النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: استفسار عن افضل برنامج حماية للحاسب !

عضو الصورة الرمزية ahmed abouelkhe

Angry استفسار عن افضل برنامج حماية للحاسب !

السلام عليكم , ....

انا اعد بدون برنامج حماية لمدة شهرين حتى الان و وحاسس ان الجهاز فية فيروسات , وانا عاوز برنامج كويس للحماية ميشليش الكراكات بتاعت الالعاب .
    انا عاوز برنامج سهل التعامل معاه ولو مسح حاجه ممكن ارجعها بسهولة , بس بلاش Avera او Avast او AVG

وشكراً جزيلاً

عضو

رد: استفسار عن افضل برنامج حماية للحاسب !

السلام عليكم اخى الحبيب بيتهيالى ان مفيش حاجه اسمها انتى فايرس ميشيلش الكراك لو شايفه انه فايرس هو ساعات بيكون خطا فى البرنامج الانتى فايرس نفسه عموما فيه موقع اسمه https://www.virustotal.com
    ممكن ترفع عليه الملف المراد التاكد منه هيجيبلك اغلب البرامج الموجوده وكل واحد منهم شايف الكراك فايرس ولا لا ومن هنا تعرف افضل انتى فايرس لك يناسبك يعنى كمان فى حاجه تانيه ممكن توقف الانتى فايرس او ممكن من الاعدادات تخليه يترك الملف اللى انت عايزه يتجاهله لكن احذر الفيروسات مش مجرد تخرب ويندوز ممكن تضرب حاجه عندك من قطع الكمبيوتر

عضو الصورة الرمزية الجوف

مشكووووووووووور

مشرف سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sonofsunm مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم اخى الحبيب بيتهيالى ان مفيش حاجه اسمها انتى فايرس ميشيلش الكراك لو شايفه انه فايرس هو ساعات بيكون خطا فى البرنامج الانتى فايرس نفسه عموما فيه موقع اسمه https://www.virustotal.com
    ممكن ترفع عليه الملف المراد التاكد منه هيجيبلك اغلب البرامج الموجوده وكل واحد منهم شايف الكراك فايرس ولا لا ومن هنا تعرف افضل انتى فايرس لك يناسبك يعنى كمان فى حاجه تانيه ممكن توقف الانتى فايرس او ممكن من الاعدادات تخليه يترك الملف اللى انت عايزه يتجاهله لكن احذر الفيروسات مش مجرد تخرب ويندوز ممكن تضرب حاجه عندك من قطع الكمبيوتر
    كلامك جميل وصح ولكن للعلم مفيش حاجة علمية تقول ان الفيروسات تستطيع ان تضرب اى قطعه هاردوير للكمبيوتر

يسمى فى عالم الكمبيوتر الملفات الدفعية وهى باختصار بتكتب فى ملف الاوامر اللى انت عاوز الجهاز ينفذها حتى لو

كانت بتضر بقطع الهارد وير الخاصه بالكمبيوتر
    التعديل الأخير تم بواسطة البعد الخامس ; 25-03-2016 الساعة 02:13

المفضلات