النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: ماهو المطلوب في سوق العمل الان البرمجه ام الشبكات ؟

عضوية جديدة

ماهو المطلوب في سوق العمل الان البرمجه ام الشبكات ؟

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    في البدايه احب اشكر اعضاء هذا المنتدي العظيم وبصراحه انا كنت حابب استفسر عن موضوع التخصص انا خريج نظم معلومات وعارف اساسيات البرمجه والشبكات وقواعد البيانات --بس محتار امشي في اي تخصص واكمل فيه فبعض الناس قالتلي اشوف سوق العمل عايز ايه اكتر وابتدي اذاكر فيه فانا بترجي اهل الخبره ينورولي طريقي ويساعدوني اني احدد حمشي ف ابه بالظبط لاني محتار ولحد دلوقتي مش عارف اكمل ف اي تراك ياريت تفيدوني ياجماعه اعمل ايه وابتدي اذاي مع العلم اني عندي القدره اني اتفوق في اي تخصص بس المهم البدايه

عضوية جديدة

رد: ماهو المطلوب في سوق العمل الان البرمجه ام الشبكات ؟

حسب تفكيرك وحسب حبك اكثر .. انت اللى هتحدد والموضوع دة يا هنجسة متسألش حد فية لانة بيعتمد على حبك للمجال . وانا من راية ان المجالين كويسين كل ما تبدع فية كل ما هتوصل لمنصب كويس . يعنى فى الاول وفى الاخر هترجع لميولك لو بتحب الشبكات وفهمتها هتبدع فيها وتوصل منصب كويس . وهكذا البرمجة . يعنى حسب فهمك

عضوية جديدة

رد: ماهو المطلوب في سوق العمل الان البرمجه ام الشبكات ؟

شكرا علي اهتمامك وردك ياباشمهندس انا كان الغرض من سؤالي بس اعرف ايه اكتر المجالات طلبا ف الوقت الحالي بس ياتري ايه اخبار شبكات سيسكو في مصر هل منتشره وسهل فرص العمل فيها ولا نادره ولازم خبره ولا تنصحني بايه بالنسبه لتخصص الشبكات

المفضلات