلم من ورا شاشات اجهزتنا منعرفش الحقيقه فين عمرو عضو قديم معانا وياما ناس اتعاملت معاه وانا شخصيا ( ده مش دفاع عنه والله ) بس الحق والاصول بتقول في الحاله ديه لازم نخرج من ورا شاشات الكمبيوتر ويدخل مجموعه من الاعضاء ويحصل مقابله ومواجهه مابين الاتنين علشان نوصل لحل ويتعرف الحق من الباطل وديه دعوه لعمرو والاخ ان يحصل مقابله لحل المشكله ويتوجهوا لكمبيونيل ونشوف مين بالضبط اللي صادق ومين مدعي ...
    والهي انا نفسي نعمل المواجهه ديه و ياريت الأعضاء يسعدوني في دة و طلبت من COMPUNIL ان المواجه تحصل عندوا و يكون في شهود و وافق
    بس لأسف عمرو رفض المواجهه ديه و قال انا مش فاضي للعب العيال ده عشان هو جبان و عارف انه حرامي
    و جزاك الله الف خير علي هذا الحل الواقعي
    و ياريت تقنعوا علي هذة المواجهه و لو هو علي حق يعمل المواجهه ديه

عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة LEONCHIP مشاهدة المشاركة
    والهي انا نفسي نعمل المواجهه ديه و ياريت الأعضاء يسعدوني في دة و طلبت من COMPUNIL ان المواجه تحصل عندوا و يكون في شهود و وافق
    بس لأسف عمرو رفض المواجهه ديه و قال انا مش فاضي للعب العيال ده عشان هو جبان و عارف انه حرامي
    و جزاك الله الف خير علي هذا الحل الواقعي
    و ياريت تقنعوا علي هذة المواجهه و لو هو علي حق يعمل المواجهه ديه
    لا مفيش حاجه اسمها يرفض يرفض علي طول يبقي ممعهوش حق لو انت علي حق ياعمرو برهن ده مع ياريت دعوه من بعض اعضاء المنتدي يفضوا نفسهم ساعه ولا اتنين حتي علشان ده خير وحق ... المشكله اني من اسكندريه اقسم بالله لو كنت في مصر مكنتش اتاخرت دقيقه وانا والله مش متحيز ابدا لعمرو ....

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmovie مشاهدة المشاركة
    ارجو من المشرفيين وقف عضوية هذا الشخص و حفظ ال IP بتاعه عشان ما يدخلش يشهر بالناس كده بدون اى اساس و ايضا اغلاق الموضوع نهائيا عشان مش كل عضو يدخل يتكلم فيه و يقول اى كلام .

اولا هذا الشخص بينى و بينه مشكله شخصيه بعيدا عن المنتدى خالص

ثانيا هو عمل عضويه جديده خالص عشان هو عارف انى عضو فى المنتدى ده و بتعامل مع اعضاء كتير فى الهارد وير و بيحاول يشهر بيا على الفاضى

ثالثا كلامه ده ما يدلش على اى شئ و مش عايز اتكلم كتيير عشان ما اعملش موضوع على الفاضى و كل واحد يدخل يقول اى كلام

رابعا ناس كتيييير اتعاملوا معايا و محدش اشتكى منى خالص و ممكن تتأكدوا بالدخول على مواضيعى السابقه و تخاطبوا الاعضاء اللى اتعاملوا معايا

خامسا انا اتلغت عضويتى فى الدي فى دى بسبب مشاده مع المشرف فراح وقف عضويتى مش بسبب تانى

سادسا ارجو غلق الموضوع نهائيا عشان المنتدى مالوش اى دخل بالموضوع ده اطلاقا و اصلا مفيش موضوع و ده كله كلام فارغ

سابعا لو الموضوع ده فضل مفتوح من جانب الاداره اعتبرونى سيبت اليوزر ده و الغوه لانى مش حادخل المنتدى تانى لو استمر الكلام عليا بدون وجه حق
    من فضلك يا اخ عمرو ايه اسم العضويه بتاعته القديمه و ارقام تليفوناته

مشرف سابق

انا صديقوا من مصر من سنه وقالى انكر علاقتك بيا لو يوسف سالك عنى علشان انا من الاصدقاء الى مسجلهم عمرو / وبعد الموضوع قالى ملكشى دعوه لو هاتدخل انسى اننا اصحاب ايه راى حضرتك . وثم مواجه ايه ياريت تقرى كلام عمرو هو مش منكر انه اخد الكرت ب3/4 مرات يقول اخر كلام انه فعلان اخد الكرت وباعه وادى فلوسه للاخ يوسف لو المواجه على كده وهو عنده الشجاعه يجى وانا مساعد اكون موجود بس هو كلامه كله كدب
    الاول انكر معرفته بصاحب الموضوع
    ثانيا قلك نغلقه وخلاص
    ثالثا قال اه اعرفه بعد الصوره الى باعتها بيتعترف انه باع الكرت مع العلم ان عنرو باع الكرت بلف ودوران عمل عضويه جديده وبعضويته البرونزيه بيكلم الناس على الخاص والعضو جايكوب مشكور خدها اقتباس وهو بيعرض عليه بيع الكرت وفى الاخر باعه بدون الفاتوره الاصليه للشراء وبيقل لصاحب الموضوع انت اخدت الفلوس وخايف تقول لابوك ده كلام يعقل يعنى؟

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.foxman 1 مشاهدة المشاركة
    والهي معنديش اي عضوية قديمه و ده رقمي 01111414080

مشرف سابق

واللّه انت صعبان عليا وعمرو عامل شويه حوارات واكاذيب عشان يتوه الناس واقل ما فيها ماكانش هرب من الموضوع .

مشرف سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.foxman 1 مشاهدة المشاركة
    ياريت تكمل الكلام يطلب ايقافه لانه بيقول كلام باطل ووبعد كده بسطرين كتب يعرفه وباعله الكرت الموضوع كده منتهى هو اثبت انه كداب بعد الاذن الجميع الى يعرف بيانات عن العضو يبلغ صاحب الموضوع مش محتاج نقاش وانا بقلك اهو فى حد هايتقال عليه انه حرامى ويسكت ويقول انا مش مستعد اسيب العضويه ومش فارقه معايا ابقى بص فى الصور الى باعتها عمرو لصاحب الموضوع فى اول صفحتين .

عضو

هو بيدعي انه يعرفك و ان ليك عضويه تانيه
    فانا عايزه يثبت ده

مشرف سابق

ياريت بعد اذن الجميع الى يعرف معلومه تساعد يقول لان الموضوع طول على الفاضى انا جيبت المفيد انا اعرف عمرو وهو رافض المواجه واعترف انه اخد الكرت وباعه اى كلام تانى هيبقى بدون داعى كمبيونل كلمنى وقالى انه عمرو اخد الكرت على حس انه اخو العضو وسحبه فى نفس اليوم والوكيل عمرو راحله برده من غير الفاتوره والله العظيم زهقت من تكرار الكلام انا مش هاتكلم تانى ربنا يعوض عليك يا يوسف وحسبى الله ونعم الوكيل .

Capture z.JPGدي أخر رسالة تهديد منه

صفحة 4 من 14 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... الأخيرةالأخيرة