النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: تسعير كارت مستعمل

عضو برونزي الصورة الرمزية محمد حسن احمد

تسعير كارت مستعمل

لو تكرمتم بما يرضي الله تمن الكارت ده كام دلوقتي جيجا بايت 450 gts ...

https://www.google.com.eg/url?sa=t&r...xYaJPBKyU0Pp3w

مخالف للقوانين

رد: تسعير كارت مستعمل

475 لا يقل ولا يزيد

مشرف سابق الصورة الرمزية Ĩ ф И_ Ĥ Ξ λ Я Ŧ £

ينقل لقسم المناسب ^^
    GeForce 331.58 WHQL

VERY HOT AMD Catalyst 14.1 BETA 1.6 حصريا
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

افضل تعريف معدل لكروت الشاشة القديمة ((( متجدد باستمرار )) HD 2000 - HD 6000
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    يارب ألطف بشام وأهل الشام .اللهم فرجك يارب

يعني فعلا يساوي 475 اصل فيه اخ قالي احسبهولك في بدل ب 350 انا قولتله السعر موش منطقي لسبب اني لسه بايع كارت 4850 ب 300 جنيه واساسا المعروض في المنتدي كروت زييه ب 470 وب 450 .. يعني انا موش ظالم الراجل الحمد لله ده المهم وياريت مزيد من الاراء برضوا وجزاكم الله خير .. لاني اتصدمت بجد من السعر اللي قالهولي ورفضت خااااااالص ..

مشرف سابق

علشان مستعمل

ماشي يااحمد مستعمل بس موش كل حاجه وليها سعرها مبقاش سعره مثلا 450 وحد يقولك اخده ب 325 ده عدل يعني ... عموما انا بسال بما يرضي الله وانا تراجعت عن البيع طالما حتظلم فيه وانا لسه واخده من اسبوع من اخ محترم جدا محسوبلي ب 450 جنيه ..

عضوية جديدة

سعر الكارت من 425 ل 450 حسب حالته ومشتملاته
    لكن 350 ده مش سعره خالص
    كده تبقى انت خسران فيه كتير

مشرف سابق الصورة الرمزية azzelden

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن احمد مشاهدة المشاركة
    ماشي يااحمد مستعمل بس موش كل حاجه وليها سعرها مبقاش سعره مثلا 450 وحد يقولك اخده ب 325 ده عدل يعني ... عموما انا بسال بما يرضي الله وانا تراجعت عن البيع طالما حتظلم فيه وانا لسه واخده من اسبوع من اخ محترم جدا محسوبلي ب 450 جنيه ..
    بص ٤٥٠ كويس وبما انك واخده ب ٤٥٠ اصلا يبقى لو نزلت شويه صغيره مش مشكله يعنى ٢٥ او ٥٠ بس بما انك لسه مشتريه من اسبوع مافيش لزمة تبيعه دلوقت استنى استعمله شويه وبعدين غيره على الاقل تبقى استعملته بالفلوس الهاتخسرها وحساب اسعار المستعمل بيتم على حسب الحالة والضمان ومدة الاستعمال والمتعلقات وبعدين البيع مافيش فيه اجبار انت بتعرض سلعتك بالسعر الانت طالبه ولو جه سعر ما عجبكش مش تبيع واستنى الى ان ياتى سعر يرضيك بيع بيه وطبيعى هتلاقى اليقوك سعر قليل

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azzelden مشاهدة المشاركة
    بص ٤٥٠ كويس وبما انك واخده ب ٤٥٠ اصلا يبقى لو نزلت شويه صغيره مش مشكله يعنى ٢٥ او ٥٠ بس بما انك لسه مشتريه من اسبوع مافيش لزمة تبيعه دلوقت استنى استعمله شويه وبعدين غيره على الاقل تبقى استعملته بالفلوس الهاتخسرها وحساب اسعار المستعمل بيتم على حسب الحالة والضمان ومدة الاستعمال والمتعلقات وبعدين البيع مافيش فيه اجبار انت بتعرض سلعتك بالسعر الانت طالبه ولو جه سعر ما عجبكش مش تبيع واستنى الى ان ياتى سعر يرضيك بيع بيه وطبيعى هتلاقى اليقوك سعر قليل
    سمحا اذا باع وسمحا اذا اشتري ولا تبخسوا الناس اشيائها ده المفروض بصرف النظر عن استعمالي انا لسه جايبه بس كنت عايز ابيعه علشان اكمل واجيب 7750 جديد بالضمان واداءه افضل بس طبعا طالما حتظلم فيه اوي كده لا طبعا موش راح ابيعه المشكله ان بعض الناس بتاخدها شطاره وفرصه بس ده ميرضيش ربنا .. عموما انا حبيت اسال واعرض عليكم الامر علشان مكونش ظالم حد ...

المفضلات