النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: افضل مكان لشراء لابتوب

عضو

افضل مكان لشراء لابتوب

افضل مكان لشراء لابتوب توشيبا هل من التوكيل توشيبا ولا من المحلات العادية الي في مول البستان مع العلم ان في عضو قالي ان المحلات العادية بتدي ضمان اي كلام ومكتوب باليد وده صحيح حصل معايا لما اشتريت جهاز مجمع من محل في روكسي اما التوكيل بيسجل البيع علي كمبيوتر وبيعمل الضمان من علي الكمبيوتر .... ايه تعليقكم حول هذه المعلومة
    وانا دخلت علي موقع توشيبا العربي ورحت شوفت موديلات اللابات الي موجود وملاقتش L850-B146 معروض وشئ اخر دخلت علي صفحة الموزعين المعتمدين من العربي لاقيت شرق اسيا بس و محلين اخريين في روكسي وده الموقع هل في هذة الحالة لا اثق في محلات التانية ( وده في حالة لو اشتريتش من التوكيل )
    وهل اسعار لابتوبات في التوكيل اغلى ولا اقل من المحلات العادية ؟؟

عضو فضي

رد: افضل مكان لشراء لابتوب

هتجيب انهي توشيبا يا باشا

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youlost مشاهدة المشاركة
    هتجيب انهي توشيبا يا باشا
    لسا بفكر مش هشتري دلوقتي عشان ممكن الاسعار تقل او ممكن لاقي لاب احسن من الي مختاره والي عجبني L850-B146

عضوية جديدة

ياباشا الي عاوزك تعرفة ان الموقع بتاع العربي مش ابديتت بس لو عاوز تعرف موديلات او اسعار او اي حاجة اتصل برقم 19319 والصراحة انا عملت كدة وعجبني امكانيات موديل معين فاقلتهم ابعتولي طلب بيع علي الميل بالمواصفات دية علشان تبقي كل حاجة رسمي فا فعلاً في واحد اتصل بية تاني يوم وقالي المواصفات كذة الخ قولتلة اة في بعت من اميلة الرسمي وحتلاق الاميل اسمة وفي الاخر @elarabygroup.com وبعد كدة تابعت معاة لحد ما الحمد الله اشتريت من المخزن الرئيسي الي في العباسية والعنوان معاية لو كنت عاوزة بس والضمان للعلم لكل اعضاء المنتدي لازم يتسجل بقاعدة البيانات بتاعت الشركة مش ورقة وخلاص

ودية صورة من الطلب الي عاوزة وبيبقي جاي من ايل الشركة وفية اسم الشخص الي انت طلبت منة
    التعديل الأخير تم بواسطة Elkingkeko ; 16-01-2013 الساعة 19:50

عضوية جديدة

وعاوز اقولك حاجة انت لما تجيبة من هناك مش حتاخدة بنفس السعر دة حيعملك خصم تقريبا 5 % والسعر ممكن يكون غالي عن برة بس علشان انت بتاخد من التوكيل نفسة وليس من الموزعين والنسبة بتكون اغلي تقريبا من 50 الي 125 جنية فقط علي ما اظن كدة بس

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkingkeko مشاهدة المشاركة
    ياباشا الي عاوزك تعرفة ان الموقع بتاع العربي مش ابديتت بس لو عاوز تعرف موديلات او اسعار او اي حاجة اتصل برقم 19319 والصراحة انا عملت كدة وعجبني امكانيات موديل معين فاقلتهم ابعتولي طلب بيع علي الميل بالمواصفات دية علشان تبقي كل حاجة رسمي فا فعلاً في واحد اتصل بية تاني يوم وقالي المواصفات كذة الخ قولتلة اة في بعت من اميلة الرسمي وحتلاق الاميل اسمة وفي الاخر @elarabygroup.com وبعد كدة تابعت معاة لحد ما الحمد الله اشتريت من المخزن الرئيسي الي في العباسية والعنوان معاية لو كنت عاوزة بس والضمان للعلم لكل اعضاء المنتدي لازم يتسجل بقاعدة البيانات بتاعت الشركة مش ورقة وخلاص

ودية صورة من الطلب الي عاوزة وبيبقي جاي من ايل الشركة وفية اسم الشخص الي انت طلبت منة
    شكرا ممكن حضرتك تبعتهولي عشان مش مكتوب في الموقع HERE العباسية اقرب من المكتوبين وانا سمعت ان في في مصر الجديدة لو حضرتك تعرفوا يبقي احسن عسان اقرب من العباسية

عضو

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elkingkeko مشاهدة المشاركة
    وعاوز اقولك حاجة انت لما تجيبة من هناك مش حتاخدة بنفس السعر دة حيعملك خصم تقريبا 5 % والسعر ممكن يكون غالي عن برة بس علشان انت بتاخد من التوكيل نفسة وليس من الموزعين والنسبة بتكون اغلي تقريبا من 50 الي 125 جنية فقط علي ما اظن كدة بس
    شكرا من الاهتمامك والرد علي وشكرا علي المعلومات انت اكبر استفادة حتي الآن ... بعد اذنك تبعتلي في رسالة مكانه في العباسية و انا سمعت ان في واحد في مصر الجديدة لو حضرتك تعرفوا اتمني حضرتك تقلهولي
    التعديل الأخير تم بواسطة killer2020 ; 16-01-2013 الساعة 21:01

المفضلات