النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: رجاء من جميع الاعضاء

عضو

Question رجاء من جميع الاعضاء

انا عندى طلب اللى عنده دعوات لبعض المواقع اللى هقول عليها دلوقتى ياريت يعطينى واحده وهيا :.bitme.ftn.fsc.gft.nc ore.sceneaccess.
    انا عارف ان طابى صعب بس انا ثقتى كبيره فى الاعضاء ولوحتى فى حد معاه وبيبعهم يقول ده انا بقالى حوالى شهر بدورعلى واحد فيهم

عضو برونزي

رد: رجاء من جميع الاعضاء

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed kandil مشاهدة المشاركة
    انا عندى طلب اللى عنده دعوات لبعض المواقع اللى هقول عليها دلوقتى ياريت يعطينى واحده وهيا :.bitme.ftn.fsc.gft.nc ore.sceneaccess.
    انا عارف ان طابى صعب بس انا ثقتى كبيره فى الاعضاء ولوحتى فى حد معاه وبيبعهم يقول ده انا بقالى حوالى شهر بدورعلى واحد فيهم
    المشكله انك مختار مواقع صعبه اوي

عضو فضي الصورة الرمزية Unknown_Dragon

رد: رجاء من جميع الاعضاء

طلبك صعب قوى يا ريس
    انت طالب اصعب مواقع
    مظنش انك هتلاقى
    فيه ناس فى التورنت بقالها سنين ومش معاهم نص اللى انته طالبه
    انا مش بحبطك انا بقلك الحقيقة علشان متتفاجاش انك ملاقتش
    هو التراكر الوحيد اللى ممكن تجيبه من الى انته طالبه هو nCore وكمان بق صفب لان الدعوة بقت غالية لانها بتتبدل بالف 1000 نقطة بس ايام رأس السنة كانت رخيصة قوى 50 نقطةشوف بقى حد معاهم دعوة
    انا لو معايا كنت اديتهالك بس للاسف مش معايا
    بس تراكر nCore من اجم التراكرات اللى هتشوفها السرعات روعة والمحتوى ضخم جدا جدا والملفات كتير و مفيش ملف امه مفيهوش سيدر .... كلهم فيهم سيدر وسرعات حلوة
    يعنى يستاهل تدو عليهاn وهو اسهل من الباقين وان اختف التخض نوعا ما بس تراكر nCore نراكر عام روعة
    عذرا على الاخطاء الاملائية وسيبكم من الكلمة الل فى اخر السطر دى لانى مش عارف اعدلها لانى بكتب من الموبايل بس انا بقصد بيها عام يعنى بتاع كل انواع الملفات افلام وبرامج وكده Generaldm

المفضلات